Перейти до змісту

Кабмін повернув іменні залізничні квитки


Dream

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Тролі заманали.

Закриваю до періоду відпусток.

Кабмин вводит именные ж/д билеты

Кабинет министров Украины принял постановление о введении на железной дороге именных билетов. Продажа таких билетов начнется через 15 дней после опубликования соответствующего постановления правительства. Об этом сообщили в пресс-службе Министерства инфраструктуры Украины.

"Глава Мининфраструктуры Владимир Козак сообщил, что это постановление принято, но оно вступит в силу через 15 дней после его опубликования", - сообщили в пресс-службе Мининфраструктуры.

Покупка билетов будет осуществляться без документов, но покупатель при покупке должен указать имя и фамилию пассажира, а посадка в поезд будет проводиться при предъявлении документа, который удостоверяет личность.

Льготники же должны будут при покупке билета и на входе в поезд предъявлять документы, подтверждающие данную льготу.

Напомним, продажа билетов на железнодорожный транспорт по документам, удостоверяющим личность, должна была начаться еще 1 января 2013 г., однако этого не произошло, поскольку соответствующий проект постановления Кабмина на тот момент не прошел всех необходимых согласований.

В ноябре 2012 г. Мининфраструктуры еще настаивало на том, чтобы при покупке железнодорожных билетов в кассах удостоверение личности также предъявлялось. Ведомство отмечало, то это позволило бы избежать ошибок при внесении данных о пассажире в проездной документ.

Удостоверить личность можно при помощи паспорта, временного удостоверения гражданина Украины, паспорта для выезда за границу, дипломатического или служебного паспорта, удостоверения личности моряка, проездного документа ребенка, свидетельства о рождении ребенка, военного билета, удостоверения водителя, студенческого билета и т.д.

При оформлении проездных документов через электронные каналы самообслуживания, в том числе через Интернет, фамилию и имя лица, которое будет осуществлять поездку, отмечает тот, кто осуществляет оформление и оплату платежной картой проездного документа.

Министерство отмечало, что внедрение электронного билета позволит пассажиру через Интернет, не обращаясь в билетную кассу, полностью оформить проездной документ. Именные проездные документы позволят обеспечить на должном уровне безопасность пассажиров, правопорядок на станциях, вокзалах, в пассажирских поездах и будут способствовать искоренению спекулянтов.

Отметим, начинал данную инициативу еще Борис Колесников, который ранее занимал должность вице-премьер-министра, министра инфраструктуры. Сейчас министром инфраструктуры является Владимир Козак, бывший ранее главой "Укрзализныци".

banker.ua

Опубліковано

20 березня, було опубліковано постанову Кабінету міністрів №160 від 6 березня 2013 року, згідно з якою будуть введені іменні залізничні квитки.

Таким чином, при посадці на поїзд пасажир буде зобов'язаний пред'явити документи, що посвідчують особу.

Як стало відомо Корреспондент.biz, постанова набирає чинності через 15 днів, тобто продажі іменних квитків стартують вже 5 квітня.

  • 2 тижня потому...
Опубліковано
«Оскільки касир робитиме запис прізвища та імені зі слів пасажира, останньому необхідно ретельно перевірити квиток після придбання, – зазначає Іван Леводянський, начальник відділу вокзалів Придніпровської залізниці. – Під час оформлення квитка допускаються три помилки у написанні прізвища та імені пасажира». Якщо ж помилок виявиться більше, то при посадці такий квиток вважатиметься недійсним.

волправда

Опубліковано

"Іменні" квитки: бій спекулянтам чи тотальний контроль? - DW

З 6 квітня Укрзалізниця запроваджує так званні "іменні" квитки. У проїзному документі вказуватимуть прізвище та ім’я пасажира. Правозахисники переконані: нововведення обмежує свободу пересування.

Практику, яка не прижилася у 2004-2007 роках, вирішили повернути. Щоправда, міністерство інфраструктури України дещо видозмінило процедуру купівлі "іменних" квитків. Тепер при купівлі проїзного документа паспорт не вимагатимуть, як було раніше, а записуватимуть прізвище зі слів покупця. Але у поїзд без документа, що засвідчуватиме особу пасажира, вже не сядеш. Квитки запроваджують лише для потягів міжміського сполучення, у приміських можна буде й надалі їздити "анонімно".

