Перейти до змісту

Саморобний ел. велосипед


HWman

Рекомендовані повідомлення

АРС не виготовляє акумуляторів, а користується сторонніми виробниками.

Придбати акумулятори потрібної ємкості і за доступними цінами абсолютно не проблема.

В якості підказки. Можна використати "кроковий" двигун. Вони потужні, регулюються від 0 до макс обертів, драйвера управління придбати чи виготовити не проблема.

Та й використовувати електротягу доцільно під гірку. На прямій велосипед і так файно йде без зусиль практично. При умові що це нормальний вел, а не набір запчастин. :_02:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 122
  • Створено
  • Остання відповідь

АРС не виготовляє акумуляторів, а користується сторонніми виробниками.

угу

он только свою блестящую лейбочку клеит - и то неё акумы живут дольше

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Угу, шо би ти знав клеїть. От лише клеїть на вартих уваги виробників акумів шоб не обісратися потім. І за оцю "лейбочку" бере свої відсотки і не малі.

Історично так склалося, що фірма CSB поставляє акуми для АРС і не тільки для неї. Хоча траплялося, що під "лейбою" ховався і інший виробник акума не гірший за CSB.

ПС Доречі, використання вузлів і складових інших виробників у складі кінцевого продукту є нормальною практикою у всьому світі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Угу, шо би ти знав клеїть. От лише клеїть на вартих уваги виробників акумів шоб не обісратися потім.

и я о том же

на фотке не видно что за фирмы акумы - потому и написал APC

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щойно, по забавлявся із своєю болгаркою, моторами... у болгарці є редуктор, при оберті обрізного диска на всі 360 ротор двигуна обернувся 4 рази тобто співвідношення редуктора 1 до 4, мій двигун дає 3000(згідно документації) тобто якщо приєднати мій халявний ДП 77-12/40 можна отримати 750 обертів + підсилення моменту на валу аж у 4 рази...

А ще відкрив для себе як працює універсальний колекторний електродвигун

2000px-Universeelmotor.svg.png

Якщо глянути на цю схему то можна замітити цікаву річ, три катушкі під'єднані послідовно (220/3=73) тобто на кожній по 73 вольти, не так вже і багато...

ККД таких двигунів в середньому 50-60% при роботі від змінного струму, від постійного більше тому що не потрібно затрачати енергію на розмагнічування ел. магніту статора... тобто, якщо і тій болгарці підключити всі ел. магніти паралельно то при 73 вольтах постійного струму можна так само розкрутити її як і від мережі, навіть і краще тому що ккд трішки зміниться у більшу сторону.

Так як у таких двигунів є одна особливість, їх потужність прямо пропорційна напрузі, з цього можна зробити висновок що при спаді робочої напруги у двійчі спаде і потужність на половину, для прикладу:

якщо болгарка має 2 кВт а на всі ел. магніти подати не 73 а 36 вольт то її потужність впаде у двійчі тобто 1 кВт, якщо ще на половину збавити напругу то буде завєтних 500 Вт, це так для роздумів...

Так як мені ніхто і не збирається варити кріплення для моєї ідеї певно зроблю так

d4d723297b196f4fdab009550d4597d8.jpg

Я бачив трошки іншу реалізацію, просто скрутили зірку тоненькою проволочкою, тим більш велика зірка є,чому б і ні?

Ще б придумати звідки взяти "трищітку" для того щоб ресурс двигуна підвищити і ногам зробити легше...

Про рекуперацію думаю варто забути тому що знос колектора тільки більшим буде від цього...

Що там інших форумчан? ніби ще хтось цікавився цим крім мене?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щойно бавився із старою зламаною дрелькою, о чудо від 12 вольт - завелася при паралельному з'єднанні, а від 24 вже було тяжко зупинити головку, такщо...

Ще надибав чудове відео на ютюбі

І ще одне

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Ось якби невеличка статейка по двигунам на 12 вольт

M3_1.JPG

M3_3.JPG

M3_4.JPG

M3_8.JPG

M3_6.JPG

M3_5.JPG

Ось такий найкращий із усіх варіантів

Что такое 250 Вт - это мощность сравнительно небольшая, позволяющая поднять 25 кг на высоту 1 метр за 1 секунду. Если бы вы выдавали мощность этого движка Р=250 Вт - ехали на велосипеде по ровной дороге, то ваша скорость была бы ~ 23 км/ч, а если вы бы крутили педали с механической мощностью Р=500 Вт, то ваша скорость при тех же условиях была бы около 35 км/ч.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...

Кому нужен для электровела мотор?

Продам коллекторный электродвигатель постоянного тока для любителей мастерить.

Изначально планировал сделать на нем электромопед.

U = 48 V

Inom = 15 A (720Ватт) при моменте 4 Ньютона на метр.

Imax = 80 A (3840Ватт)(при охлаждении потоком воздуха 1 метр кубический в минуту)

n = 1200 мин-1

m ~ 13кг.

R = 2 Om

Электродвигатель легко работает и при повышении напряжения в 2 раза. Возбуждение от постоянных магнитов.

