Перейти до змісту

"Приват" банк усложнил съем денег в банкомате


Anatoliy313

Рекомендовані повідомлення

з недоліків банкоматів Приватбанку можу назвати - перед друкуванням чеку додатково потрібно натиснути кнопку "Друк", постійне пропонування підключити Приват24. В іншому - все ніби гуд (тьху-тьху-тьху). Зі свого досвіду можу додати - колись мав картку Укрсоцбанк - так там спочатку видавалася картка, а потім гроші, що значно зменшує ризик забути картку в банкоматі (в Приваті я один раз забув, готівку взяв і пішов, бо в процесі розмовляв по телефону). Також був час, коли мав картку Імексбанк, не з магнітною стрічкою, а чіповану. Єдине відідлення в Луцьку на єдиний банкомат на той час - на Волі, і ні один магазин не розраховував по ній. а банкомат дуже часто не працював. так що зараз зняти гроші - не проблема, головне, щоб на рахунку було стільки, щоб ліміт доводилося піднімати)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...
  • Відповідей 67
  • Створено
  • Остання відповідь

"Приват" банк усложнил съем денег в банкомате проведение операций через терминали.

Термінали Привата - я ними просто захоплююсь ! ні ! все ж таки восхіщаюсь.

Як було зручно перекидувати готівочку своїм постачальникам на картки Привата - надійно і швидко.

Правда зразу ж помітив що програмісти Привата даремно грошики не отримують, раз в неділю а може і частіше вони обов"язково змінювали Програмне забезпечення на терміналах, від чого змінювалось меню і у користувачів деколи починався ступор перед терміналом. Але ! Послуга користувалася шаленим попитом, черги біля терміналів практично постійні !

Остання фішка від Привата мене розчарувала ... Перед тим як здійснити операцію тепер потрібно запевнити термінал що ти не бот - потрібно ввести свій номер мобільного, в ідеалі на протязі 10 сек тобі надійде СМС з кодом і ось тільки ввівши його термінал дозволить проводити якісь операції на ньому. Ну я б зрозумів коли знімаєш бабки але коли ти їх кладеш .... не розумію. Та ладно, призвичаївся я і до цього хоча помітив людей біля терміналів поменшало якщо не сказати практично пропали.

Вчорась хотів скинути грошики на карточку у Сільпо - чекав СМСку більше 20 сек, нинув і пішов в Приват на Лесі - знову та сама історія - смки немає ... Поприходили через 10 хвилин обидві ... коли я вже був далеко від терміналів.

Сьогодні зранку пішов знову у відділення - перший термінал допустив мене але приймач купюр не приймав грошики і все тут. Перейшов на другий термінал - не дочекався смски ... пішов на третій термінал і о чудо - провів операцію ...

Це капець !

Ненав"язливо спонукають завести їхню карточку - іншого пояснення у мене немає

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

потрібно вводити для всіх операцій, чи тільки при переказі готівки?

Всі операці що проводяться без карточки Привата - обов"язковий ботконтроль

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Otto Kreer, сто процентів. Блін, я то розібратись зможу, а як бути людям, що користуються тими терміналами раз в рік. А ще напрягло, що для виконання операцій по карті її кожного разу потрібно було "вставляти", залишив у приймачі і термінал її йорзав туди-сюди раз 8. Хоча порадувало, що в комунальних платежах, в Єдиній квитації, якось простіше стало, ще б можна було кількість води вводити кубами, було б взагалі супер.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

то ще нічого - VAB банк вирішив зробити ліміти на операції з картками - повністю не знаю, але приходить мені на картку 2300 - намагаюсь зняти - дзуськи - ліміт 2000 грн в день (ну прям страшна сума). щоб підняти іміт - треба дзвонити на колцентр і там бла-бла-бла, або циферки клац-клац-клац.

все б нічого, але минулого тижня коли треба було зняти гроші після 6 вечора - дзвоню - колцентр ТРУП по всім телефонам.

оце так турбота про мої гроші- так переживають щоб у мене з ними щось не трапилось, що забороняють мені ж їх зняти ((((

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

madkot, вони просто аж припрошують насторожитись і забрати в них свої гроші. ;)

саме так і буде в найближчий час

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я то з іншими банками справи не мав, не знаю, як там у них, але завдяки онлайн-банкінгу, кількості відділень і деяких інших параметрах мене поки що Приват влаштовує. Єдине, що гроші я знімаю в інши банкоматах. По перше, часто є дрібні купюри, які я частіш всього знімаю, а по друге - мені зручніше, коли спочатку віддає картку, а тоді вже готівку. Ну і швидше ті банкомати працюють.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Перед тим як здійснити операцію тепер потрібно запевнити термінал що ти не бот - потрібно ввести свій номер мобільного

іпона мать! а з якого часу ця хрєнь? недавно поповняв картку (не свою), без всяких СМС...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ліміт в день і справді існує. Якшо вам треба зняти велику сумму - можна по терміналу с паспортом.

А вот ви прикіньте ситуацію: ви загубили гаманець, там ваша картка і пін-код (він там, в секретному кармані!!!). Зловмисник зможе вас накрутити лише на вказаний ліміт.

Ви можете не встигнути заблокувати, або не матимете грошей на рахунку, щоб зробити це або ще щось - це ж життя.

