Jl6owa Опубліковано 6 Жовтня, 2012 в 14:29 #1 Опубліковано 6 Жовтня, 2012 в 14:29 Маю велосипед Favorit чехословацького виробництва (шось типу хвз старт-шоссе).До недавнього часу в ньому стояла каретка під клин, я захотів апгрейду, викрутив її, купив нову під квадрат.Спробувавши вкрутити її зрозумів, що крок різьби на каретці і в в кареточному вузлі відрізняються.Як мені вийти з цієї ситуації? Хотілося б без перенарізання різьби. Можливо хтось з таким стикався, і є каретки які підходять?Можливо хтось різьбу перерізав і може підказати до кого на рахунок цього звернутись?
Lexx_Giant Опубліковано 7 Жовтня, 2012 в 08:43 #2 Опубліковано 7 Жовтня, 2012 в 08:43 Мажеш різьбу густою змазкою.., береш хороший зйомник, фіксуєш раму або хтось міцний нехай притримує..), газовим ключем обертаєш зйомник.. по різьбі з обовязковим відходом на попердню позицію.Прогониш так разок другий і каретка змінить крок різьби сама. Кришку краще взяти пластикову.
Jl6owa Опубліковано 7 Жовтня, 2012 в 14:54 Автор #3 Опубліковано 7 Жовтня, 2012 в 14:54 Мажеш різьбу густою змазкою.., береш хороший зйомник, фіксуєш раму або хтось міцний нехай притримує..), газовим ключем обертаєш зйомник.. по різьбі з обовязковим відходом на попердню позицію.Прогониш так разок другий і каретка змінить крок різьби сама. Кришку краще взяти пластикову.Вже все зробив, точніше зробили майстри на велозоні. Каретка вкрутилась взагалі без проблем, і навіть без змазки, може й і дюймова різьба в рамі була)
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.