difoto Опубліковано 16 Березня, 2008 в 06:19 #51 Опубліковано 16 Березня, 2008 в 06:19 Твой приятель мегалось? При каденсе около 60 об/мин (а нормальный каденс 80-90, у спрортсменов на треке - 120 об/мин ) на таких раскладах его скорость будет за 30км/ч. Так что ты аболютно прав насчет каденса. Я ходил на 42 звездах Аливио со скоростью 40 км/ч.
ANdreaS Опубліковано 16 Березня, 2008 в 22:55 #52 Опубліковано 16 Березня, 2008 в 22:55 зубів на задній зірці ніби 11 хоча можливо що і 14 (траба уточнити, зразу не звернув увагу), касета на сім зірок, а на рахунок швидкості, то він розкручував по рівному, без вітру 42-44 км/год правда довго не трималась, десь 20-30сек. , ще один нюаннс: покришки 2,25; квадратні шипи, маркіровка vueltausa.
Lexx_Giant Опубліковано 21 Березня, 2008 в 06:51 #53 Опубліковано 21 Березня, 2008 в 06:51 І так.... Рама і вилка шосера пофарбована... Рама світло-синя а вилка біла.... Дивиться АБАЛДЄТЬ.... Сьогодні будуть забиті нові чашки в рульову, а завтра несу Макару на зборку. Якщо все буде гуд то в неділю виїду на шосері.
difoto Опубліковано 21 Березня, 2008 в 08:04 #54 Опубліковано 21 Березня, 2008 в 08:04 Маладец!В воскресенье едем значит на косогор! Полями!!!
Lexx_Giant Опубліковано 21 Березня, 2008 в 08:08 #55 Опубліковано 21 Березня, 2008 в 08:08 Пля..... Я їду тоді через Ківерці....
Lexx_Giant Опубліковано 24 Березня, 2008 в 07:08 #56 Опубліковано 24 Березня, 2008 в 07:08 За допомогою Макара, болгарки, набору 6-ти гранників, грубої сили і йо.... матері....... в суботу був зібраний шосер...... Отже.... Рама - Чемпіон-шоссе 1962 року Вилка - шосейна, Тайвань, хром-молібден. Колеса: перед - обод Альтрікс Спайдер 622/13 на 32 спиці. спиці Дт 2.0 втулка Нексев гума Максіс Детонатор 622/23 8,3 бар камера Лонгус, довгий сосок. зад - обод Альтрікс Спайдер 622/13 на 32 спиці. спиці Дт 2.0 втулка Ацера. касета байківська 11-28 Шімано 7-рик гума Максіс Детонатор 622/23 8,3 бар камера Лонгус, довгий сосок. Кермо - ВВВ анатомічне, чорна обмотка. Манетки дуалконтроли Сора. Задня перекидка - ХТ на 8 передач. Передня - якась дешева за 18 грн... Ситема - Х 17 42/52 шатуни 170 на шімановському картриджі 113 мм Цеп - на 8 передач Срем (прийшлось брати 2, одна виявилась закоротка) Винос - Блек Комп через перехідник. Педалі - Шімано СПД 520 автомати. Гальма - Альхонга. Тросики шліфовані, рубашки прислали в комплекті з дуалконтролами. Порівняно з байком на трасі небо і земля.... Сьогодні, як їхав на роботу на Джайнті своєму - дивився на колеса чи не спущені Вимоги - хороше асфальтне покриття, в лісі теж без проблем, тільки не по корінню і шишках..... На трасі стабільно 35-42 без питань, по місту вчора 33-37, на гірочку під 25 легенько..... Вел вийшов пісня, я задоволений..... ціна питання з усіма комплектуючими, покраскою і збіркою - 300 у.е.
b0rg Опубліковано 3 Квітня, 2008 в 15:27 #59 Опубліковано 3 Квітня, 2008 в 15:27 мучаюсь з вибором міксованої гуми стояли злючі Kenda Premium Blue Groove отакі "...Эти покрышки получили высокую оценку у райдеров всего мира и регулярно используются в соревнованиях" на грунт ну просто пісня, але на асфальті ними їхати хоча б 30 - подвиг... поставив (па савєту друзєй ) Maxxis OverDrive "...Это слик - мечта любителей больших скоростей в городе и покорителей асфальта. Всесезонный рисунок протектора, кевларовая вставка." афігєнні на асфальті, літають. помітив що навіть передачі вверх в мене змістились, наскільки легше вело йде. але варто з"їхати на грунт, особливо підмочений... ж опа шукаю тепер мікс тіпа гладка серцевина з невеликим рельєфом для асфальта, бокові шипи для грунту поки зупинив свій вибір на Schwalbe Land Cruiser "отзиви бивалих" вроді кажуть що гуд велолосі, що скажете? і взагалі яка, з вашого досвіду, найкраща кроскантрійна гума?
