Перейти до змісту

Де маршрутка?


SG008

Рекомендовані повідомлення

22 годин тому, Nokian сказано:

Вся Возняк з приміськими маршрутками,для того,аби заставити навколишні села приєднатися до Луцька.

Міську землю то вже подеребанили, а сільську як захопити?

а хулі сілюкі за свою землю так тримаються а дітей в садочкі і в школи возять в Луцьк

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 319
  • Створено
  • Остання відповідь

А дехто ще й на роботу до Луцька їздить.

Може на в'їздах гасла вивісити 

Луцьк- для лучан.Уходь курва.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Та ні, заборонити заїжджати в місто всім міжміським і приміським автобусам і потягам, і огородити його колючим дротом з КПП на всіх в'їздах і пропуском по "картці лучанина", а решті - платний вхід і в'їзд, з підтвердженням мети візиту. З дітьми - не пускати, бо, курва, в школу поведуть! А ще - протиповітряну оборону організувати, щоб на гелікоптері не прилетів хто! І Стир перекрити, щоб човнами не плавали! Це ж, бл*, очевидно! І місто РОЗКВІТНЕ!

На барах, магазинах, на вході в маршрутки - таблички повісити "тільки для лучан". Забув "аусвайс" - укропюгенд муніципали відведуть в околоток до з'ясування особи. Не підтвердили - в автозак і за межі.

І  логотип міста поміняти - шрифт готичний такий, і надпис додати "Lutsk Uber Alles"/

Ідеальна модель розвитку міста,

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

пєтросяни - місто не має розширюватись ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

28 минут назад, westboiuu сказал:

пєтросяни - місто не має розширюватись ?

Не методами шантажу сусідніх ОТГ: транспортом (що створює проблеми і лучанам), незаконними поборами в школах,  а запропонувати людям умови, на якихх вони ДОБРОВІЛЬНО ы з РАДІСТЮ приєднаються.

А ревльно СПРОМОЖНА громада, типу Боратинської чи Княгининівської ОТГ ЗОВСІМ не поспішає стати ОКРАЇНОЮ міста і фінансуватися по принципу "щоб було", то як з ОСББ піти назад в ЖЕК...

А взагалі на біса розширятися - можна договори про співпрацю з ОТГ позаключати...

А на шантаж у голів ОТГ є "хитрий болт з хитрою різьбою" - заборонити місту розміщувати сміттєзвалища, заборонити похованння на кладовищах, зробити "веселе життя" для бізнесу лучан в навколишніх селах, закрити проїзд через село вантажівок ддо якогось заводу, і ще багато чого. От тільки вони того не роблять, на відміну від міста.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

16 minutes ago, AgentSmith13 said:

Та ні

А все починалось з маршрутки :)
Правду легко зрозуміти: банальне бажання виїхати з Богом забутої Дубнівської. І без пересадок до самісінького місця призначення.

Товкти воду в ступі не буду, повністю згідний з повідомленням про необхідність європейського напрямку розвитку транспортних  сполучень у місті з усіма супутніми "плюшками".

Переходжу з порохо- в укропо-боти

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 минуту назад, Fahrenheit сказал:

А все починалось з маршрутки :)
Правду легко зрозуміти: банальне бажання виїхати з Богом забутої Дубнівської. І без пересадок до самісінького місця призначення.

Товкти воду в ступі не буду, повністю згідний з повідомленням про необхідність європейського напрямку розвитку транспортних  сполучень у місті з усіма супутніми "плюшками".

Переходжу з порохо- в укропо-боти

Ну, якщо ТРИ зупинки від центральної вулиці міста - то "Богом забута" вулиця...

З УСІХ кінців  міста (і в зворотньому напрямку) повинна людина БЕЗ проблем доїхати до, принаймні 23-ї години. З нормальним онлайн -моніторингом, де та маршрутка є, без зайнять телепатією на зупинці.

Та і неважливо, чим - автобусом, маршруткою, тролейбусом, хоч, блін, на метро.

З можливістю оплатити проїзд карткою, а в разі її відсутності - готівкою, і отримати квиток, який в разі чого, як і оплата карткою, ГАРАНТУЄ тобі страховку, а не дулю.