Сразу обратите внимание на массу двигателя. Его можно установить лишь на трехколесный велосипед или на толкающий прицеп.

Цена 400 грн. без торга.

Двигатель находится в г.Луцк

тел. 0681919525

post-8193-0-65425800-1350883851_thumb.jp

post-8193-0-66110000-1350883859_thumb.jp

post-8193-0-13103700-1350883872_thumb.jp

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

привіт всім. Досить цікава тема я також загорівся цією ідеєю вже 3 роки як ношу в голові і неяк неможу перевести її в реальність. Можливо це трошки не по темі, але чі ніхто не прагнув зробити велосипед наприклад з двигуном від бензопили. я власне маю бажання створити саме такий, але я все думаю як його прикріпити. Спачатку я бачів по відеороліках як їх кріплять на задній багажник, но мене це не влаштовувало тому що він буде працювати лише на одній передачі. одного разу мені прийшла думка прикріпити двигун так щоб зірочка з двигуна за допомогою цепа обертала найбільшу передню зірочку, в той час найменша передня зірочка буде обертати задні зірочки за допомогою цепу і передач. В такому випадку ми зможем керувати швидкістю і нагрузкою на велосипед та мотор.

Правда в даному випадку педалі будуть мішати коли двигун буде обертати зірочки я думав зрізати педалі, але коли станеться якась технічна поломка то прийдеться штовхати в руках. Сьогодні в діній темі я побачів шо можна поставити тріщотку в передні педалі тоді не прийдеться обрізати їх.

П.С. можливо моя ідея не досконала прошу прокоментувати і внести поправки якщо тікі є. Дякую

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Да тріщитка це найкращий варіант

Цікаво кілька речей:

Який ресурс у годинах в бензинових двигунів від пил, скажімо штіль за 600-800 грн.

Який там діапазон обертів.

Яка витрата палива на годину

Чи бувають перегріви

Трохи гумору

0161506_bessmyislenno-i-besposchadno.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Доречі, тобі вистачить двох передач, одна швидкісна одна тягова...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

тебе хлібом не корми, а дай якусь фігню зробити

яка там швидкість пересування? - 90 км/год не менше да?

і далеко на тому акумуляторі заїдеш? - до першого ларька?

будь як всі - качай свої рідненькі V2 turbo spirt ніженьки :0095:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ти би краще спав вночі замість того щоб писати всяку фігню на форумі...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Случайно попалась на глаза, ранее скачана в формате *.pdf книжечка на тему "сам. эл. велосипед". Выкладываю, правда в JPEG-е...

post-16414-0-92215800-1356126376_thumb.j post-16414-0-31107500-1356126395_thumb.j post-16414-0-10529500-1356126424_thumb.j post-16414-0-65359300-1356126453_thumb.j post-16414-0-67481700-1356126482_thumb.j post-16414-0-12860000-1356126512_thumb.j post-16414-0-97809500-1356126355_thumb.j post-16414-0-59228700-1356126900_thumb.j post-16414-0-13490100-1356126943_thumb.j post-16414-0-40901800-1356126969_thumb.j post-16414-0-16239700-1356127004_thumb.j post-16414-0-32946200-1356127028_thumb.j post-16414-0-03826100-1356126871_thumb.j

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 місяця потому...

Остаточно забив на це діло, так як електротяга не приносить задоволення від процесу, та й акуми дорогі, а свинцеві тяжкі і мруть швидко...

Мотор колесо годиться хіба що до велотренажера, крутимо педалі, енергія накопичується у акумах, зменшуємо рахунки за ел. енергію - подвійний виграш як на мене :_07:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні бачив як мотор колесо тягнуло 2-х людей під гору отут http://goo.gl/maps/mGLgH доволі таки вражає... з виду кіловатне, отаке:

motor-koleso_b.jpg

Акуми літій, тисяч 5 думаю витратив...

Ніхто не хоче признатись?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Прикольно. Мене довго мучає ідея купити на ebay електроколесо з цілим комплектом. Виходить в районі 250 баксів..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А я вважаю що краще ноги тренувати... Але від тематики електротяги не відхрещуюсь.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...
http://habrahabr.ru/post/182298/ доволі таки непогано.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

http://www.youtube.com/watch?v=b7mIpsZXKsU

Кльовий огляд мужик зробив.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Бачив сьогодні в Луцьку електровел. Навіть наперегонки змагались)

Їду по Волі 30 км/год. Спереду хлопець їде на велосипеді, не новому, йому років 10. Рішив обігнати. Обігнав з трудом. Їду далі :g33: . Дивлюсь він доганяє. Я ше газу. Їду 33. Тут він зліва обганяє накатом, педалі не крутить :_32: . Думаю оце він видає на такому велі, і без напряга зовсім. Потім дивлюсь - а в нього електроколесо переднє. Ну десь 35 він їхав. Але недовго. Потім став. Ще запитав мене чи нормально їдеться)). :_02:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Бачив його кілька днів тому на Лесі Українки...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...