Arden Опубліковано 2 Червня, 2012 в 09:10 Поділитися #26 Опубліковано 2 Червня, 2012 в 09:10 160 км/час - 200 км/час мені от цікаво чи наші рельси зможуть витримати такі навантаження. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
swen1989 Опубліковано 2 Червня, 2012 в 09:15 Автор Поділитися #27 Опубліковано 2 Червня, 2012 в 09:15 Полотно то зможе, але чи витримає техніка. В нас дуже багато кривих відрізків, на яких потяг не може швидко їхати, а графікі жосрткі, і тому машиністам необхідно вписуватися. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Barugan Опубліковано 2 Червня, 2012 в 10:16 Поділитися #28 Опубліковано 2 Червня, 2012 в 10:16 Полотно то зможе, але чи витримає техніка. В нас дуже багато кривих відрізків, на яких потяг не може швидко їхати, а графікі жосрткі, і тому машиністам необхідно вписуватися.ну не зовсім так, якщо для звичайних електричок типу наших нових, чи цих хюндай, то полотно може й підійде. Але для швидкісних поїздів!!! (як у Франції, Німеч., Японії де 200-350км/год) воно не підходить. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Vadimm Опубліковано 2 Червня, 2012 в 12:26 Поділитися #29 Опубліковано 2 Червня, 2012 в 12:26 Тут не варто вести мову "чи витримають" - витримати - витримають, але як довго? Так само як із асфальтовими шляхами тільки в меншій мірі. Хоча якщо конструкція легша ніж те що їздить зараз, а якість на тому ж рівні, то може служити багато років. Тільки не Хюндай. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
difoto Опубліковано 2 Червня, 2012 в 20:08 Поділитися #30 Опубліковано 2 Червня, 2012 в 20:08 Тут не варто вести мову "чи витримають" - витримати - витримають, але як довго? Не витримають. Від слова взагалі. Після першого ж потяга на 160 км/год потрібно буде ремонтна бригада(якщо він доїде). Це стосується конкретно гілки Луцьк-Львів, але думаю, екстраполюється на всю країну. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Tolik_lt Опубліковано 21 Червня, 2012 в 15:49 Поділитися #31 Опубліковано 21 Червня, 2012 в 15:49 а ось відповідь чому замовили "не у нас". наші тільки випробовуються:Накануне скоростной межрегиональный двухсистемный электропоезд Крюковского вагоностроительного завода был отправлен в Днепропетровск, говорится в сообщении Крюковского вагоностроительного завода.Как говорится в сообщении завода-производителя первого украинского скоростного поезда, на Приднепровской железной дороге пройдет очередной этап испытаний электропоезда."Команда специалистов проектно-конструкторского управления КВСЗ проведет окончательную регулировку под контактной сетью постоянного тока. Наши специалисты вместе с представителями отраслевой науки отработают взаимодействие системы управления поездом и систем жизнеобеспечения и безопасности", - сообщают в КВСЗ.При этом сообщается, что работы пройдут по программе предварительных испытаний.Кроме проверки на Приднепровской железной дороге, электрифицированной постоянным током, крюковский скоростной межрегиональный двухсистемный электропоезд ожидают испытания и на участках Юго-Западной железной дороги, электрифицированных переменным током.Напомним, в январе на Южной железной дороге прошли обкаточные испытания первого украинского скоростного межрегионального состава локомотивной тяги, изготовленного на Крюковском вагоностроительном заводе.* * *Напомним, что некоторые украинские СМИ ранее писали, что КВСЗ аффилирован с бизнес-структурами вице-премьер-министра Сергея Тигипко.Новый скоростной межрегиональный поезд локомотивной тяги КВСЗ рассчитан на движение со скоростью 200 км/час (конструкционная скорость - 220 км/час). Он состоит из девяти пассажирских вагонов последнего поколения. Есть вагоны первого, второго и третьего класса, общее количество мест - 726. Кузов изготовлен из нержавеющей стали с гарантийным сроком службы не менее 50 лет. При этом срок службы ныне эксплуатируемых пассажирских вагонов, в т.ч. в Столичных экспрессах, - 28 лет.Крюковский вагонзавод выпускает грузовые (вагоны-платформы, цистерны, вагоны бункерного типа, полувагоны) и пассажирские вагоны, вагоны метро, запасные части и тележки для грузовых вагонов, колесные пары, запчасти для вагонов метро и эскалаторов, контейнеры, дорожную технику. Производство пассажирских вагонов на предприятии осуществляется по заказу Укрзалізниці. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
