Перейти до змісту

Велоподорожі Європою для членів АВЛ


Рекомендовані повідомлення

Для українських любителів велопокатушок і велопоходів, для тих хто вже має досвід поїздок в Україні і хоче побачити світ - є хороша новина

Завдяки міжнародній організації Prаktіkum e.V. досягнуто домовленостей з велоклубом THC Promil, (Польща, м.Згоржелець) про створення відпочинку для практикантів з України, що на велосипеді хочуть ознайомитись з культурними цінностями Польщі, Німеччини і Чехії.

Отже, умови участі у проекті:

1) справний велосипед, велошолом, велочохол;

2) членство у велосипедній Громадській організації в Україні (зокрема "Асоціації велосипедистів Луцька");

3) згода Голови ГО на поїздку учасника, яку Голова надає у вигляді листа-прохання;

4) закордонний паспорт; учасник також надає документи для оформлення візи, в т.ч. страховку.

5) для поїздки на 5 днів + 2 дні дорога - розумний мінімум становить 2200 грн у вашій кишені на все (дорога, харчування, проживання)

для поїздки на 7 днів + 2 дні дорога - розумний мінімум 2700 грн, і т.д по формулі +-250грн витрат на добу.

+ 1000 грн. запас (який в останній день можна використати для покупки сувенірів, дешевих якісних продуктів і т.д.)

Розумний мінімум - це означає повноцінно відпочити. Звичайно, якщо є талант, то можна витратити і сто тисяч за тиждень)

Максимальний термін перебування 10 днів, мінімальний - 5; термін практики вирішують члени групи самостійно заздалегідь перед поїздкою.

Група повинна їздити разом, а не хто куди, тому учасникам групи повинно бути комфотно по фізичній формі разом. Для цього у разі необхідності проводиться скатка в Україні.

Можливий розмір групи: від 6 до 8 чоловік

Маршрути затверджуються під кожну групу свої.

Організатори проекту забезпечують

1) веломаршрути по регіону;

2) інформаційну підтримку;

3) супроводження групи по необхідності/бажанню велосипедистами клубу THC Promil;

4) юридична підтримка у разі виникнення проблем;

5) візова підтримка - безкоштовна віза шенген на один вїзд.

інфа та обговорення на рівело

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мне вот непонятно, что делать, чтобы в группу попасть? Ждать, когда у ровенских лишние места будут? Или есть возможность формировать свою группу?

Никак не соображу, что мне уже делать. Надо ж будет отпуск брать. И на сколько дней?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на 5-10 дней. Если согласная - говори. Можешь напрямую Tarsen написать на ривело. Вовчик уже вступает в АВЛ :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

хм. цікавенько воно виглядає, тільки от незрозуміло нафіга взагалі там організатори:

1) веломаршрути по регіону - з інформаційною інфраструктурою в Польщі це абщє не проблема

2) інформаційну підтримку - аналогічно

3) супроводження групи по необхідності/бажанню велосипедистами клубу THC Promil - не знаю чи є потреба

4) юридична підтримка у разі виникнення проблем - порушення ПДР наприклад?

5) візова підтримка - безкоштовна віза шенген на один вїзд - оце єдине, що від них треба було б, але тоді незрозуміло за що: "Обовязковий платіж за ці послуги складає 380 грн з учасника"... віза ж бо безкоштовна.

Скидається на комерційний проект, значить на цьому ще хтось планує заробити.

250 грн. в день - можна непогано влаштуватись в польщі. Якщо шаритись по кемпінгах, чи лісах - буде дешевше.

Кому впадло займатись організацією процесу - вуаля в список, хоча все-одно прийдеться посуєтитись. А кому не впадло, збирайте групу (6-10 чоловік) і гайда своїм ходом (так як ми колись в Словаччину). З візами за весну щось можна порішати. Знайти велосипедну організацію, яка запросить нас в поляндію на свій захід - це не проблема. Трохи посмикати польських колег. А з українського боку, щоб подати заявку на такі візи, все-одно треба зареєстрована громадська організація з печаткою (якою ще не є АВЛ і рівело), так що в цій ситуації організатори ніяк не допоможуть. В гіршому випадку, просто зробити звичайні візи за 35 євро (те саме, що платити оркам) і їхати собі.

Всьо імхо звч. :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вовчик уже вступает в АВЛ :D

Ржу. И взносов с него сдери по больше :D

пс: Написала. Посмотрим, что скажут

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

druid, далося домогтися, що організаційний збір 380грн для першої групи, збиратися не буде.

Виїжджаємо 13-14 квітня.

Транспорт для того щоб дістатися м.Герліц-Згоржелець на польско-німецькому кордоні, вибираємо наступний:

-плацкарт Здолбунів-Львів;

-наймаємо бус до українсько-польського кордону;

-переходимо піший пропускний пункт;

-дістаємо вели, 10 км на велі до Пшемишля;

-двома потягами пересікаємо Польщу.

На все разом 20 годин, і ми на місці.

Це найбільш дешевий варіант, але водночас достатньо комфортний, щоб не втомитись від дороги.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Точнее- основная цитата

5) для поїздки на 5 днів + 2 дні дорога - розумний мінімум становить 2200 грн у вашій кишені на все (дорога, харчування, проживання)

для поїздки на 7 днів + 2 дні дорога - розумний мінімум 2700 грн, і т.д по формулі +-250грн витрат на добу.

+ 1000 грн. запас (який в останній день можна використати для покупки сувенірів, дешевих якісних продуктів і т.д.)

+ еще сбор 380грн

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Кое что узнала. Набираются все желающие члены ГО. Преимущество ровенчан только в том, что они раньше узнали. Вобщем, я в группе. :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тут такой теперь вопрос возник. А как нам членство подтверждать? Билетов нет. Где справку брать?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А как нам членство подтверждать?

