Перейти до змісту

Вкрали бонуси в київстарі


Рекомендовані повідомлення

Як на рахунок поштової скриньки з допомогою якої ти відновлюєш пароль?

Не можу відновити, видає:

"Ви не вказали електронну адресу у системі "Мій Київстар"."

Хоча я її вказував і підтверджував.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

:lol: :lol: :lol:

Система «Мій Київстар» на захисті бонусів!

Для всіх клієнтів «Домашнього Інтернету», які обрали для себе тарифний пакет з бонусами, введений додатковий захист у системі «Мій Київстар»! Відтепер під час замовлення послуги «Переказ бонусів» (розділ «Послуги та акції», підрозділ «Управління послугами») застосовується спеціальний тест CAPTCHA (капча) – зображення із символами, які користувачу необхідно розпізнати та ввести в спеціальне поле. Це слугує підтвердженням того, що дії вчиняє людина, а не робот.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не можу відновити, видає: "Ви не вказали електронну адресу у системі "Мій Київстар"." Хоча я її вказував і підтверджував.
Я про те що маючи доступ до твого мила, можна відновити пароль, змінити його... коротше отримати доступ до акаунта.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я про те що маючи доступ до твого мила, можна відновити пароль, змінити його... коротше отримати доступ до акаунта.

Ну..., пароль до пошти я нікому не давав, А щоб увійти на мило, потрібно пройти процедуру (тимчасовий код на телефон)->(новий пароль).

Так як старий пароль працює - пошту ніхто не ламав. Логіни/паролі до пошти я нікому не роздаю.

E-mail ісключєно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В далекі бородаті часи СвітЛана паролі до пошти користувачів можна було перехопити в чистому вигляді лише запустивши мережевий монітор котрий входить в стандартну поставку Windows 2000. Тоді поняття HTTPS не було. А на будь-який вузол мережі валився весь трафік зі всієї мережі.

А для чого міняти старий пароль на пошті коли за допомогою нього можна отримати доступ до всього де ти зареєструвався. Ну і да 2х-факторна авторизація.

Спробуй наступного разу перед нарахуванням бонусів перевстановити ОСь на ноуті і одразу всюди змінити паролі. Ну і вимкнути автозаповнення/запамятовування їх в браузері. Так ти виключиш можливих шпіонів на твоєму ноуті.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Друже, можливо використали "форвардінг", тобто твої листи приходять ще комусь. Перевір налаштування пошти.

Перевірив. Ні!

Тут явно хтось має доступ до бази.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

звертався в міліцію?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А до цього співпрацював з кимось щодо переказу бонусів? Тобто ти переказуєш бонуси, а тобі в обмін поповнення рахунку Домашній Інтернет?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

звертався в міліцію?

За 68 умовних грн.???

Я рахую, що це безглуздо.

А до цього співпрацював з кимось щодо переказу бонусів?

Ні, бонуси крали в перший же день нарахувань.

В 00:00 нараховують, до 3:00 - вже все переказано, і доступ закрито.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну так це у тебе не одиничний випадок, а вже 2-ий....сам ти нічого не вирішиш/знайдеш, а так хоч шанс був би.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В принципі це було б правильно, але мені напевно більше грошей піде на оформлення заяви і т.п.

Ще ніколи не бував у міліції по таких справах.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зайти на аккаунт не могу, заходил только с хрома, пароль был сохранен в браузере.

1) востановление пароля по почте не работает пишет "Ви не вказали електронну адресу у системі "Мій Київстар"

2) востановление пароля на мобильный тоже Ви не вказали номер мобільного телефону в системі "Мій Київстар"

от суки , стерли данные, весело))

з.ы. бонусов было > 600

з.ы.ы. попробую позвонить оператору...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А не буде так що, написав заяву...А міліція так би мовити захоче обстежити місце злочину і попросить принести компютера до них?....а там вже самі розумієте, мабуть офіси, віндовси і фотошопи крякнуті :) тоді тих 68 грн... стане боком і раком.

Може таке бути?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А міліція захоче обстежити місце злочину і попросить принести компютера до них?

Наша міліція безпощадна. Але комп'ютера до них нести не потрібно, злочин скоєно в мережі інтернет.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1) востановление пароля по почте не работает пишет "Ви не вказали електронну адресу у системі "Мій Київстар"

2) востановление пароля на мобильный тоже Ви не вказали номер мобільного телефону в системі "Мій Київстар"

от суки , стерли данные, весело))

з.ы.ы. попробую позвонить оператору...

А у мене ще секретне запитання/відповідь: "Не введено секретне запитання або відповідь на секретне запитання. Будь ласка, зверніться до свого адміністратора."

Номер мобільного в мене введено, але на спробу відновити доступ через нього також ні-ні. Приходять тимчасові паролі, які невірні.

СУКИ, от тільки хто ж це?

Я не дзвонив, пробував писати, але "За результатами ретельної перевірки з'ясовано, що бонусні кошти були перераховані на мобільний номер мережі «Київстар»." І думаю, для тебе також дадуть вельми компетентну відповідь в цьому роді.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

«Київстар» дбає про захист своїх клієнтів.

З 3 жовтня 2012 року наші системи будуть слідкувати, аби ніхто не зміг без Вашого відома використовувати бонуси чи Вашу особисту інформацію у системі «Мій Київстар».

Якщо буде помічене несанкціоноване втручання у профайл користувача «Мій Київстар», системи блокуватимуть обліковий запис і видалятимуть дані з нього, щоб ніхто не мав до них доступу. При цьому Ви матимете доступ до мережі Інтернет, а Ваші бонусні кошти залишатимуться збережені на Вашому рахунку. Відновити доступ до системи дуже просто. Вам потрібно буде лише зателефонувати до дзвінкового центру та отримати тимчасовий пароль для доступу в систему. Після цього Ви зможете замінити пароль у системі «Мій Київстар» на новий, відомий лише Вам, і поновити дані в обліковому записі.

Крім того, користуючись сторінкою «Переказ бонусів» потрібно буде вводити у спеціальне поле символи з малюнку. Це захисний код, який гарантує, що переказ бонусів здійснюється Вами особисто, а не сторонньою особою чи комп’ютерною програмою. Некоректне введення символів 5 разів поспіль спричинить блокування можливості перерахування бонусів на 24 години.Таким чином ймовірність підібрати код дуже низька.

«Київстар» запроваджує додаткові заходи з інформаційонної безпеки, щоб захистити дані наших клієнтів - користувачів послуги «Домашній Інтернет» та зробити користування послугою ще комфортнішим.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Той же Xrumer запросто проходить таку простеньку капчу, так що це не захист. А от міняти пароль і секретне питання обов'язково, інакше злив бонусів - це лише питання часу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...