kozakOleg Опубліковано 22 Червня, 2012 в 11:46 Поділитися #32 Опубліковано 22 Червня, 2012 в 11:46 Аналог українського виробництва - Крюківського вагонобудівного заводу. переваги: - дешевший; - робочі місця для українців, а не корейців і таким чином збільшення доходів в бюджет за рахунок податків; - якість думаю не гірша, адже виготовляє цей завод вже давно вагони, зокрема недавно вагон для президента робили; - використані і українські комплектуючі - робочі місця і дохід в бюджет; - швидкість буде аналогічна корейським; .... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Vadimm Опубліковано 22 Червня, 2012 в 12:14 Поділитися #33 Опубліковано 22 Червня, 2012 в 12:14 Аналог українського виробництва - Крюківського вагонобудівного заводуГоворили-балакали, сіли і заплакали. Тему читав? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
kozakOleg Опубліковано 22 Червня, 2012 в 12:54 Поділитися #34 Опубліковано 22 Червня, 2012 в 12:54 Аналог українського виробництва - Крюківського вагонобудівного заводуГоворили-балакали, сіли і заплакали. Тему читав?Читав, так я фото виклав - фото вроді як не було, якщо не пропустив і назвав з моєї сторони переваги...Що не так? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Orfey Опубліковано 24 Червня, 2012 в 11:15 Поділитися #35 Опубліковано 24 Червня, 2012 в 11:15 Cегодня, 23 июня, около часу ночи на Донецой железной дороге разыгралась кровавая драма. Судя по всему, новым поездам "Хюндай", которыми осчастливил нашу страну в преддверии Евро-2012, вице-премьер, министр инфраструктуры Украины Борис Колесников, суждено запомниться народу не только и не столько постоянными техническими неполадками и дороговизной проезда, но и гораздо более ужасающими последствиями их эксплуатации. Как стало известно PRO-TEST из собственных источников в правоохранительных органах, сегодня около часу ночи на Донецой железной дороге разыгралась кровавая драма. После очередной поломки корейского поезда начальник пассажироперевозок на Донецкой железной дороге Михненко В.А и его первый зам Аксенов О.Н решили навестить начальника железнодорожного депо Кутько А.В. по месту его работы. Не особо стесяясь в выражениях, визитеры объяснили последнему, что вопрос успешной адаптации поездов "Хюндай" к украинским железнодорожным реалиям находится на личном контроле президента Украины, отчитали Кутько и потребовали от него немедленного устранения технических неисправностей.Начальник депо отвечал что-то в духе того, что он не виноват в том, что сзаграничными новинками постоянно какие-то проблемы, и постоянно чинить их он не нанимался. Трудно представить себе, как именно и при помощи каких аргументов Михненко и Аксенов пытались убедить Кутько в своей правоте, но все закончилось тем, что начальник депо схватился за нож. Что интересно, по нашим данным, он был абсолютно трезв. Итог весьма печален для всех участников инцидента. Михненко и Аксенов сейчас находятся в больнице в тяжелом состоянии, а Кутько задержали правоохранители. К слову, сделать это оказалось не просто. Запершись в доме после нанесения ножевых ран своим обидчикам и вооружившись ружьем, Кутько лишь после длительных увещеваний решился сдаться в руки стражей порядка. Но и это еще не все. По имеющейся у издания информации, за все то время, что по отечественным рельсам стали носится колесниковские "Хюндаи", под их колесами погибло уже три человека: две женщины и один ребенок. Причем, все жертвы погибли в разное и в разных местах. И это только на участке Донецкой железной дороги. По словам источника PRO-TEST, такая смертность объясняется слишком высокой, непривычной для Украины скоростью движения новых поездов. Такая скорость требует от железнодорожников более действенных способов обеспечения безопасности граждан. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
P4elovek Опубліковано 24 Червня, 2012 в 12:58 Поділитися #36 Опубліковано 24 Червня, 2012 в 12:58 "МВД: В резне в Донецке поезда Hyundai не причастны"http://24tv.ua/home/showSingleNews.do?mvd_v_rezne_v_donetske_poezda_hyundai_ne_prichastnyi&objectId=229882〈=ru Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
yura2281 Опубліковано 17 Грудня, 2012 в 16:48 Поділитися #37 Опубліковано 17 Грудня, 2012 в 16:48 Тепер їм потрібна допомога що рухатись Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