Письмо от главы АВЛ с копией свидетельства о регистрации проканает?
3) згода Голови ГО на поїздку учасника, яку Голова надає у вигляді листа-прохання;
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Всем привет, волынские камрады!

Благодарю АВЛ и difoto за его энтузиазм, поддержку и вконце концов создание этой темы. Спасибо.

Приятно что проект вызвал более активные обсуждения чем на Ривело, тогда отвечу на прозвучавшие здесь вопросы, чтобы не плодить догадки)

Да, формировать свою группу можно будет уже на следующие заезды. Это должны быть участники, которым будет комфортно вместе, каждый участник должен получить разрешение от Главы ГО (добро на поездку от Главы будет фактически означать, что участник уже достаточно опытен и зарекомендовал себя в велосреде, чтобы ехать). И еще скорее всего условие - все участники одной группы должны проживать/работать в одном консульском округе (например Луцкий КО - Волынская+Ровенская области).

По сопровождению участников по странам Европы - пока будем исходить из того, что нам это нужно. Это поможет 1) не создавать должность "штурман" в группе; 2) не решать возможные вопросы с полицией силами участников группы, этим займется сопровождающий в случае чего; 3) общение с местным во время покатушки приравнивается к тому, что нам проводят экскурсию. Хотелось бы, чтобы можно было выцепить сопровождающего на каждый день, хотя хватило бы и обсуждения и инструктажа по необходимости перед поездкой + конт. телефоны.

Да, веломаршруты не проблема. Можно купить карты/скачать треки, выбрать лучшее. Но по своему опыту если местность совсем незнакомая, то на это уйдет много времени, и кто то должен этим заниматься. Польским велосипедистам будет несложно помочь нам, потому что они в округе все изколесили. То же касается и правил поведения на отдыхе - где можно купаться, где костер разжечь. Какие дороги какой интенсивности имеют автотрафик, опасные места, лучшие места отдыха в определенный сезон года - все это полезно узнать от живого человека, а не выуживать крупицы из интернета.

Юридическая поддержка касается не только помощи при нарушении закона о ПДД, а помощи при нарушениях любых законов, а также чтобы отшить полицая одним звонком по телефону, который считает что вы что-то нарушили, даже если вы не нарушали, пользуясь тем что вы не знаете законов страны. А полицай вообще имеет право знать только чешский в Чехии и только немецкий в Германии. И даже если он знает английский, то может делать вид что вас не понимает, и вызвать переводчика за ваш счет :)

Виза действительно должна быть бесплатной, что позволит компенсировать участнику все организационные сборы.При этом оформление бесплатных виз для группы отнюдь не бесплатная процедура для организаторов, как может показатся на первый взгляд.

Организационный сбор покрывает расходы на организацию поездки. Если кто-то желает взять какой-то пункт организации на себя, и таким образом "зарабатывать", или знает более дешевый вариант как обеспечить требуемый уровень организации - пишите, обсудим, это всегда интересно :)

Организаторы зарабатывают не на проекте - им платят зарплату, за этот и другие проекты, а именно за то что к ним в страну приедут активные люди, которые в далеком будущем может быть принесут пользу экономике страны, а в недалеком будещем просто приедут потратят немного денег в Саксонии и Силезии.

Конечно же организаторы заинтересованы, чтобы у них не было проблем и скандалов, а значит чтобы безопасность была на уровне, поэтому организационный сбор преимущественно обеспечивает именно беспроблемность и безопасность поездки.

Также ищется человек, меценат, который сможет хоть частично оплачивать участникам поездки. Но про это пока рано говорить, потому что пока еще поездки не включают в свою программу какое-то, например, посещение активными молодыми людьми и/или специалистами предприятия или научного института с целью обмена опытом, трудоустройства, или организации совместного международного бизнеса.

По вопросу потдвержения членства - не обязательно копия членского билета. Если есть - можно делать, если нет - не обязательно. С украинской стороны достаточно "листа-прохання", одного на всех, от Главы ГО, копии свидетелства о регистрации.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Tarsen, ви говорите про безкоштовну візу для учасників. Можна уточнити, який саме тип візи буде оформлятись?

Туристична, спортивна чи якась інша? Шенген чи польська національна?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Yaryk, тільки шенген. По виду візи - будемо старатися зробити культурні.

Atarax, поки що можу сказати тільки по першій групі: вже заявилися чотири учасники, ще два скоріше всього що підтвердять участь до кінця тижня.

Щоб створити запас по часу на перший раз по оформленню віз, набір першої групи буде завершено оріентовно 8-9 березня - польському велоклубу вже буде пора зіставляти запрошення і передавати його в Україну.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Tarsen, приєднаюсь до першої групи, якщо візьмете. І ще одна людина зі мною, якщо інші учасники групи не лосі.))

Ді, як там вступити в АВЛ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дмитро (О,дІФОТО),Я дужжже Радий що наше АВЛ в кІнці-кінців реально вливаэться в цивілізовані форми взаємовідносин з іншими формами цивилізації. ВІТАЮ.

неочікував. рахую що це серйозний піар для АВЛ

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тобто краще їздити по європах, ніж сидіти у конференцзалі з представниками міськради? Зачьотна позиція :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тобто краще їздити по європах, ніж сидіти у конференцзалі з представниками міськради? Зачьотна позиція :)

мені "представники" з міськради (так як і облради ...ВР) паралеляться (в БІЛЬШІЙ МІРІ) з трутнями.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як не прикро, але без цих трутнів покращення нам не бачити ні у одній сфері. Хоча ні, помиляюсь, "покращення" видно неозброєним оком, але це трішки не те, авжеж.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...