Перейти до змісту

Чи потрібен перехід в кінці мосту?


zaHARE

  

392 користувача проголосувало

Ви не маєте дозволу голосувати в цьому опитуванні або переглядати його результати. Будь ласка, войдите або зареєструйтесь для можливості голосування у цьому опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

А на данному відрізку самий здоровий глузд це 2 переходи через 40 метрів на світлофорі,які якраз і знаходяться в місті концентрації автівок і пішоходів. На Соборності якби не поставили посередині забор,то також була суцільна концентрація пішоходів.А так вистачає на таку довжелезну вулицю кілька переходів,які нікого не напрягають і пішоходам вистачає.При тому там рівна вулиця,без спусків.

Повторюсь. На мою думку просто забрати перехід - не вирішення проблеми "раптового" виходу пішоходів на дорогу. Сенс є тільки тоді, коли перехід унеможливлюється на всій ділянці від шляхопроводу і до регульованого переходу. А таке можна зробити лише влаштуванням розділювальної смуги з забором. Але це неможливо через, на мою думку, малу ширину дороги для влаштування там ще розділювальної смуги шириною як мінімум 1м. Зможете доказати інше - будь ласка.

ЗІ:краще б всі переходи обладнали світловими знаками,підсвіткою та двічи в рік оновлювали розмітку.

+100500.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 577
  • Створено
  • Остання відповідь

Саня, вибірка нерепрезентативна ;)

Я це чудово розумію ;). Написав повідомлення через те, що кажуть, що треба поважати один одного, але потім виявляється, що поважати вибрі більшості зовсім не обов'язково. Краще висувати здогадки.

Я згоден з позиціює taurus07. Пішки в тому районі буваю частіше, ніж проїзджаю на автомобілі. Дорогу переходжу під мостом. Так, там темно, грязно, але це безпечніше.

Взагалі намагаюся керуватися принципом, що за свою безпеку треба дбати самому. І не важливо по яку сторону керма знаходишся.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Повторюсь. На мою думку просто забрати перехід - не вирішення проблеми "раптового" виходу пішоходів на дорогу. Сенс є тільки тоді, коли перехід унеможливлюється на всій ділянці від шляхопроводу і до регульованого переходу. А таке можна зробити лише влаштуванням розділювальної смуги з забором. Але це неможливо через, на мою думку, малу ширину дороги для влаштування там ще розділювальної смуги шириною як мінімум 1м. Зможете доказати інше - будь ласка.

На тій же вулиці, в кількох місцях поставили паркани обабіч дорогі.І в тих місцях 99% народу йде на світлофор.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я наприклад категорично проти, так як і так іх багато і деякі потрібно було б стерди з лиця траси.... по перше люди й так переходять де хочуть, особливо старші! а ще жаліються! Це ж не означає що кожному особисто потрібно їх ставити...

На рахунок підземки.... не погано, хоча й це лишнє!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І в тих місцях 99% народу йде на світлофор.

В першу чергу через те, що пару років назад закрили усі "сквозняки" через 5 школу. Люди з зупинки біля книгарні йдуть або на Клима Савури, на Грибоєдова. І там, і там, як ти правильно зауважив, стоять світлофори.

Про те, чому встановлення простого забора на обочині як на непарній стороні, так і на парній стороні вулиці на ділянці від 17-го будинку до шляхопроводу не вирішить ситуацію непередбаченого виходу пішоходу на проїжджу частину, я вже писав. Повторювати не буду.

zaHARE, от скажи - ти живеш поряд чи проїжджаєш через? :)

Трохи спостережень. Сьогодні ввечері, поки чекав дружину, порахував скільки людей пройшло за 10хв по "нашому" переходу. За період з 18:40 до 18:50 пройшло в обидві сторони 25 чоловік, себе з дружиною і сином не раxую. Два водії при спуску застосували різке гальмування, але причиною цього була їхня неуважність на дорозі: один їхав за авто, яке зупинялось перед переходом, інший - не знизив вчасно швидкість у той час, коли на лівій смузі авто зупинилось.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну от, в сусідній темі пишуть про чергову аварію на переході, нажаль з летальним кінцем. В першу чергу перехід потрібно закрити через такі от аварії, щоб убезпечити життя людей. А то міряєтесь тут хто крутіший, пішохід чи водій. А ситуація може скластись по різному

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

taurus07, з чого ти взяв що дтп сталась саме на ЦЬОМУ переході?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Взагалі то так, вибачаюсь. Але це перше місце з яким виникла асоціація.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...