difoto Опубліковано 3 Квітня, 2008 в 15:37 #60 Опубліковано 3 Квітня, 2008 в 15:37 велолосі, що скажете? і взагалі яка, з вашого досвіду, найкраща кроскантрійна гума? якшо не жалко грошей -Schvalbe Racing Ralf. Думаю після них ти більше ні на що не сядеш
odna Опубліковано 3 Квітня, 2008 в 16:19 #61 Опубліковано 3 Квітня, 2008 в 16:19 велолосі, що скажете? і взагалі яка, з вашого досвіду, найкраща кроскантрійна гума? Хм... я.. тут... от велолосей... скромно потупившись... Универсальной резины нет! Есть универсальная для тебя. И ты должен ее найти методом проб. Уже, как вижу, есть свой опыт с диапазоном от агрессивного до суперласкового. Ты остановишься в конце концов на той, что тебе подходит больше по твоему стилю езды. Но при этом, наверняка, придется пожертвовать либо накатом на асфальте, либо проходимостью по пересеченке. Я предпочла второе. Компенсирую максимальным (по моим возможностям) облегчением байка. Не взвешивала, но уже меньше 10 кг, как пить дать. При необходимости, если будет предстоять серьезная асфальтная поездка с минимумом песка и болот, я, в крайнем случае, буду ставить слик (или свой лысый Спайдер ). Не проблема держать на такой случай пару сликов. Прада Ди? А себе б я поставила кантрийную резину: агрессивный протектор, рисунок типа Спайдер, не более 2,1
Andrey XP Опубліковано 3 Квітня, 2008 в 19:08 #62 Опубліковано 3 Квітня, 2008 в 19:08 а в мене бермікс як всігда))) на Конвеї стоїть максіс овердрайв перед, і зад швальбе блек джек 28колеса, норма як і для лісу так і для траси і для міста , навіть зимою в голольод добре ровер себе вів)) нанешно пару раз чуть ненавернувся! а зара на сталіоні буде перід Хорікейн швальба і зад блек джек швальба,думаю буде мегазачот! ну ше непробував ну мені під мій стиль катання дуже підходить розпаровка вже непомню коли на двох однакових покришках їздив
b0rg Опубліковано 3 Квітня, 2008 в 19:44 #63 Опубліковано 3 Квітня, 2008 в 19:44 якшо не жалко грошей -Schvalbe Racing Ralf. Думаю після них ти більше ні на що не сядеш нда, $50 за один каток... + але в них ширина 2.40" нада пасматрєть ще один кандидат з гарними відгуками - Michelin Country Gravel "Отличная резина... очень универсальная, позволяет гоняться за шоссерами и очень хорошо себя чувствует на пересеченной местности..." "На дороге (ровной) накат отличный,на поворотах(даже с наклоном байка под 45 градусов) хватает за все что есть и выталкивает вас вперед как пулю...аппарат просто суууууууууууууууууууууууперовый" і приємна ціна
difoto Опубліковано 3 Квітня, 2008 в 20:31 #64 Опубліковано 3 Квітня, 2008 в 20:31 брехня! не бери мишлен! Никада! odna должна помнить, как мы в чистом поле боковой порез заделывали в почти новой резине... и это не еденичный случай! Мишленовские боковины уже легендами исходят!А я все слики выки... подарил Вовке, ибо асфальт меня не интересует. Мой выбор - Schvalbe Albert family. Но это имхо. Таня праильно написала насчет выбора, но я тоже не ошибся: Расинг Ральф катит по асфальту и грызет грунтовку. Дешевых вариантов нет, как и во всем.
Гість Zibers Опубліковано 3 Квітня, 2008 в 20:57 #65 Опубліковано 3 Квітня, 2008 в 20:57 Підтримую....у мене спереду Schvalbe Jimmy взаді Schvalbe Litlle Albert, мох і болото бере. Зимою Albert децл падістьорся + 1 падіння при початку руху на льоду, практикі зимової нема В цьому сезоні макс 40 км взяв (маловато але все попереду). Хоча надаю перевагу шосейним покришкам, знаючи що при повороті, недай бог щось мелке насипане, зїдуть колеса...ак було нераз. Тому і катаюсь на вищезгаданій гумі.