З можливістю ОНЛАЙН-МОНІТОРИНГУ реальної завантаженості транспорту - це дасть змогу як не піти на забиту під стелю маршрутку, так і бачити ПРАВДУ і людям і владі, і не вірити ниттю про "нерентабельність".

І щоб те все НЕ влаштовувало перегонів з падаючими пасажирами і ДТП з потерпілими (вчора їхав 12-ю, летіло як скажене від Київсьокго майдану до 2-ї лікарні, а там, на місточку, на добрих 40 см підскочило, бо, не збавляючи швидкості, той міст пролетіло, на зупинці гальмувало "в підлогу").

І щоб НЕ перевізник, а громада, і міська рада, як її представник, вирішувала ВСЕ - не має барига шантажувати місцеву владу, він має або стати чесним бізнесом і сумлінно працювати, платячи в повному обсягу податки і виконуючи умови договору або йти під три чорти. Але ніяк аж не лякати "не поїду", не вимикати трекери і не сходити з маршруту. За це має бути МИТЄВИЙ ВЕЛИКИЙ штраф на перший раз і розірвання договору з .ВЕЛИЧЕЗНИМ штрафом за рецидиви.

Якщо Європа для когось - це купа пересадок в першу чергу - мдя... Ми НЕ таке велике місто, де це оправдано.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

35 minutes ago, AgentSmith13 said:

Якщо Європа для когось - це купа пересадок в першу чергу - мдя... Ми НЕ таке велике місто, де це оправдано.

Звісно, перед цим пише правильні мудрості, але ми лише тут про це думаємо.

Європа - це не пересадки, а полегшений трафік в центрі (є міста, де лише трамваї в центрі ходять) і зменшена загазованість (особливо стосується корча який на 210-му пхається в центр).

Для чого мені їхати з одного спального району в інший на роботу через центр?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 минуты назад, Fahrenheit сказал:

Звісно, перед цим пише правильні мудрості, але лише ми тут про це думаємо.

Європа - це не пересадки, а полегшений трафік в центрі (є міста, де лише трамваї в центрі ходять) і зменшена загазованість (особливо стосується корча який на 210-му пхається в центр).

Зараз - дякувати треба, що той корч Є, а не визначати ступітнь його "корчистості" (до того був Богдан, ХЗ, може зламався) - без того "корча" було б явно не краще багатьом людям. Тут а) нормальни перевізник, який не махнув рукою, а знайшов тимчасову заміну зламаному, і їздить; б) яскравий доказ, що такий маршрут потріібен - не їздили б люди - перевізник таки забив би.

Чи краще ждати "некорча" (а то і рік з нашими мегарозумними міськими керовниками пройти може), і ходити пішечки?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 minutes ago, AgentSmith13 said:

Зараз - дякувати треба, що той корч Є, а не визначати ступітнь його "корчистості" (до того був Богдан, ХЗ, може зламався) - без того "корча" було б явно не краще багатьом людям. Тут а) нормальни перевізник, який не махнув рукою, а знайшов тимчасову заміну зламаному, і їздить; б) яскравий доказ, що такий маршрут потріібен - не їздили б люди - перевізник таки забив би.

Чи краще ждати "некорча" (а то і рік з нашими мегарозумними міськими керовниками пройти може), і ходити пішечки?

Який це має стосунок до їзди в центрі? 

Чи я десь писав, щоб він взагалі не їздив?

І Богдана я не пригадую ні на 210, ні 211 маршрутах.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

45 минут назад, AgentSmith13 сказал:

 

Якщо Європа для когось - це купа пересадок в першу чергу - мдя... Ми НЕ таке велике місто, де це оправдано.

От ти зазвичай розумні речі пишеш. Але порахуй хоча б приблизно кількість маршрутів, щоб сполучити кожен район з кожним. Щоб на Дубенську, Вишків, Чернишевського ходили не по одній маршрутці, а в кожен район. І так звіздєц робиться від кількості маршруток на певних вулицях.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В наших реаліях це не так вже й кепсько виглядає. Звичний маршрут в будні з 40-го на ДПЗ міг би виглядати так:
Я сідаю на 40-му в одну з багатьох маршрутку (якщо далі від головної артерії району - вибір маршруток маю менший) і їду, наприклад, до Набережної.

Там пересідаю на одну з тих, які їдуть на ДПЗ. 4, 9, 9а, 10, 11, 28, 32 - більшість з них стартує з тієї ж Набережної, тому проблем "запхатись" в потрібну немає жодних.