У міністерстві інфраструктури є своє пояснення, чому повертають "іменні" проїзні документи. "У зв’язку з поетапним переходом на електронні квитки та задля запобігання випадкам незаконного перепродажу проїзних документів стороннім особам", - зазначають у прес-службі міністерства. Тобто в такий спосіб хочуть звузити коло діяльності спекулянтів, які зазвичай активізуються у піковий літній період.

Спекуляції через інтернет

У міністерстві наводять дані, що з 2009 року через інтернет громадяни придбали майже три з половиною мільйона квитків. Лише за два місяці цього року – 440 тисяч. В Укрзалізниці вважають, що саме така інтернет-послуга сприяла зростанню спекуляції. Шахраї миттєво скуповують через інтернет квитки на найпопулярніші напрямки й дати, чим обмежують можливості інших пасажирів на придбання проїзних документів. Відтак, пояснюють у відомстві, вказане ім’я у квитку суттєво звузить поле діяльності спекулянтів.

Цікаво, що 2007 року Укрзалізниця відмовилася від практики "іменних" квитків, визнавши це неефективним методом боротьби з перекупниками. Тодішнє міністерство транспорту і зв’язку наводило дані власного ж дослідження, згідно з яким 80 відсотків опитаних громадян заявили, що проти вписування даних у квиток.

Спекулянти як прикриття?

Тим часом правозахисник Максим Щербатюк, юрист Української Гельсінської спілки переконаний, що справжньою метою запровадження "іменних" квитків є державний контроль за пересуванням громадян, а боротьба зі "спекулянтами" - лише прикриття. "Це актуально напередодні виборів у Києві та майбутніх виборів президента, - заявив у розмові з DW Щербатюк. - Правоохоронці можуть використовувати інформацію з бази для переслідування опозиції чи людей, які критикують владу і налаштовані на протестні акції".

За словами правозахисника, "іменні" квитки порушують право особи на свободу пересування, гарантоване їй конституцією країни. "Вносячи інформацію про пасажирів, залізниця створить велику базу даних про рух громадян, але ніхто не запитує, чи дають вони згоду на обробку цієї інформації, - каже Щербатюк. - Невідомо, яким чином цю інформацію можуть використати. Ризики неправомірного її використання залишаються значними. Також є питання й щодо захищеності тієї бази". Саме з міркувань захисту даних жодна з європейських держав не має такої практики, додав він.

В інтересах громадян

Аргументація про боротьбу з перекупниками є непереконливою, стверджує Щербатюк, адже неефективність цього методу вже доведена. Якщо залізниця справді хоче боротися зі спекулянтами, то краще б скасувала бронювання квитків для чиновників і депутатів різного рівня, бо саме це створює найбільший дефіцит, наголошує юрист. "Спекуляція – це відкрите явище, всі перекупники назовні, у чергах і біля кас. Проблема лише в тому, що міліція не хоче цього бачити і боротися з цим явищем", - пояснив правозахисник.

Правоохоронці у свою чергу переконують, що "іменні" квитки значно полегшать пошукову роботу. А це на руку і самим громадянам, кажуть у міліції. "Коли громадяни втратив власні речі, а хтось їх знайшов, то саме квиток є доказом, що пасажир був у цьому потязі, - наводить приклад начальник відділу кримінального розшуку УМВС на Львівській залізниці Руслан Ціцяло. - Або ж коли йдеться про крадіжку, то міліція зможе відслідковувати рух підозрюваної особи".

Правоохоронці також упевнені, що аналогічним чином зможуть відстежувати рух викрадених паспортів чи втрачених документів. У міліції запевняють, що доступ до відомостей з бази даних буде обмеженим.

Джерело: Українська служба DW

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

Залізничні квитки в Україні стали дефіцитом

Залізничні квитки цими днями найдефіцитніший товар. А відколи ввели ще і іменні проїзні документи, ситуація значно ускладнилася.

Відео від ТСН.

Опубліковано

Дивно якось з тими іменними квитками, їхав в Київ 26 квітня, при посадці в поїзд документів ніхто не перевіряв, провідник запитував тільки чи є студентський, проте їхавши з Києва назад в Луцьк 28 квітня, при посадці в поїзд провідник перевіряв відповідність квитків до паспорта\студентського.

