FKCX_half Опубліковано 19 Вересня, 2007 в 21:42 #26 Опубліковано 19 Вересня, 2007 в 21:42 В трусах, заметьте, прижимался...Вот почему не согрел... Вот ежели б в шинели какой аль уж соверженно без оной - глядишь - не стучали б люди зубами, перестукивая редкопроходящие машины
odna Опубліковано 20 Вересня, 2007 в 08:17 #27 Опубліковано 20 Вересня, 2007 в 08:17 Тут и я со своим апгрейдом мелким. По случаю, продаю свою симпатишную раму Лидерфокс, сайз 16, люминь. Каму нада?
difoto Опубліковано 20 Вересня, 2007 в 11:29 #29 Опубліковано 20 Вересня, 2007 в 11:29 Я сёдня померяю штангель-итииго-цвиркулём!А лильку шо? Чириз пличьо?
Shura Опубліковано 20 Вересня, 2007 в 12:20 #30 Опубліковано 20 Вересня, 2007 в 12:20 фигассе difoto "мелко проапгрейдился" а что тогда крупно?
ORV Опубліковано 20 Вересня, 2007 в 15:33 #31 Опубліковано 20 Вересня, 2007 в 15:33 Лиля раму не берет она решила меня добить и вместо нових окон купить зимой новий велосипед
difoto Опубліковано 20 Вересня, 2007 в 16:18 #32 Опубліковано 20 Вересня, 2007 в 16:18 ну ты это... если нада окна, обращайся! На тормоза для лилиного велика сэкономить помогу ЗЫ насчет окон я серьйозно
odna Опубліковано 22 Вересня, 2007 в 04:43 #33 Опубліковано 22 Вересня, 2007 в 04:43 Продам свои паралелки в хорошие руки.Монетки У Дифоты
difoto Опубліковано 22 Вересня, 2007 в 05:52 #34 Опубліковано 22 Вересня, 2007 в 05:52 Я значится обьидиняюсь с одной!Продадим Deore LX в комплекте: тормоза, манетки и задний переключатель
difoto Опубліковано 22 Вересня, 2007 в 08:20 #35 Опубліковано 22 Вересня, 2007 в 08:20 Ну, ежели скажем моноблоки за 200 гривен и ишшо 200 за переклюк то думаю, шо сторгуемся какнить
difoto Опубліковано 22 Вересня, 2007 в 10:48 #36 Опубліковано 22 Вересня, 2007 в 10:48 Тормоз есть токо задний.203мм ротор. 100грн.
keepo Опубліковано 4 Березня, 2008 в 09:28 #37 Опубліковано 4 Березня, 2008 в 09:28 Піпл, така ситуація: стоїть різьбова колонка + жорстка вилка, планую поміняти вилку на амортизаційну... само-собой на різьбову колонку таких не знайдеш, треба буде і колонку міняти, і винос. Запчастини планую брати на велозоні (вилка в районі 60-70 уе здається + все інше). Так от питання: чи варта шкурка вичинки? Чи не морочити голову і кататись на жорсткій, а вложення в вел ще 100-120 уе мало що змінить.
keepo Опубліковано 4 Березня, 2008 в 10:19 #38 Опубліковано 4 Березня, 2008 в 10:19 Діаметер вроді 1 1/8" теоретично має стати... На жорсткій вилці все влаштовує, окрім одного - якщо на дорозі попаде непередбачувана ямка, то руль реально вивертає в любий бік Амортизована вилка це має виправити, якщо не повністю, то сильно згладити...
Lexx_Giant Опубліковано 4 Березня, 2008 в 11:26 #39 Опубліковано 4 Березня, 2008 в 11:26 Такий абгрейд не доцільно робити........ на різьобову рульову нормальних вилок немає.....купуй раму і на ній просто складай нормальний байк, старий потім продасиш або залишиш на походи.Доречі, непогано питання амортизації регулюється гумою....Правильно підібрана гума і тиск в ній може дати такий результат, що ти просто прозрієш...Перевірено.
keepo Опубліковано 4 Березня, 2008 в 12:47 #40 Опубліковано 4 Березня, 2008 в 12:47 на різьобову рульову нормальних вилок немає...знаю, але ж ніхто не мішає поміняти рульову, на безрізьбову... от тільки чим далі над цим думаю, тим більше розумію, що такий секс мені на стальну раму абсолютно непотрібен...