Звісно, не плачу двічі. 

Натомість, якщо на вихідних я хочу погуляти в центрі - будь ласка, сідаю на 15/15а тролейбус з Набережної і їду гуляти.

 

Що отримую взамін - розчищений центр, де не стою в пробці, де не боюсь перейти дорогу перед маршрутчиком-лихачем (не треба згадувати про необхідність підвищення їх культури) і краще дихається.

 

Хочеш машиною в центр? Не проблема, але приготуйся заплатити значно більші гроші за паркування.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А кудою він їхати має? По Глушець з Старого ринку? ДУЖЕ зручно, по всьому пр. Волі в нас є безпечні і ОСВІТЛЕНІ в темну пору доби спуски на Глушець, на самій вулиці міська влада зробила купу переходів, вулиця освітлена найкрутішими світлодіодами, зроблені нові світлофори, облаштовані зручні для пасажирів зупинки, що захистять від негоди, та врешті решт, ТРОТУАРИ на вул. Глушець нормальні зробили по всій довжині? Ні? Так про що мова?

Зате видно, кому вигідно - Санрайзу, то ж кайф який буде, як приберуть 251 на Дубнівську, та і 210 на Рованці, якою на початок Дубнівської під'їхати можна! Ексклюзивна 2-ка з вокзалу, а тепер - ексклюзивна 1-ка на Дубнівську без бігань на Глушець! Геніально.

4 минуты назад, volks сказал:

От ти зазвичай розумні речі пишеш. Але порахуй хоча б приблизно кількість маршрутів, щоб сполучити кожен район з кожним. Щоб на Дубенську, Вишків, Чернишевського ходили не по одній маршрутці, а в кожен район. І так звіздєц робиться від кількості маршруток на певних вулицях.

В місті живе не 5 чоловік, і не 5 тисяч, в набитому транспорті їхати - теж не вихід.

Звіздєц - хіба біля ЦУМу і Порт-Сіті - вирішкється ДУЖЕ просто - ЗАБОРОНОЮ стоянки не на кінцевій довше, ніж потрібно для посадки і висадки пасажирів. Щоб не стояли біля Перлини і ЦУМу по 5 хв, пакуючись. Звіздєца з АВТОМОБІЛЯМИ тих, хто в 4-ту школу діток возить, ніхто не бачить? Ото- звіздєц, коли стають рядочком вздовж огорожі, і діти через неї скачуть, або лишають раком поставлене авто і ведуть дітей через дорогу, а як штрафанули сьогодні нарешті - ще й обурюються. А в той час люди в громадському транспорті сидять і чекають. http://www.volynpost.com/news/132738-parkuyuchys-bilia-gimnazii-luchany-narazhayut-ditej-na-nebezpeku-video

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

15 минут назад, Fahrenheit сказал:

Що отримую взамін - розчищений центр, де не стою в пробці, де не боюсь перейти дорогу перед маршрутчиком-лихачем (не треба згадувати про необхідність підвищення їх культури) і краще дихається.

І пересадку в зливу - на десерт....

Вже було, як "переносили комунікації для підземного переходу" біля ЦУМу, що все їхало низом, інакше, як "йоптв*юмать" (і рештою нецензурних виразів) той період не згадується.

Ну і питання - ДЕ і за ЯКІ кошти там знайти місце для стоянки того всього? Ще одну автостанцію побудувати? Краже відремонтувати дороги і двори в місті.

"Пробка" на Волі щоранку і її причини - описані мною вище.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це громадський транспорт. Я б теж не проти мати персональний маршрут від пі'їзду і до роботи. І щоб людей не дуже багато напихалось по дорозі :ok2:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 минуты назад, Fahrenheit сказал:

Це громадський транспорт. Я б теж не проти мати персональний маршрут від пі'їзду і до роботи. І щоб людей не дуже багато напихалось по дорозі :ok2:

