RePlay Опубліковано 13 Червня, 2013 в 12:29 Поділитися #1 Опубліковано 13 Червня, 2013 в 12:29 Після покатушки по лугах-полях, вдома вже виявив, що передній ротор треться в одну із гальмівних колодок. На вигляд, ніби ротор не гнутий. Швидше за все погано відводиться одна з колодок.Вел ще на гарантії, брався в Велозоні. Мене цікавить чи це гарантійний випадок і чи ремонт і діагностика будуть безкоштовними? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Lexx_Giant Опубліковано 13 Червня, 2013 в 12:33 Поділитися #2 Опубліковано 13 Червня, 2013 в 12:33 Підтягни болти ротора проблема може бути саме в цьому... Другий варіант.. що з недостатнім зусиллям затиснутий ексцентрик і колесо чуть перекосилось в дропі.А щодо гарантійності... думаю.. має бути гарантійними.. якщо відсутні механічні пошкодження. Якщо таки не гарантійний.. то має бути чітко обгрунтована відповідь чому ні. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
odna Опубліковано 13 Червня, 2013 в 19:42 Поділитися #3 Опубліковано 13 Червня, 2013 в 19:42 По моему, вы все эти вопросы должны, в первую очередь, задавать там, где брали велосипед и где вам обеспечивают гарантию. Если возникнут непонятки, тогда уже идите в интернет справедливости искать Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Lexx_Giant Опубліковано 13 Червня, 2013 в 19:47 Поділитися #4 Опубліковано 13 Червня, 2013 в 19:47 Нєєєєєє.... спочатку тирнет.)))))До нього ж ближче.)))))) Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
RePlay Опубліковано 14 Червня, 2013 в 12:00 Автор Поділитися #5 Опубліковано 14 Червня, 2013 в 12:00 По моему, вы все эти вопросы должны, в первую очередь, задавать там, где брали велосипед и где вам обеспечивают гарантию. Если возникнут непонятки, тогда уже идите в интернет справедливости искатьПросто їхати з Львіської на Московську з затиснутим переднім тормозом не дуже весело. Тому і хотів спочатку вияснити в когось з Велозони (знаю, що на форумі їхні працівники бувають), щоб даремно не пертися через все місто з таким дефектом.P.S. Тільки що згадав, що у Велозони є стаціонарний телефон. Після покатушки геть з голови вилетіло. Так що буду дзвонити, питати, виясняти. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
ToxaViking Опубліковано 14 Червня, 2013 в 14:59 Поділитися #6 Опубліковано 14 Червня, 2013 в 14:59 P.S. Тільки що згадав, що у Велозони є стаціонарний телефон. Після покатушки геть з голови вилетіло. Так що буду дзвонити, питати, виясняти.тобі механіки по телефону нічого не пояснять, почуєш фразу "везіть до нас". по телефону питати всеодно що тут Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
odna Опубліковано 14 Червня, 2013 в 15:39 Поділитися #7 Опубліковано 14 Червня, 2013 в 15:39 А для начала, все же поправь колесо в дропаутах. А после уже на ТО, если не поможет Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
RePlay Опубліковано 16 Червня, 2013 в 08:58 Автор Поділитися #8 Опубліковано 16 Червня, 2013 в 08:58 Спробував приведені вище поради, не допомогли. Думав, що може десь бруд попав. Теж очистка не принесла бажаного результату. Після детального огляду виявилось, що лівий поршень (той, що блище до дропаута) повністю не відводиться. Причому, якщо його акуратно відвести плоскою викруткою, то він назад трошки виїздає в бік ротора. З правим поршнем такої проблеми нема. Прийшлося трошки змістити каліпер. Тепер ротор не треться в жодну з колодок, але відстань між ротором і колодками стала візуально значно меншою. Я думаю, при більш-менш серйозній покатушці це дасть про себе знати. Тобто проблема якби не вирішена, а скоріше відкладена.Тому виникає питання, проста заміна гальмівної рідини і нова прокачка виправить ситуацію? Чи треба повністю розбирати каліпер з вийманням поршнів і шукати причину там?P.S. Якщо хтось буде шукати інформацію по розборці/обслуговуванні/ремонту гідравлічних гальм ось декілька дуже хороших матеріалів з купою фоток:http://uabike.com/article/service/tekhobsluzhivanie_diskovykh_gidravlicheskikh_tormozov.htmlhttp://nskmtb.ru/post/2010-07-01/%D0%BC%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F-%D0%BA%D0%B0%D0%BA-%D1%81%D0%BD%D1%8F%D1%82%D1%8C-%D0%B8-%D0%B7%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%82%D1%8C-%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D0%BA%D0%B8-%D0%B4%D0%B8%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%8B%D1%85-%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%BE%D0%B7%D0%BE%D0%B2.htmlhttp://forum.velomania.ru/showthread.php?t=64982http://www.cyclenews.ru/news/obsluzhivanie-mehanicheskih-diskovyih-tormozov-na-gornom-velosipede Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
odna Опубліковано 16 Червня, 2013 в 09:10 Поділитися #9 Опубліковано 16 Червня, 2013 в 09:10 Я не вижу никакой проблемы. И что, по вашему, может случиться при серъезной покатушке? Кроме стирания колодок, чего вы ждете в этой ситуации? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
RePlay Опубліковано 16 Червня, 2013 в 10:09 Автор Поділитися #10 Опубліковано 16 Червня, 2013 в 10:09 Я не вижу никакой проблемы. И что, по вашему, может случиться при серъезной покатушке? Кроме стирания колодок, чего вы ждете в этой ситуации?Якщо не буде ніяких проблем, то я буду тільки радий. На полях багато густої трави и рідкого болота, подумав, що це все може забиватися між ротором і колодкою через малу відстань між ними. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
odna Опубліковано 16 Червня, 2013 в 11:35 Поділитися #11 Опубліковано 16 Червня, 2013 в 11:35 Дисковые тормоза, как раз, и ценятся малым зазором, кроме прочего. И конечно же туда всегда что-нибудь попадает. Перетрется Если не чиркает, но тормозит, катайтесь и радуйтесь Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.