AK88 Опубліковано 19 Грудня, 2012 в 23:13 Поділитися #38 Опубліковано 19 Грудня, 2012 в 23:13 Вбивство "Східного Експреса"http://www.pravda.com.ua/articles/2012/12/19/6980074/ Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Bit Опубліковано 19 Грудня, 2012 в 23:46 Поділитися #39 Опубліковано 19 Грудня, 2012 в 23:46 я, звичайно, не експерт, але якщо вже наші українські не вкладались, то чому хоча б не закупити в Росії їхній "Сапсан"? Вони їздять собі між Пітером та Москвою. Клімат-аналогічний нашому, умови-абсолютно ідентичні по всьому екс-радянському союзу. Очевидно, що так відмили б менше грошей, хоча хто-зна. вже би якось домовились з росіянами. ну на крайняк, якшо і ті по термінам не вкладались, то можна було взяти поїзда у трьох постачальників. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
phantom Опубліковано 20 Грудня, 2012 в 06:22 Поділитися #40 Опубліковано 20 Грудня, 2012 в 06:22 Потяги Хюндай це не кок вперед, це не чергове розчарування, це просто чергове покращення ... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Lisovic Опубліковано 20 Грудня, 2012 в 06:25 Поділитися #41 Опубліковано 20 Грудня, 2012 в 06:25 "Сапсан" не російський, це німецький Siemens, просто москалі його перейменували. Можна було і Сіменса купити і Allegro і Шкоду (два з яких тихенько собі їздять по Україні і ніфіга не ламаються). Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
b0rg Опубліковано 20 Грудня, 2012 в 07:28 Поділитися #42 Опубліковано 20 Грудня, 2012 в 07:28 а тим часом, у кулуарах подейкують, що позбувся Борис Колесников посади саме через "відмиті" ним потяги Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Vadimm Опубліковано 20 Грудня, 2012 в 12:25 Поділитися #43 Опубліковано 20 Грудня, 2012 в 12:25 ну на крайняк, якшо і ті по термінам не вкладались, то можна було взяти поїзда у трьох постачальників.і обслуговування вартувало б в 3 рази більше. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Volyniaka Опубліковано 20 Грудня, 2012 в 12:29 Поділитися #44 Опубліковано 20 Грудня, 2012 в 12:29 Запуск Укрзализныцей скоростных поездов Hyundai - это инвестиционный провал 2012 года, заявил старший советник Европейского банка реконструкции и развития Антон Усов, пишет РБК.http://archive.censor.net.ua/go/viewTopic--id--445470 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Volyniaka Опубліковано 20 Грудня, 2012 в 18:07 Поділитися #45 Опубліковано 20 Грудня, 2012 в 18:07 Южнокорейская компания Hyundai приносит извинения за причиненные украинским пассажирам неудобства при пользовании скоростными электропоездами корейского производства и уже начала работы по ликвидации неисправностей, которые, в первую очередь, связаны со сложными погодными условиями.http://news.zn.ua/SOCIETY/kompaniya_hyundai_poprosila_proscheniya_u_ukraintsev_za_svoi_poezda-114082.html Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
swen1989 Опубліковано 20 Грудня, 2012 в 21:21 Автор Поділитися #46 Опубліковано 20 Грудня, 2012 в 21:21 В компании сообщили, что на сегодняшний день уже внедрена программа подготовки поездов Hyundai к зимним условиям и в течение последних двух дней было сокращено количество неисправностейАга, до весни підготують. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Volyniaka Опубліковано 21 Грудня, 2012 в 15:11 Поділитися #47 Опубліковано 21 Грудня, 2012 в 15:11 Швидкісний потяг "Hyundai " сполученням Львів-Київ знову застряг, але цього разу під Києвом. Він зупинився на станції "Немішаєво" і вже стоїть там годину. Як повідомляє ТСН, пасажирам ніяких пояснень з приводу зупинки потяга не дають. http://gazeta.ua/articles/np/_shvidkisnij-potyag-hyundai-cogo-razu-majzhe-dojihav-do-kieva/473959 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
lissa Опубліковано 21 Грудня, 2012 в 15:49 Поділитися #48 Опубліковано 21 Грудня, 2012 в 15:49 Чемпіонати проходять ... досягнення лишаються)))) Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Volyniaka Опубліковано 22 Грудня, 2012 в 14:37 Поділитися #49 Опубліковано 22 Грудня, 2012 в 14:37 До Києва знову не дотягнули Hyundai з Дніпропетровська, Донецька та Харкова. А зі столиці його тягнулиЦе вже навіть не смішно...Більше ТУТ Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Mykola81 Опубліковано 22 Грудня, 2012 в 15:14 Поділитися #50 Опубліковано 22 Грудня, 2012 в 15:14 Мда . Все-таки треба було брати в німців , як росіяни ... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.