Саме так, для ГРОМАДЯН, а не мрійників про "Європу", які думають невідомо про що, не зважаючи на зручність їх "інновацій" для переважної більшості жителів міста. Давайте взагалі обмежимось 15-кою  тролейюусом, двма маршрутками з 40 на ЛПЗ, по Відродження та Волі і Соборності та Перемоги, двома ж на Львівську і однією на Ковельську (чому одна - ну так 47 випиляли, і нічого, мо і це проканає) тільки по Волі - всі інші пішки. На Дубнівську можна повз колії з Рівненської пробігтися, на Чернишевського - від ЦУМу чи з Ковельської. Ах, в тебе травма? Застуда? Злива на вулиці? На таксі! Таксистам, правда, заборонити треба в центр їздити, по Глушець онлі  Автостанцію закриємо і перенесемо на виїзд з міста, до мосту на Ківерцівську, на її місці - ТЦ гарно дивитися буде. А приміським дозволимо їздити від межі міста. Спізнився, юо йшов кілометр пішки від маршрутки міської? Почекаєш! Остання - ТАКСІ!

Зате повітря чистееее буде - як в Альпах (Швейцарія, вона така...).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ні - маршрутку в кожен двір, інтервал 5хв максимум, і закріпити 5грн в договорі до 2040 року. Тоді в центрі можна авто-поїзд з них утворювати. Всеодно їхати зможе одна з п'яти.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

41 минуту назад, Fahrenheit сказал:

Це громадський транспорт. Я б теж не проти мати персональний маршрут від пі'їзду і до роботи. І щоб людей не дуже багато напихалось по дорозі :ok2:

Саме так, для ГРОМАДЯН, а не мрійників про "Європу", які думають невідомо про що, не зважаючи на зручність їх "інновацій" для переважної більшості жителів міста. Давайте взагалі обмежимось 15-кою  тролейюусом, двма маршрутками з 40 на ЛПЗ, по Відродження та Волі і Соборності та Перемоги, двома ж на Львівську і однією на Ковельську (чому одна - ну так 47 випиляли, і нічого, мо і це проканає) тільки по Волі - всі інші пішки. На Дубнівську можна повз колії з Рівненської пробігтися, на Чернишевського - від ЦУМу чи з Ковельської. Ах, в тебе травма? Застуда? Злива на вулиці? На таксі! Таксистам, правда, заборонити треба в центр їздити, по Глушець онлі  Автостанцію закриємо і перенесемо на виїзд з міста, до мосту на Ківерцівську, на її місці - ТЦ гарно дивитися буде. А приміським дозволимо їздити від межі міста. Спізнився, юо йшов кілометр пішки від маршрутки міської? Почекаєш! Остання - ТАКСІ!

Зате повітря чистееее буде - як в Альпах (Швейцарія, вона така...).

А реально - щоб те все з пересадками хоча б ПОЧАТИ робити, треба навести порядок з дотриманнями графіків, ввести електронний квиток, а тоді думати. і Набережна/глушець - то не РОЗВАНТАЖЕННЯ центру... то знущання над пасажирами на догоду дядям на авто, щоб їм маршрутка з лохами не заважала. Там теж живуть люди, в центрі, і мають право на доїзд на роботу і з неї.

І маленький нюанс - те все було б можливим, а може, і зручним (я теж не під будинком на маршрутку сідаю, а йду на вокзал на 2-ку, бо 1-ка - звір рідкісний), якби в місті взимку хоча б сніг чистили, а не закладали мільйони тільки. Бо спуститися вниз ще з Волі в районі парку - можливо, а от десь біля Філармонії... А з Винниченка - взагалі тільки по Франка, чи йти в центр - там фізично більше проходу на Набережну немає.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, AgentSmith13 сказал:

пересадку в зливу - на десерт

Ну давай розпиши якими маршрутами з'єднати дві будь-які точки міста без пересадок. І яка це кількість транспорту буде. Бо вже зараз на Соборності маршрутки їздять караванами. То ці каравани стануть вдвічі більшими і на ВСІХ вулицях. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ню-ню... Укропчеги уже накерували.

Каша - в того, хто сере на голови людям і каструє транспорт в місті, НІЧОГО не роблячи для зручності пасажирів.

Графік - не контролюють.

Сходи з маршрутів - теж.

Кількість автобусів, чи відповідає договору - теж (ну то ж не треба пересвідчитися, що в нього їх є, наприклад, 8, пацан же свій).

Тролейбуси - "закупили"

Пасажиропотік - "вивчили" (Ні, якщо підвищення вартості ВКРАЙ таки необхідне, і обгрунтоване документально - чорт з ним. Так нам же ЛИПУ підсовують).