:0158:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Приватовцям тре гвоздь в голову забити. Вкликий такий, мо мозг включиться. Нафіга так ускладнювати з тими терміналами???? Я сам був свідком як з 10 чоловік в черзі 8 пішло нафіг, бо не змогло розібратись з тими кодами. ТО так розвантажують мережу в терміналах? Мудро, що й казати...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

offtopic:

Приватовцям тре гвоздь в голову забити. Вкликий такий,

Фффу,,. Як уявив - моторошно стало :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Міністерство юстиції зареєструвало постанову Національного банку України про обмеження готівкових розрахунків. Про це регулятор повідомив банкам у листі №11-113/2541 від 22 липня, текст якого має в своєму розпорядженні УНІАН. У листі Нацбанк повідомляє про реєстрацію в Мін‘юсті постанови від 6 червня 2013 року №210 “Про встановлення граничної суми розрахунків готівкою”, додає текст цієї постанови й нагадує, що вона набуває чинності з 1 вересня цього року. Цією постановою Нацбанк, зокрема, обмежив розрахунки для підприємств (підприємців) протягом дня до 10 тис. грн, а також для фізичних осіб при розрахунках із підприємствами (підприємцями) і між собою за договорами купівлі-продажу, що підлягають нотаріальному посвідченню, до 150 тис. грн. Для проведення розрахунків фізичними особами понад встановлені обмеження постанова передбачає використання таких інструментів, як перерахування коштів між поточними рахунками, внесення і перерахування коштів на поточні рахунки, використання депозиту нотаріуса. Як повідомляв УНІАН, правління Національного банку України затвердило постанову про обмеження готівкових розрахунків між фізичними особами до 150 тис. грн із 1 вересня 2013 року. Національний банк України оприлюднив проект постанови для громадського обговорення 4 березня. Верховна Рада прийняла закон, яким надала право НБУ вводити обмеження на розрахунки готівкою, восени 2012 року.

Більше читайте тут: http://www.unian.ua/news/585470-minyust-zareestruvav-postanovu-natsbanku-pro-obmejennya-gotivkovih-rozrahunkiv.html

всьо просто.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ліміт в день і справді існує. Якшо вам треба зняти велику сумму - можна по терміналу с паспортом.

А вот ви прикіньте ситуацію: ви загубили гаманець, там ваша картка і пін-код (він там, в секретному кармані!!!). Зловмисник зможе вас накрутити лише на вказаний ліміт.

Ви можете не встигнути заблокувати, або не матимете грошей на рахунку, щоб зробити це або ще щось - це ж життя.

:0158:

згоден, все правильно - зберігають мої кошти, але одне но - мене забули спитати чи згоден я на такі умови збереення моїх коштів і забули спитати чи подобається мені саме такий ліміт.

p.s. про пін код - не судіть по собі - я їх розриваю на очах здивованих операціоністів - все пам"ятаю дуже добре, навіть пінкоди карток, котрі були років 5 назад. причому всі пінкоди різні

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Phantom,

а на якусь більш змістовну репліку не вистачило наснаги чи мізків? Реально дістає читати такі висери...
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Все це робиться для контролю "кріпосних", затискають потроху ярмо, далі буде ще веселіше, звикайте

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Саме смішне що біля терміналу у Сільпо (ЦУМ) наприклад Київстар ніхолєри не ловить )))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Phantom,

а на якусь більш змістовну репліку не вистачило наснаги чи мізків? Реально дістає читати такі висери...

ви так говорітє, ніби сам шото умне написали

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"Приват" банк усложнил съем денег в банкомате проведение операций через терминали.

Термінали Привата - я ними просто захоплююсь ! ні ! все ж таки восхіщаюсь.

Як було зручно перекидувати готівочку своїм постачальникам на картки Привата - надійно і швидко.

Правда зразу ж помітив що програмісти Привата даремно грошики не отримують, раз в неділю а може і частіше вони обов"язково змінювали Програмне забезпечення на терміналах, від чого змінювалось меню і у користувачів деколи починався ступор перед терміналом. Але ! Послуга користувалася шаленим попитом, черги біля терміналів практично постійні !

Остання фішка від Привата мене розчарувала ... Перед тим як здійснити операцію тепер потрібно запевнити термінал що ти не бот - потрібно ввести свій номер мобільного, в ідеалі на протязі 10 сек тобі надійде СМС з кодом і ось тільки ввівши його термінал дозволить проводити якісь операції на ньому. Ну я б зрозумів коли знімаєш бабки але коли ти їх кладеш .... не розумію. Та ладно, призвичаївся я і до цього хоча помітив людей біля терміналів поменшало якщо не сказати практично пропали.

Вчорась хотів скинути грошики на карточку у Сільпо - чекав СМСку більше 20 сек, нинув і пішов в Приват на Лесі - знову та сама історія - смки немає ... Поприходили через 10 хвилин обидві ... коли я вже був далеко від терміналів.

Сьогодні зранку пішов знову у відділення - перший термінал допустив мене але приймач купюр не приймав грошики і все тут. Перейшов на другий термінал - не дочекався смски ... пішов на третій термінал і о чудо - провів операцію ...

Це капець !

Ненав"язливо спонукають завести їхню карточку - іншого пояснення у мене немає

Я з вами згідна, кожен тиждень міняється програма в терміналі. Сьогодні те саме, не змогла покласти гроші поки не вставила карту привата і то часу витратилось більше з тією возньою. Чекаєм нових ідей від програмістів. Одним словом бред.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Отаким нав.язливим нововведенням вони хочуть підштовхнути Вас до відкриттям "безкоштовної" кредитки...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...