Дивіться що Азаров у фейсбуці пише:

Уважаемый Виталий! Я хотел бы с Вами подискутировать. Вообще-то все должно делаться для удобства пешеходов, потому что водители - тоже пешеходы. Если они перебегают где-то улицу, значит, отсутствуют необходимые переходы. Прежде всего, у нас другая беда, что автомобили движутся в пределах городской черты со скоростью, которая представляет опасность для пешеходов. Именно поэтому дано поручение, во-первых, об оборудовании всех пешеходных переходов предупреждающими знаками, освещением; больше внимания будет уделяться строительству пешеходных переходов и т.д. Поэтому я думаю, наведение порядка в этом деле поможет и водителям избежать аварий.

На вопрос Виталия Назаренко: Николай Янович, будут ли ужесточаться и вообще приниматься какие-то меры в отношении пешеходов-нарушителей?!!

Они перебегают дороги, где им вздумается, а гаишники на это даже внимания не обращают!!

Это уже стало причиной не одной аварии!!

Звертаю увагу: НЕ ЗАБИРАТИ ПЕРЕХОДИ, А ЇХ покращувати УДОСКОНАЛЮВАТИ!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...
Если они перебегают где-то улицу, значит, отсутствуют необходимые переходы.

цікаво... тільки в нас переважна більшість перебігає вулицю, там де до переходу 10-20 метрів.

то може всю дорогу зеброю розмалювати? :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

йолки-маталки! набридло! вчора, ввечері, навпроти "квіткового базарчику" по пр. Волі, два ДЕБІЛА-пішохода з квітами в руках (напевно собі на похорон, а не дівчатам!), перебігали дорогу на червоний для них сигнал світлофора. я, слава Богу, встиг загальмувати (було слизько). Їх не помітив, бо вискочили з-за маршрутки і, по іронії, ледь встигли на свою маршрутку.

P.S. Господи Боже! Дай розуму не тільки водіям, але й пішоходам!!!

P.P.S Ну і Азірову, щоб пакращив переходи.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Та вони краще б надземні шляхопроводи будували і машинки б спокійно ганяли. Кажу не за центр міста, але там де можливо...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

Тема - всьо!

Закривайте. :0011:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

то я не поняв. Буде він там чи його все ж приберуть?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Перехід буде. Запит пана Пекарського міська влада на основі листа міського ДАІ не підтримала. Крапка.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тема - всьо!

Закривайте. :0011:

Не вздумайте тему закривати ;) ще не всі свідомі лучани висловили свої ІМХО з приводу даного переходу ))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Шкода.

Кого шкода? :)
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Кого шкода?

Пішоходів. в першу чергу, залізо то таке...

А крапку зарано таки ставити ...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

bodia88888, ти тему всю читав? Всі 393 повідомлення?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ініціатор даного переходу має нести відповідальність за неадекватні рішення!

Ще й на Рівненській прибрати!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

bodia88888, ти тему всю читав? Всі 393 повідомлення?

Dream, якщо ти про "крапку" - ти ж знаєш наш народ - апагаваріть???)))

Напевно, дорога цій темі до Флейму світить. Але не мені це вирішувати.

ПС. Читав не всі, брехать не буду, але сотню з гаком такі да.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Onil, який "ініціатор"? Які "неадекватні рішення"? Шо ти морозіш?!

ПС. Читав не всі, брехать не буду, але сотню з гаком такі да.

Читав листа від ДАІ про статистику ДТП на цьому переході, скан якого я розміщав?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Шкода.

Кого шкода? :)

Шкода, що пішохідний перехід там і залишиться. Скільки ще потрібно на тому місці ДТП й людських жертв, щоб перехід прибрали не зрозуміло.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

schakal, скільки там було людських жертв??? Цифри, факти дай!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...