"Громадські" обговорення - провели! (і навіть на петицію "зреагували".)

І ото поки того всього немає - НІЯКОЇ мови про підвищення , вартості бути не може, як і про відміну маршруту одним підписом.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 26.02.2019 в 09:34, volks сказал:

Повинно бути мінімум 9 маршруток з вокзалу. На Вишків, на Ковельську, на Володимирську, на Львівську, на ДПЗ, на Дубнівську, на Рівненську, на 40-й через Відродження, на 40-й через Перемоги-Соборності. Пересадки ж  зло. Дощ, мороз, важкі сумки і т.д. І так з кожного району.

Не одна двійка, що далі дублює 15-ку, і повертаєтьсря ДВІЧІ по факту до вокзалу - точно, хоча б зщось в НАПРЯМКУ Возз'єднання чи Львівської.

7 минут назад, volks сказал:

Ну давай розпиши якими маршрутами з'єднати дві будь-які точки міста без пересадок. І яка це кількість транспорту буде. Бо вже зараз на Соборності маршрутки їздять караванами. То ці каравани стануть вдвічі більшими і на ВСІХ вулицях. 

А що тут розписувати, я тут вже писав, повернути маршрути в ДОУКРОПНІ часи, 4-ка - це ЧЕТВІРКА, Вокзал - КАЛИНА (а от і альтернатива 2-ці, хоч якась), 23 - це 23-тя (23 і 24 не дурень придумав, і мають вони ходити саме через Львівську). 47 - назад, якщо мало по Чернишевського комусь, зробити 3а, або ДОДАТИ пару штук + ВСИПАТИ за графік, повернути 18-ку на Дубнівську (тим самим повернувши сполучення її з містом не від залізничного переїзду виключно), 30-ку МІСЬКУ повернути замість 251 (і відпаде потреба щось "забороняти"), 1-ку - ЛИШИТИ з Ківерцівської (ЄДИНЕ надбання укропців), розділивши на 1 і 1а, що їздять відповідно до цегельного і на кільце, через одну. Можливо - замінити 17 і 17 а на тролейбус. А з Рованцями все ще простіше - одну з маршруток в район ЛПЗ пустити за маршрутом 40-й - Конякіна - Завокзальний ринок - Карпенка-Карого - Київський Майдан - Рованці - Потебні - АС-2 (ЛПЗ), і навпаки.

Плюс модернізувати ЛПЕ, добившись чіткого графіку, і їзди до 22-23 години і збільшення тим самим доходів підприємства.

На те все зверху повісити ел. квиток, ВІДМІНИТИ нафіг пільги - хай 50 коп, але мають платити ВСІ, і ввести систему ШТРАФІВ для недобросовісних перевізників, і буде все ОК.

Там вони хизуються, як кльово тепер жителям Чернишевського з трійкою - а з ЛЬВІВСЬКОЇ забрати 23 - то нормально? Там в РАЗИ більше людей живе.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 минут назад, AgentSmith13 сказал:

Не одна двійка, що далі дублює 15-ку, і повертаєтьсря ДВІЧІ по факту до вокзалу - точно, хоча б зщось в НАПРЯМКУ Возз'єднання чи Львівської.

А в інші райони як добиратися? З пересадками в дощ? 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

28 минут назад, volks сказал:

А в інші райони як добиратися? З пересадками в дощ? 

Матом - не буду, але ти зрозумів, так?

Одне діло - двійка та з вокзалу (там так було РОКАМИ, і всіх влаштовувало), додати ХОЧА Б 4-ку до Возз'єдднання плюс  ТЕОРЕТИЧНИЙ тролейбус з вокзалу на Львівську - і ще можна терпіти, на 40-й там таки міст є і 28 + 17, інше - РОЗПОЛОВИНИТИ все місто з тупими "перевалочними пунктами", і ще й пустити весь транспорт задворками, щоб дяді на гарних і дорогих блискучих жоповозках не бачили лохів в Богданах на шляху свого елітного транспорту, проїжджаючи центром міста... Ну а лохи, в свою чергу, щоб бігали кроси на роботу - з роботи, особливо взимку по обледенілому підйому з тих єб*нів...

В Києві така схема ще має право на життя, в Луцьку, який на авто за 10 хвилин проїхати можна - нафіг треба.

