Перейти до змісту

WOT флуд , скриншоты , и патчи.


t0rik

Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 9,2 тис
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Поставив собі мод на відображення іконок танків в ангарі в 2 ряди , 30 штук відразу , для мене актуально

тоже поставв...поки непривично бо іконки маленькі...поставив моди від Jove

мені норм

Опубліковано

А що зі статистикою? Нові одиниці? Підняв стату до 878, стала 35. Чи це лише в моді Джова?

стату чи кпд?

А що зі статистикою? Нові одиниці? Підняв стату до 878, стала 35. Чи це лише в моді Джова?

стату чи ккд?

А що зі статистикою? Нові одиниці? Підняв стату до 878, стала 35. Чи це лише в моді Джова?

стату чи ккд?

Опубліковано

А що зі статистикою? Нові одиниці? Підняв стату до 878, стала 35. Чи це лише в моді Джова?

стату чи ккд?

Опубліковано

Победа!

Бой: Энск 18 апреля 2013 г. 21:36:11

Танк: VK 30.02 (D)

Получено опыта: 2 122

Получено кредитов: 52 108

Достижения в бою: «Снайпер», Знак класcности «Мастер»

Викотив Мерса =)

Опубліковано

Plum, там легко все звмінити на звичний РЕ. Треба у файлі конфіга XVM.xvmconf (0.8.5/gui/flash) знайти всі надписи xeff або xwn та замінити їх на eff. Має бути 8 замін.

},

// Параметры экрана загрузки боя

"battleLoading": {

"clockFormat": "H:N:S", // Формат часов на экране загрузки боя. Формат: Y:год, M:месяц, D:день, H:часы, N:минуты, S:секунды. "" - убрать часы.

"showChances": true, // true - включить отображение шансов на победу (только с xvm-stat) Прочитать подробней: http://www.koreanran...rum/topic/1663-

"showChancesExp": false, // Показывать экспериментальную формулу расчета шансов

"removeSquadIcon": false, // true - убрать отображение иконки взвода. На пустое поле можно вывести, например, иконку клана.

"clanIcon": { // параметры отображения иконки игрока/клана

"show": true, // false - не отображать иконки игрока/клана в окне загрузки боя

"x": 0, // положение по оси X оносительно иконки танка

"y": 6, // положение по оси Y оносительно иконки танка

"xr": 0, // положение по оси X для правых ушей (положительные значения поместят иконку *внутрь* панели)

"yr": 6, // положение по оси Y для правых ушей

"w": 16, // ширина иконки игрока/клана

"h": 16, // высота иконки игрока/клана

"alpha": 90 // прозрачность иконки игрока/клана

},

// Формат отображения для левой панели (допускаются макроподстановки, см. readme-ru.txt)

"formatLeft": "{{vehicle}} <font color='{{c:kb}}'>{{kb:3}}</font> <font color='{{c:eff}}'>{{eff}}</font> <font color='{{c:rating}}'>{{rating}}</font>",

// Формат отображения для правой панели (допускаются макроподстановки, см. readme-ru.txt)

"formatRight": "<font color='{{c:rating}}'>{{rating}}</font> <font color='{{c:eff}}'>{{eff}}</font> <font color='{{c:kb}}'>{{kb:3}}</font> {{vehicle}}"

},

// Параметры окна статистики по клавише Tab

"statisticForm": {

"showChances": true, // true - включить отображение шансов на победу (только с xvm-stat, пока работает только в боях 15x15)

"showChancesExp": false, // Показывать экспериментальную формулу расчета шансов

"removeSquadIcon": false, // true - убрать отображение иконки взвода

// Параметры отображения иконки игрока/клана (см. battleLoading выше)

"clanIcon": { "show": true, "x": 0, "y": 6, "xr": 0, "yr": 6, "h": 16, "w": 16, "alpha": 90 },

// Формат отображения для левой панели (допускаются макроподстановки, см. readme-ru.txt)

"formatLeft": "{{vehicle}} <font color='{{c:kb}}'>{{kb:3}}</font> <font color='{{c:eff}}'>{{eff}}</font> <font color='{{c:rating}}'>{{rating}}</font>",

// Формат отображения для правой панели (допускаются макроподстановки, см. readme-ru.txt)

"formatRight": "<font color='{{c:rating}}'>{{rating}}</font> <font color='{{c:eff}}'>{{eff}}</font> <font color='{{c:kb}}'>{{kb:3}}</font> {{vehicle}}"

},

Опубліковано

Спробував прикольну штуку -- World of Tanks База знаний

https://play.google....ro.wot.knowlege

Ось остання версія . Для загрузки шкурок пробиття і ЗД моделей броні треба додати ще файл з картинками

Опубліковано

Спробував прикольну штуку -- World of Tanks База знаний

https://play.google....ro.wot.knowlege

Ось остання версія . Для загрузки шкурок пробиття і ЗД моделей броні треба докачати ще 90 метрів

Було вже десь вище. Корисна річ.

Хто на чому планує фармити?

КВ-1С

КВ-2

Т-150

M6

ARL 44

Churchill VII

ao-ZisnijOE.jpg

Опубліковано

почалась акція на ТТ 6-го рівня

Цікаво, що краще фармить під час цієї акції -- КВ-1С чи КВ-5? :)

Думаю, все ж КВ-5, бо для КВ-1С 122мм снаряди дорогі

Опубліковано

купив черчиля....1й бій і 2 степінь

не знаю чи купляти арл 44....бо поки здихаюсь того курятника то довга пісня буде бо нема топ пухи від жаби куплено

Опубліковано

D.I.M.A, я як побачив того курника на танку - не пожалів вільного досвіду :)

З існуючих танків по акції фарм, мабудь, буде більший у КВ-2 з шайтаном, бо урон гарний наносить, але при умові грати взводом... бо сам по собі рандомний КВ-2 не так вирішує бій, як КВаС

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...