Jump to content

"Бичий" ксенон.


Onil

Recommended Posts

Разрабатывается новый проект об усилении

ответственности за отдельные виды

нарушений в сфере безопасности дорожного

движения. Госавтоинспекция разрабатывает законопроект об установлении ответственности за

самовольное использование ксеноновых фар и

превышающую норму тонировку стекол. "Поставлена задача об установлении

ответственности за превышение норм и

стандартов в тонировке стекла, а также за

использование и установление

непредусмотренных конструкций внешних

световых приборов транспортного средства, так называемых ксеноновых фар, которые не

соответствуют стандарту, которые слепят наших

водителей", - рассказал в интервью Радио Свобода начальник Центра безопасности дорожного движения Сергей Будник. Кроме этого, ГАИ предлагает повысить штрафы за неиспользование ремня безопасности с

51-85 гривен до 170-340 гривен. По словам Будника, этот законопроект будет

внесен в Верховную Раду до конца года. Напомним, 15 апреля в Украине вступили в силу новые правила дорожного движения, согласно которым водители обязаны за пределами

населенных пунктов использовать дневной свет

фар и в светлое время суток в период с 1

октября по 1 мая. В городе ближний свет надо

включать с заходом солнца (уточнено понятие

"темного времени суток"). Ксеноновые фары в последнее время

приобретают все большую популярность среди

автомобилистов. Однако к ним есть строгие

требования к распределению светового потока,

которые не соблюдаются теми водителями,

которые решили установить самодеятельный ксенон. В результате "кустарные" ксеноновые

фары просто ослепляют встречных

автомобилистов. До сих пор этот вопрос в

Украине не контролировался.

Нарешті!

Link to comment
Share on other sites

Ще б ввели відповідальність за бездумний копі-паст і нечитабельне форматування тексту...

А по темі - товчуть воду в ступі. Замість конкретних дій займаються переливанням з пустого в порожнє.

Є така штука - Правила дорожнього руху України. Там є такий розділ "31.Технічний стан транспортних засобів та їх обладнання". В цьому розділі щодо фар сказано наступне:

31.4. Забороняється експлуатація транспортних засобів згідно із законодавством за наявності таких технічних несправностей і невідповідності таким вимогам:

...

31.4.3. Зовнішні світлові прилади:

а) кількість, тип, колір, розміщення і режим роботи зовнішніх світлових приладів не відповідають вимогам конструкції транспортного засобу;

б) порушено регулювання фар;

в) не горить лампа лівої фари в режимі ближнього світла;

г) на світлових приладах немає розсіювачів або використовуються розсіювачі і лампи, що не відповідають типу даного світлового приладу;

ґ) на розсіювачах світлових приладів нанесено тонування або покриття, що зменшує їх прозорість чи світлопропускання.

Також в Правилах є й за тонування відповідні пунктики.

Тільки мало хто ж їх дотримується та виконує. Чиновники не зацікавленні в цьому. Вони он "законотворчістю" займаються.

Link to comment
Share on other sites

Для тих хто ПДД ніколи не читав -

31.4.3 Зовнішні світлові прилади:

a)

кількість, тип, колір, розміщення і режим роботи зовнішніх світлових приладів не відповідають вимогам конструкції транспортного засобу;

б)

порушено регулювання фар;

в)

не горить лампа лівої фари в режимі ближнього світла;

г)

на світлових приладах немає розсіювачів або використовуються розсіювачі і лампи, що не відповідають типу даного світлового приладу;

ґ)

на розсіювачах світлових приладів нанесено тонування або покриття, що зменшує їх прозорість чи світлопропускання.

це в правилах було прописано завжди, просто навіть даїшники самі часом правил не знають.

ПиСи: радує що не я один правила читав :)

Link to comment
Share on other sites

На практике ответственность за левые ксеноны такая же как и за не пристегнутых пассажиров - то есть никакой!