Повторюся - схему руху малювали свого часу НЕ ідіоти, вона БУЛА продумана, а потім прийшли ці притруски, і понеслися "рехформи". Зникла 18, тоді 30 замінили на 251, зникла 4-ка, випиляли 47 і перетворили на чорті-що і збоку бантик 23 - і не 4, і не 23.

І їздить та 4-ка, принаймні з Волі на 33-й їде напівпорожня, показник ефективного менеджменту міськради - бо з ЛПЗ ВЖЕ є 10, 9, 9а, 11, 28 (правда, по Волі тільки10, але їх багато), а от з Львівської 12-ка - то ПЗДЦ - не влізти тепер. Супер, правдв?

ХВІСТ не виляє СОБАКОЮ, ПЕРЕВІЗНИК не повинен "строїти" місто.

А скасування 7 і 10 тролейбусів - то теж "Європа"? Для чого тоді там та лінія будувалася?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, AgentSmith13 сказал:

Матом - не буду, але ти зрозумів, так?

Одне діло - двійка та з вокзалу (там так було РОКАМИ, і всіх влаштовувало), додати ХОЧА Б 4-ку до Возз'єдднання плюс  ТЕОРЕТИЧНИЙ тролейбус з вокзалу на Львівську - і ще можна терпіти, на 40-й там таки міст є і 28 + 17

Ти ж сам розповідав, що пересадки то зло. Бо ж злива, мороз, важкі сумки. А тепер виявляється все ок. Головне, щоб на Львівську можна було доїхати. А в інші районі хай мерзнуть і мокнуть із сумками на горбу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

29 минут назад, volks сказал:

Ти ж сам розповідав, що пересадки то зло. Бо ж злива, мороз, важкі сумки. А тепер виявляється все ок. Головне, щоб на Львівську можна було доїхати. А в інші районі хай мерзнуть і мокнуть із сумками на горбу.

Одне діло - коли ти їдеш хай навіть в зливу, але через нормальну зупинку, і це ЯК ОПЦІЯ, щоб швидше, інше - коли тобі за будь-яких умов НЕМИНУЧЕ треба пересідати, тим більше, за гроші...

Маршрут 2-ки - зрозумілий, про нього не будемо. На Ковельську - з вокзалу йде Рожище (і їх таки багато + Рокині і т.д.), на ЛПЗ - була 4-ка, і є рідкісний тролейбус 4, на 40-й - йде 17 і 28 через міст, На саме Львівську і Володимирську (хоча б на кільце - немає нічого). Від слова ВЗАГАЛІ. Ну, міського, бо є 200-ка, раз на ГОДИНУ.

Вертаємо 4 - і є сполучення з ЛПЗ, додаємо якийсь тролейбус на Львівську, і хоч щось туди йде, і звідти.

З автовокзалом - взагалі цирк. 17, 28 щойно в пів 4-го базар закрився - ледь їздить. 2-ка - не покриває ні потрібних напрямків, ні пасажиропотоку. Приїхав ти на автостанцію, і "припливли" - до мосту того - йти далеко (то з вокзалу РАЗ, і на зупинці 17-ки), а на зупинці навпроти - нуль цілих, фіг десятих. Європа! Їздили би ХОЧА Б 17-ки нормально, в обидві сторони - то хоч і з пересадками, але всюди доїхати можна... А так - ледь вечір, і лишається таксі. І то НЕ нормальна ситуація.

Міська рада, доречі, обіцяла рік тому пустити таки маршрутку в район Теремно по пр. Волі, а віз і нині там...

А тепер питання - якщо прибрати з вулиць міста Рожище, 107, 103, 200, 251, 210, 201 (єдина на Калину і постійно повна), і всі решту приміських - для пасажирів то буде добре? Чи ПРОКЛЯНУТЬ?

В нас при цій владі НІКОЛИ не буде пересадок без оплати! А перевізники взагалі ВДУШАТЬСЯ! Все робиться для одної мети - щоб кожен по можливості платив вдвічі більше. А пересадку з міської маршрутки в приміську на межі міста чи навпаки яким матюком назвати можна? Щось я не бачу натовпів народу, що в Ківерці ломляться, чи в 200 по місту. 251 - виняток, бо ЗАБРАЛИ ПОТРІБНУ ЛЮДЯМ 30-ку.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...