TARAS96 Опубліковано 26 Квітня, 2013 в 17:45 #1 Опубліковано 26 Квітня, 2013 в 17:45 Щойно йшов з роботи і бачив купу людей на Дубнівській біля "Фори" на залізничному переїзді, поруч на рейсах лежало накрите тіло. Казали, що потяг переїхав голову... Жесть..
uno55 Опубліковано 26 Квітня, 2013 в 18:01 #2 Опубліковано 26 Квітня, 2013 в 18:01 внатурі жесть!!!!!!!!!!! як поїзд не помітити!!!!!?????????
Plum Опубліковано 26 Квітня, 2013 в 18:12 #3 Опубліковано 26 Квітня, 2013 в 18:12 як поїзд не помітити!!!!!Часто (особливо в п'ятницю ввечері) містом ходять люди в такому стані, що феєрверк над головою не помітять, а ви про поїзд...не стверджую, що в даному випадку причиною трагедії був саме алкоголь, але це найбільш вірогідно
Rosomaha Опубліковано 26 Квітня, 2013 в 18:32 #4 Опубліковано 26 Квітня, 2013 в 18:32 Версій може бути багато.Не виключено й,що самогубство...
Sniper Опубліковано 27 Квітня, 2013 в 00:59 #5 Опубліковано 27 Квітня, 2013 в 00:59 на дубнівській така частота поїзного руху, шо треба дуууууууууууже постаратись, щоб під потяг потрапити. На скільки по часу розумію то був дизель потяг в сторону Стоянова, ДР1а. Гальма у них хороші, але обзор паршивий в тому місці, хоча малі радіуси кривих траекторії колії -- це мала швидкість руху потяга... Одним словом гадати не буду, прикро дуже, шкода життя, але схилюсь до версії самогубства.
Серега89 Опубліковано 27 Квітня, 2013 в 16:23 #6 Опубліковано 27 Квітня, 2013 в 16:23 за словами місцевих жителів, той чоловік по пяні поспорив що ляже перед потягом, здається йому було 57 років.
TARAS96 Опубліковано 27 Квітня, 2013 в 16:59 Автор #7 Опубліковано 27 Квітня, 2013 в 16:59 на дубнівській така частота поїзного руху, шо треба дуууууууууууже постаратись,Вчора був десь 2 години за 20 метрів він залізної дороги, то там проїхало 5 поїздів.На скільки по часу розумію то був дизель потяг в сторону Стоянова, ДР1а.Потяг зелений, грузовий, ніби ЧМЕЗ.схилюсь до версії самогубства.
Egoist Опубліковано 27 Квітня, 2013 в 19:02 #8 Опубліковано 27 Квітня, 2013 в 19:02 вот что говорит кум:Я ту жесть бачив.То було самогубство. Я того дядька знав.Він вийшов на колію,став на коліна,товарняк сигналив,тормозив,але зупинитись не зміг.Кажуть що він був напідпитку...
Sniper Опубліковано 27 Квітня, 2013 в 20:13 #9 Опубліковано 27 Квітня, 2013 в 20:13 Якщо то ЧМЕ3 був, то хоча б локомотивна бригада пережила менший стрес... там видимість починається з 15м попереду локомотива + довжина "тіла" локомотива... Якшо то була "машка" М62 чи 2М62, 2М62у, то бригаді довелось бачити саме зіткнення з тілом. ви навіть не уявляєте, що при цьому переживає локомотивна бригада.
Sniper Опубліковано 28 Квітня, 2013 в 00:37 #10 Опубліковано 28 Квітня, 2013 в 00:37 вы видели,как экстренно тормозит грузовоз на полном ходу?Ну допустим бачили/не бачили... І шо? закінч думку, що ти хотів сказати?по-друге шо розуміється під поняттям "повний хід" -- максимальна швидкість? - вона різна на різних ділянках, на тому кусочку дороги - максимально 40, там залізниця робить петлю дугою в 180 градусів і радіусом приблизно 350м, і якщо поїхати там швидше на ЧМЕсі з вагонами за спиною, то в одному з дворів по вулиці Вишневій у когось з"явиться монумент чеському маневровому тепловозу з електропередачею, що вилетів з кривої.по-третє -- шо розуміється під поняттям "грузовоз"? -- може бути потяг з думпкарів, хоперів, хопер-дозаторів, піввагонів, критих вагонів, платформ, цистерн, рефрежираторів, термінаторів, спецвагонів......... їх може бути 1, а може бути 40-50-80.... вони можуть бути порожні, можуть бути завантажені.... ці фактори суттєво повпливають на екстренний і взагалі будь-який інший гальмівний шлях потяга
Forever Autumn Опубліковано 28 Квітня, 2013 в 09:51 #11 Опубліковано 28 Квітня, 2013 в 09:51 щодо цього випадку ДСНС чи Залізниця не повідомляла... дивно
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.