Jump to content

Допоможіть відновити номер Білайн


Recommended Posts

В грудні 2006 р. було придбано пакет "Прості речі" з золотим номером. Кілька разів сім-картка використовувалася, але тривалий час лежала без діла, і зараз не проходить реєстрацію. В довідці сказали, що номер повністю відключено (номер було заблоковано 23.08.2007 р. - місяць тому), і відновити неможливо. На даний час номер ні за ким іншим не закріплено - при спробі його набрати говорить "Неправильно набраний номер".

Але якщо відновлення номеру якимось чином можливе, і хтось в змозі допомогти (не за щире волинське "Дякую!", а за винагороду) - будь-ласка, дайте знати. Можливий також варіант повторного придбання саме цього номеру. Пишіть сюди, в приват, в аську 374298674, мобільний 050 5237979, Ярослав.

Link to comment
Share on other sites

Yarchik,порада намбер ван,спробуй поповнити рахунок,це може спрацювати і твій номер буде поновлено в мережі!

порада намбер ту,зателефонуй за номером 724819(це номер центру обслуговування клієнтів Білайн у м.Луцьку)запитай Наташу,скажи що ти дзвониш від Діми(вона в курсі,я їй дзвонив) вона тобі допоможе навести з цим всім порядок,передзвонить на головний офіс і твій золотий номер(за який ти бабахнув немеленьку суму)буде відновлено!

Пробуй!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Yarchik,порада намбер ван,спробуй поповнити рахунок,це може спрацювати і твій номер буде поновлено в мережі!

порада намбер ту,зателефонуй за номером 724819(це номер центру обслуговування клієнтів Білайн у м.Луцьку)запитай Наташу,скажи що ти дзвониш від Діми(вона в курсі,я їй дзвонив) вона тобі допоможе навести з цим всім порядок,передзвонить на головний офіс і твій золотий номер(за який ти бабахнув немеленьку суму)буде відновлено!

Пробуй!!!!!!!!!!!

Дякую, але... Телефон не реєструється в мережі з сім-карткою, і не бачить її. Як в такому випадку поповнити рахунок?

Link to comment
Share on other sites

Тоді вихід один 724819 або похід в центр обслуговування абонентів Білайн що на проспекті Волі!

Link to comment
Share on other sites

-1 пчелайну

видать сильно ограничены в номерном поле, что так быстренько вырубают

Link to comment
Share on other sites

Шкода.Я хотів і справді допомогти!Ну звиняй,що не вийшло!

Link to comment
Share on other sites

Дякую. Але це не Білайн винен, це мені таблом щолкать не треба було. Точніше, моїй дружині - я купив тоді два пакети, різниця була лише в останніх цифрах. Свій використовую, а жона свій завтикала.

Link to comment
Share on other sites

В мене з цим терміном дії номерів схожа запара була з Джиджусом,але я нащастя встиг попросити щоб переслали кошти і зробити платний дзвінок,це сталося в 23.58,ще б 2 хв. і все!Правда зараз на Білайн термін дії номера став майже 3 роки,раніше всьго 3-6 місяці!Це +1 в їхню сторону!

Link to comment
Share on other sites

сегодня получил сюрпризик от "желтых полосатиков" - две сим карточки оказались заблокироваными, потому что я ими не пользовался 90+90 дней.....

заблокировали несомотря на то что на них было чуть денюжек + слегка на бонусах.....

девушка на сапорте скала что "такая политика компании и я сам виноват", ну типа, я местами винот, но всёранво обидно както.....

не думаю что 2 строчки в базе так сильно грузили их "софтсвич"(или как там правильно) <_<

так что с "желтыми полосатиками" нужно быть осторожными

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
В грудні 2006 р. було придбано пакет "Прості речі" з золотим номером. Кілька разів сім-картка використовувалася, але тривалий час лежала без діла, і зараз не проходить реєстрацію. В довідці сказали, що номер повністю відключено (номер було заблоковано 23.08.2007 р. - місяць тому), і відновити неможливо. На даний час номер ні за ким іншим не закріплено - при спробі його набрати говорить "Неправильно набраний номер".

Але якщо відновлення номеру якимось чином можливе, і хтось в змозі допомогти (не за щире волинське "Дякую!", а за винагороду) - будь-ласка, дайте знати. Можливий також варіант повторного придбання саме цього номеру. Пишіть сюди, в приват, в аську 374298674, мобільний 050 5237979, Ярослав.

читай ПМ

Link to comment
Share on other sites

сегодня получил сюрпризик от "желтых полосатиков" - две сим карточки оказались заблокироваными, потому что я ими не пользовался 90+90 дней.....

заблокировали несомотря на то что на них было чуть денюжек + слегка на бонусах.....

девушка на сапорте скала что "такая политика компании и я сам виноват", ну типа, я местами винот, но всёранво обидно както.....