Lexx_Giant Опубліковано 4 Квітня, 2008 в 06:09 #66 Опубліковано 4 Квітня, 2008 в 06:09 І так.... поїхали..... Перепробував туєву хучу гуми..... максіси, швальбе, континенталь, безродні всякі....... Безродні всі в топку ..... ацтой ще той, або не катять, або не тримають, або швидко стираються..... Швальбе і Континенталь однозначно рулять, рулять також Хатчінсон (не пробував.... хоча ні, разон на Таніному велі прокатався по лісі ) Максіс в осоновному для бездоріжжя хорошу гуму робить, як і Хатчінсон робить в основному кантрійну. Ті Континенталі, що я ознайомився, залишили самі позитивні емоції в своїй ніші. Швальбе представляє дуже великий спектр використання гуми від важких похідних Швельбе Блек Джек до ультралайт Нобі Нік і Рейсінг ральф. Рекомендую, як універсальну Швальбе Смарт Сем кевларову версію на кожен день..... На гонки - перед Швальбе Нобі Нік, на зад - Швальбе Рейсінг Ральф. На походи - Хатчінсон Спайдер, Швальбе Блек Джек, Контіненталь Гравіті (не дай Бог вам виїхати на них з вантажем на мокрий асфальт..... піз...єц.... велику зірку включав паро раз і то з нормальної гірки). Зараз катаюсь на Максіс Флай Вей перед і Швальбе Рейсінг Ральф ззаду. Пісня по сухому, пісня по асфальту, по мокрому не дають тримати високу швидкість бо не мають великих грунтозацепів. Зимою відкатав на Швельбе Джимі спереду і Швельбе Блек Джек ззаду. Понижений тиск дає офігенне щеплення на снігу, льоді і коли це все змішується з болотом в лісі Проходив скрізь, але важкі, [censored]... Прошле літо відкатав на максіс Детонотор - слікі накачані до 6-7 атмосфер... Ну що можна сказати.... На асфальті ні одна кантрійна гума по накату не зрівняється, а пара кухликів пивка у лісі чи простона пересічці додають райдеру такої впевненості, що пробиваєш їх ободом на раз... Закладав на них такі віражі шо піпець. Зараз їхній брат 622/52 Детонатор стоїть в мене на шосері (арамід рулить) тримає мокрий асфальт як звір..... на гранітній відшліфованій плитці у Львові в дощ, коли я спробував затормозити з заносом - чуть через руль не вилетів....таке щеплення.. Ще хочеться сказати кілька слів про Континенталь Суперсонік дуже її хвалять в Неті. Вона по своїх характеристиках дуже схожа на Швальбе Смарт Сем, як я зрозумів. Хороще щеплення на мокрому, стійка до стирання по асфальту, не поганий накат. Ще щось згадаю.... допишу
b0rg Опубліковано 4 Квітня, 2008 в 07:18 #67 Опубліковано 4 Квітня, 2008 в 07:18 Ще хочеться сказати кілька слів про Континенталь Суперсонік дуже її хвалять в Неті. Вона по своїх характеристиках дуже схожа на Швальбе Смарт Сем, як я зрозумів. Хороще щеплення на мокрому, стійка до стирання по асфальту, не поганий накат. от і я про неї почитав Continental Twister Supersonic по масі позитивних відгуків як Racing Ralph, але в неї з плюсів що вона вужча (1,9" проти 2,4"). Ральф більше радять райдерам з вагою під 90 і вище по ціні Континенталі нажаль не дешевше - 235 грн один каток
Lexx_Giant Опубліковано 4 Квітня, 2008 в 08:00 #68 Опубліковано 4 Квітня, 2008 в 08:00 да-давсе правильно...обсмоктана тема....вєщ....
Гість Zibers Опубліковано 4 Квітня, 2008 в 08:11 #69 Опубліковано 4 Квітня, 2008 в 08:11 Лекс - падгані детонатри.
Lexx_Giant Опубліковано 4 Квітня, 2008 в 12:31 #70 Опубліковано 4 Квітня, 2008 в 12:31 забирай.... пиво.
TreNeR Опубліковано 4 Квітня, 2008 в 16:36 #71 Опубліковано 4 Квітня, 2008 в 16:36 "...поставив (па савєту друзєй ) Maxxis OverDrive Это слик - мечта любителей больших скоростей в городе и покорителей асфальта. Всесезонный рисунок протектора, кевларовая вставка." афігєнні на асфальті, літають. помітив що навіть передачі вверх в мене змістились, наскільки легше вело йде. але варто з"їхати на грунт, особливо підмочений... ж опа ..... У меня овердрайвы стоят. Чиста асфальтовые шины. На песке ж..па. Но у меня кросовый байк на 28"-х колесах.
Гість Zibers Опубліковано 4 Квітня, 2008 в 17:57 #72 Опубліковано 4 Квітня, 2008 в 17:57 + попа всюди майже де не асвальт, або асвальт с крошкою, пісочком, пилюкою і т.д і САМЕ головне вага райдера. У колеги вага 63 кг, 25" ця задня покришка, скользить
keepo Опубліковано 7 Квітня, 2008 в 06:21 #73 Опубліковано 7 Квітня, 2008 в 06:21 Вмене овердрайв на передньому стоїть - вроді руль не тікав нікуди ні по болоті, ні по піску (давеча в болоті реально не міг відштовхнутись ногою - скользила, а вел пішов рівненько)... правда на зад не ставив... Да і вага велосипедиста ще може грати роль + тиск в колесах.
Lexx_Giant Опубліковано 7 Квітня, 2008 в 09:22 #74 Опубліковано 7 Квітня, 2008 в 09:22 Єдиний + цієї гуми це те що вона дуже стійка до проколів. І ВСЕ.Не тримає ніфіга, важка ....жах, накат хреновий.
Andrey XP Опубліковано 8 Квітня, 2008 в 14:03 #75 Опубліковано 8 Квітня, 2008 в 14:03 вот і мій невеличкий апгрейд , ше правда недоделаний ! хто в курсі шо має бути там де кріплення для гідроліїї ато вивалюється з тих вушок, і ше питання чи перехідний авідовский на передній ротор 180 підійде, якшо перехідник рощітаний на ротор 185?
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.