St@S_ Опубліковано 30 Вересня, 2013 в 10:55 #26 Опубліковано 30 Вересня, 2013 в 10:55 якраз таки підігрівач. хз, в мене такий же двигун, система PURFLUX, всюди в описах зустрічав що це датчик нявності води в ДТ ось він
deluxkangoo Опубліковано 1 Жовтня, 2013 в 13:59 Автор #27 Опубліковано 1 Жовтня, 2013 в 13:59 хз, в мене такий же двигун, система PURFLUX, всюди в описах зустрічав що це датчик нявності води в ДТ ось віна попробуй тестером прозвонити. При більше як +5 град не звониться, а на морозі звониться. імхо. Правда давно провіряв. Там виключатель як в утюгах. Та й вода знизу збирається, а кришка корпуса фільтра до низу то не достане.
deluxkangoo Опубліковано 7 Жовтня, 2013 в 12:28 Автор #28 Опубліковано 7 Жовтня, 2013 в 12:28 За 20 минут нагревает до 65 градусов.
PPArhangel Опубліковано 7 Жовтня, 2013 в 12:57 #29 Опубліковано 7 Жовтня, 2013 в 12:57 вчора спілкувався на тему прогріву машини в холодну пору року. Так от він мені розказав що їздив на уазіку і кожного ранку вчасно приїжджав на роботу, і коли йому казали що я запізнився бо машина не заводилась то він відповідав я ж встигаю. так вот він прикріпив два тени один на до радіатора а другий до піддона щоб нагріти масло і кожний ранок за 10 хв до виїзду за допомогою переноски і розетки нагрівав машину. а на даний момент я найшов таку річ як щуп що підігріває масло від акумулятора
deluxkangoo Опубліковано 7 Жовтня, 2013 в 13:01 Автор #30 Опубліковано 7 Жовтня, 2013 в 13:01 Радіатор нащо гріти?
PPArhangel Опубліковано 7 Жовтня, 2013 в 13:06 #31 Опубліковано 7 Жовтня, 2013 в 13:06 напевно для того щоб відразу поступала в систему тепла вода от правда не питав як він підтримував вад +температури в режимі очікування
Bee Опубліковано 7 Жовтня, 2013 в 13:11 #32 Опубліковано 7 Жовтня, 2013 в 13:11 Було колись - замерз дизель при 20 градусному морозі (Джетта 2). Поставив в моторному відсіку 5-літрову каністру з солярою, а в ній цей самий антигель, закільцював систему через каністру і так їздив, поки не розмерзся бак і трубопровід. Мороки було доливити соляру через кожні 80-90 км. Але їздив і до Львова, і до Києва.
deluxkangoo Опубліковано 7 Жовтня, 2013 в 13:42 Автор #33 Опубліковано 7 Жовтня, 2013 в 13:42 В мене був випадок коли і антигель в баку і свічки в нормі і напруга на свічках і АКБ заряджена а не завів, замерзло щось.
deluxkangoo Опубліковано 26 Грудня, 2013 в 18:18 Автор #34 Опубліковано 26 Грудня, 2013 в 18:18 Підніму тему. В кого є розетка чи підключитись до 220 дуже актуально.
deluxkangoo Опубліковано 5 Лютого, 2014 в 15:19 Автор #35 Опубліковано 5 Лютого, 2014 в 15:19 Маю вже 5 років Кенго, 1,9 простий дизель При -25 заводиться без проблем, при всьому вищепереліченному. В Кенго з 1.9 дизель в паливному фільтрі стоїть підігрівач палива. це не підігрівач це датчик наявності води в дт Вчора зранку тестером поміряв, працює, 1,5ом. Це стартовий ток ~9А. Потім зменшиться з нагрівом.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.