Опубліковано

Дауш, геніальний спосіб захистити від махінацій. Матричний принтер — то велика проблема, ога.

Взяти оригінальний бланк і на ньому надрукувати хоч Арнольд Шварценеггерович Шварценеггер — це ж так важко.

Мертвому припарка, називається.

Опубліковано

Залишилась дрібниця - десь взяти оригінальний бланк (суворої звітності) і щоб в паспорті ти був - Арнольд Шварценеггерович Шварценеггер.

Опубліковано

Дивно якось з тими іменними квитками, їхав в Київ 26 квітня, при посадці в поїзд документів ніхто не перевіряв, провідник запитував тільки чи є студентський, проте їхавши з Києва назад в Луцьк 28 квітня, при посадці в поїзд провідник перевіряв відповідність квитків до паспорта\студентського.

нічого дивного - квитки іменні ввели з 6 квітня, а отже всі квитки куплені до 5 квітня включно були неіменні, відповідно до середини травня будуть присутні квитки без імен. перекупщики ходять по Києву біля кас повернення і запитують хто здає неіменні квитки - викупляють здається по повній вартості, тоді, як у касі повернуть лише частину

і все ж таки мені цікаво - якщо білет на своє прізвище та ім"я я передам комусь іншому - яка процедура переоформлення буде?

Опубліковано

Дауш, геніальний спосіб захистити від махінацій. Матричний принтер — то велика проблема, ога.

Взяти оригінальний бланк і на ньому надрукувати хоч Арнольд Шварценеггерович Шварценеггер — це ж так важко.

Мертвому припарка, називається.

Матричний принтер, квитки підробляти - навіщо так мілко плавати? Друкуй вже зразу гроші на струйніку.

Опубліковано

Народ, ви взагалі сюжет дивились, думалку включали чи писати шо-небудь?

Якщо квитки бронюються, значить, проблема у тому, що працівники залізниці співпрацюють з цими комерсантами.

Якщо не проблема забронювати, то проблема взяти оригінальний бланк, який так і так використається?

Може, вони взагалі прямо там на касах і друкуються. Я до цього вів.

Я бачу, ви мислите так само, як і ті, хто приймав цю постанову.

А якщо мати струменевий, то можна і бланк надрукувати. А гроші на струйніку друкуються без проблем.

І наостанок. Квитки, блін, не підроблені, квитки-то якраз справжні. Думалку включіть нарешті. А то критикуєте тут і не розумієте, що критикуєте.

Опубліковано

Якщо квитки бронюються, значить, проблема у тому, що працівники залізниці співпрацюють з цими комерсантами. Якщо не проблема забронювати, то проблема взяти оригінальний бланк, який так і так використається? Може, вони взагалі прямо там на касах і друкуються. Я до цього вів.

В цьому випадку боротьба з перекупщиками перетворюється у боротьбу з рєшалами, а це чиста донкіхотщина....
Опубліковано

Вчора отримував квитки у касі, після купівлі через інтернет. в черзі вийшла непогана інформативна розмова підкріплена словами касира.

якщо квиток куплений через інтернет - то для зміни ПІБ на ньому - його слід здати і тоді купити по новому, втрачаючи звісно гроші і не факт, що його знову купите.

чоловік, що стояв поруч, сказав що у відряження мав їхати колега, але йому не виходило, квиток записаний на нього. і тому колега прийшов на вокзал наче для відїзду, а потім вийшов з вагону як проводжаючий.

у ПІБ допускається три помилки у буквах.

соь такі от пиріжки...((((

Опубліковано

Квитки на Крим - як були рідкістю недосяжною для простих громадян, так вони і залишаться...

Щоб там не вводили, а попит перевищує пропозицію...

Тепер просто працівники кас будуть вводити персональні дані (наперед взяті) в потенційних пасажирів і зразу на них вибивати квиток...

Скажу з власного досвіду - за квитком, що поступає в продаж через каси за 45 днів від поїздки, необхідно йти раніше на пару днів...

Тобто за 47-50 днів... тоді його ще можна "замовити"...

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...