Lexx_Giant Опубліковано 4 Березня, 2008 в 13:24 #41 Опубліковано 4 Березня, 2008 в 13:24 Ну поміняєш...... А на яку..? Всерівно не стане туди нормальна вилка......... НЕ СТАНЕ.... Бо діаметр її більший......
imp13 Опубліковано 12 Березня, 2008 в 11:12 #42 Опубліковано 12 Березня, 2008 в 11:12 я нарешті поміняв шатуни, цеп, касету і задній переклюк (ше літом взяв в КМД)проте основа трабла через яку я все це затіяв так і не пропала - прокручуються педаліз.і. дурне питання - на скільки при їзді ходить вбік нижня частина цепа? в мене - виходить хвиля десь на 3-4 ширини цепа в кожну сторону...
Адміністратори kmd Опубліковано 12 Березня, 2008 в 12:02 Адміністратори #43 Опубліковано 12 Березня, 2008 в 12:02 я нарешті поміняв шатуни, цеп, касету і задній переклюк (ше літом взяв в КМД)проте основа трабла через яку я все це затіяв так і не пропала - прокручуються педаліЩо означає прокручуються педалі? уточни пліз. Варіанта два. Або Каретка або задня втулка.з.і. дурне питання - на скільки при їзді ходить вбік нижня частина цепа? в мене - виходить хвиля десь на 3-4 ширини цепа в кожну сторону...Новий цеп..? Зразу 2 звена викидай, а то і 3.
imp13 Опубліковано 12 Березня, 2008 в 12:31 #44 Опубліковано 12 Березня, 2008 в 12:31 всьо нове. в суботу проапгрейдився на велозоні...памятаєш як в білочці осінню Лекс катався на всіх вєліках? коли даєш навіть невеличку нагрузку - зірки просто проскакуютьвикинути троха цепа - прийду додому, викину...
Lexx_Giant Опубліковано 12 Березня, 2008 в 13:01 #45 Опубліковано 12 Березня, 2008 в 13:01 1. Чи вся ходова нова?2. Чи викидалось кілька ланок цепа після установки?Приїдь сьогодні.... як не буде дощу то я теж підрулю.... глянемо.Андрюха теж казав, що буде.
imp13 Опубліковано 14 Березня, 2008 в 15:28 #46 Опубліковано 14 Березня, 2008 в 15:28 на покатушках буду не раніше вечора суботи - бо робота...з.і. так, все нове з того що написав, за виключеням заднього переклюка, якого брав в командора...
ANdreaS Опубліковано 14 Березня, 2008 в 23:08 #47 Опубліковано 14 Березня, 2008 в 23:08 привіт! Є питання: чи доцільно міняти систему 46зубів+шатун 170мм. на 48зубів+шатун 175мм. ?, як це буде відчуватись в педалюванні на відносно рівнинній дорозі і в горах ?, перекидка передня, якщо не помиляюсь Shimano C050, при заміні системи потрібно міняти чи можна залишити? Велосипед Active Challenge.
difoto Опубліковано 15 Березня, 2008 в 08:56 #49 Опубліковано 15 Березня, 2008 в 08:56 На твоем велике это не скажется никак. Разве что внешним видом.Третьей звездой тебе вообще не надо пользоваться. На нее переходят после 30 км/ч. , что на твоем байке весьма проблематично.
ANdreaS Опубліковано 15 Березня, 2008 в 23:20 #50 Опубліковано 15 Березня, 2008 в 23:20 Ясно. Дякую за інформацію. Взагалі то питання було від знайомого (це його байк), вирішив запитати у компетентних людей. Він каже що на розрахунку 3 зірка спереду 7 ззаду не вистачає навантаження на ноги по рівній дорозі, саме тому і хоче змінити систему, як на мене краще тримати вищий каденс, можливо помиляюсь...
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.