Хотя гайцам стоило бы на месте дубинкой выбивать фары тем ушлепкам, которые во все дыры в своем авто корыте ставят ксеноны, причем даже без регулировки.

Они не понимают, что улучшая себе освещение, на короткий промежуток заслепливают других водителей, тем самым создавая аварийную ситуацию.

Link to comment
Share on other sites

Обома руками "ЗА"!

Ось тільки тему я б по іншому назвав :_02: Серед адекватних автолюбителів популярне таке поняття, як "колхоз" (відносно любителів встановлювати на свої авто лівий ксенон та інший псевдотюнінг). Тобто більш підходящою назвою була б, ІМХО, - "Колгоспний ксенон"

Хотя гайцам стоило бы на месте дубинкой выбивать фары тем ушлепкам, которые во все дыры в своем авто корыте ставят ксеноны, причем даже без регулировки.

До речі, про дайців. Неодноразово бачив у Луцьку ДАІшний Ланос з ксенонм у фарах. Хто б їм повибивав ті фари?.. :0156:

Link to comment
Share on other sites

Бачив той лайнос, і навіть зимою вночі з ОДНІЄЮ ксеноновою робочою фарою доганяв мене з мигалками на шопена, змусив зупинитись на МОСТІ щоб засунути свою пику у вікно і запитати пяний чи я і куда їду.

Доречі в ту ніч, поки я доїхав від Г.Артемовського коли я їх побачив і до Шопена, вони зупиняли всі автомобілі які їм попадали в поле зору. Це були якраз різдвяні свята.

Link to comment
Share on other sites

Колгоспний ксенон в топку разом з тим, хто його встановив на галогенові фари.

Замахали говноксенонщєгі зі своєю зваркою в фарах.

Халепа в тому, що почав роботу над проектом з новою оптикою яка містить DRL та лінзи.

Треба скоріше доробляти, хоч трохи поїзджу :)

Link to comment
Share on other sites

про що і мова, ксенонове світло робилось культурно, а знаючи наше законодавство, такого плану модернізацію світла певно легалізувати не можна буде, або якщо і можна буде, то дешевше машину купити з заводським ксеноном

Link to comment
Share on other sites

в мене на машині стоять лампочки помоєму за 30 грн , точно не скажу (+/-10) світять не гірше ксенона + нікого не сліплю))

п.с зачем уто ті панти :_08:

Link to comment
Share on other sites

Хорошее - враг лучшего

d23f14u-480.jpg

Дальній на галогені (нові фари, нові лампи, світла ніби достатньо)

323f14u-480.jpg

На фоні дальнього на галогені, ввімкнено фари з вмонтованими біксеноновими лінзами (світло правильне, шторка зайве світло відсікає, якраз те, що мало сліпити зустрічний транспорт)

Link to comment
Share on other sites

чогось я думаю, що якщо дійде до цього, то найдеться якийсь Вася Пупкін, який видаватиме за 100 грн сертифікати, що ксенон правильно встановлений, сертифікований і т д.

І як їздили з китайським ксеноном, що не на дорогу а в очі водіям світить так і їздитимуть, але тепер вже з сертифікатом що все в них класно.

з.і. проти ксенона нічого не маю, якщо він правильно і грамотно встановлений

Link to comment
Share on other sites

Вампірич не тупи, читай уважно - "кількість, тип, колір, розміщення і режим роботи зовнішніх світлових приладів не відповідають вимогам конструкції транспортного засобу; і лампи, що не відповідають типу даного світлового приладу" при чому тут правильно встановлений і сертифікований.

Link to comment
Share on other sites

Я не розумію, чому сертифіковане в усій Європі і навіть в Росії (наприклад http://b.a.d-cd.net/3c36748s-960.jpg) ДХО можна встановлювти, а в Україні зась. Це ж безпека руху. У нас хочеш ДХО - міняй машину.

А "колгоспні" протитуманки можна, по закону.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



×
×
  • Create New...