не думаю что 2 строчки в базе так сильно грузили их "софтсвич"(или как там правильно) <_<

так что с "желтыми полосатиками" нужно быть осторожными

і ти читай ПМ

Link to comment
Share on other sites

я у козы на сапорте спрашивал, акции по востановлению будут? сказала что нет, хотя она могла и незнать...

а вот интресно, бонусы в "вы попурялны" вернут или тю-тю?

Link to comment
Share on other sites

Акція "Верни друга" (старт - 15.10.2007, закінчення - 15.11.2007 р.) на мене не поширюється, а лише на тих, в кого не пройшло півроку. Мій випадок - особливо важкий <_<

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Висловлюю свій ріспект "Білайну".

08.10.2007 р. я звернувся з таким листом:

18 жовтня 2007 р. Б:11-84

Закритому акціонерному товариству

«Українські радіосистеми»

04080, м. Київ, вул. В. Хвойки 15/15

ЗВЕРНЕННЯ

щодо відновлення абонентського номера

Щиро засвідчую свою повагу найкращому бренду та найуспішнішому в розвитку оператору послуг мобільного зв’язку. Намір стати Вашим клієнтом спонукав мене ще у грудні 2006 року придбати кілька стартових пакетів, що й було зроблено. Так, в центральному офісі «Білайн» у м. Луцьку мною було придбано два стартові пакети «Прості речі» — так звані «золоті» номери: (068) ABC-AA-DD та (068) ABC-AA-EE. Як видно, різниця лише в останніх цифрах, що стало причиною наміру використовувати ці номери в сім’ї.

Перший з номерів я залишив собі, другий подарував дружині. На жаль, на момент купівлі пакетів нам не вдалося повністю перейти на «Білайн», однак в даний час такий інтерес виник. Проте виявилося, що сім-картка (068) ABC-AA-EE із-за її невикористання протягом 6 місяців була повністю заблокована 23.08.2007 р., а відновити її, як ствердили представники служби підтримки, неможливо. На даний час номер ні за ким іншим не закріплено.

Мені дуже шкода, що так трапилося. Нині наша родина (5 чоловік) планує повністю перейти на послуги оператора «Білайн», і не виключено, що й наші колеги послідують цьому прикладу. Однак один з наших номерів перестав існувати. Безперечно, слід було б активніше використовувати сім-картку — але про те, що вона заблокується, в супровідних матеріалах до стартових пакетів абсолютно ніде не йшлося, і саме тому така необізнаність і стала причиною блокування картки.

Я щиро зацікавлений у відновленні абонентського номера (068) ABC-AA-EE, оскільки він хоч і не є надто унікальним, але «близьким» по комбінації цифр іншому — (068) ABC-AA-DD, яким я користуюся. Очевидно, таке відновлення є технічно можливим, але я усвідомлюю, що це потребує дещо більших зусиль, ніж дзвінок в службу підтримки. Так само я готовий придбати цей номер по-новому, якщо він буде випущений в продаж. І саме тому звертаюся до Вас за сприянням у цьому, щиро сподіваючись на допомогу.

Зі свого боку я та адвокатське об’єднання, партнером якого я є, будемо раді у випадку потреби допомогти Вашому бізнесу, якщо виявиться така необхідність.

Ще раз засвідчую повагу усьому без винятку колективу ЗАТ «Українські радіосистеми», і чекатиму Вашої відповіді, яку Ви можете направити будь-яким зручним для Вас способом: вул. ХХХХХХХХХ, м. Луцьк, 43000; e-mail хххх@ххххx.хх або по факсу (0332) хх-хх-хх.

До звернення додаються:

1. Ксерокопії пакетів (2 аркуші).

2. Пам’ятка клієнта з копією сім-картки з абонентським номером (068) ABC-AA-EE (1 аркуш).

З глибокою повагою, та сподіванням на допомогу,

адвокат Yarchik

Вчора мені зателефонували з "Білайну", і запропонували придбати новий стартовий пакет - будь-який, повідомити номер придбаного мною пакета, і пообіцяли, що змінять придбаний мною номер на той, який я прошу відновити. Я це зробив - і тепер мій номер відновлено :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Висловлюю свій ріспект "Білайну".

З глибокою повагою, та сподіванням на допомогу,

адвокат Yarchik

Вчора мені зателефонували з "Білайну", і запропонували придбати новий стартовий пакет - будь-який, повідомити номер придбаного мною пакета, і пообіцяли, що змінять придбаний мною номер на той, який я прошу відновити. Я це зробив - і тепер мій номер відновлено :D

конгретьюлейшн!!!

а над подписью в письме я плАчу :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

я у козы на сапорте спрашивал, акции по востановлению будут? сказала что нет, хотя она могла и незнать...

а вот интресно, бонусы в "вы попурялны" вернут или тю-тю?

отвечу сам себе :rolleyes:

после "востановления" все все набраные бонусы пропадают :D

так что вот такие пироги

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



×
×
  • Create New...