Перейти до змісту

Нужно ли хранить упаковку от купленных товаров


dimmon

Рекомендовані повідомлення

Назрел такой вопрос, нужно ли хранить упаковку от купленных товаров. То что говорят в магазинах типа надо сохранить изза гарантии, мне кажется полным бредом, т.к. купив телевизор, холодильник, комп или еще что остается куча коробок которые надо кудато девать. Я считаю порлным бредом их хранить если продавцу надо эту коробку чтобы потом отправить в ней товар в сервисный центр то пусть сам и хранит. И что по этому поводу говорит закон о защите прав потребителей?

ЗЫ: незнаю как кого тно меня эти коробки уже достали

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Аналогічно, гарантійні коробки виношу на балкон, а ще більш-менш великі коробки, бо іноді нема в чому перенести/перевезти якусь річ.

Коробку від першого кампутера і ЖК моніка куплених в Діавесті помню викинув, бо місця багато займали. І коли в компі полетіла відяха а в моніку БП - приніс без коробок, трошки поскандалив і взяли на гарантію без коробок. ;) А зараз звільнив балкон від багатьох непотрібних речей, так що місце для коробок знаходиться :blink:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нормативними актами збереження упаковки не передбачено.

ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від 11 квітня 2002 р. N 506

ПОРЯДОК

гарантійного ремонту (обслуговування)

або гарантійної заміни

технічно складних побутових товарів

18. На гарантійне обслуговування приймається товар за наявності експлуатаційних документів, пломб виробника або виконавця на товарі, якщо це передбачено експлуатаційним документом, відсутності пошкоджень товару, які могли викликати несправність, за умови дотримання вимог експлуатаційного документа щодо правил зберігання, введення в експлуатацію та використання товару за призначенням.

У разі виходу товару з ладу з вини споживача (невиконання правил експлуатації), відсутності передбачених експлуатаційними документами пломб, гарантійного талона споживач втрачає право на гарантійне обслуговування.

ІМХО, упаковку слід розглядати не в контексті запоруки проведення гарантійних робіт, а як фактор, який сприятиме більш вигідному продажу деталі (девайса) в подальшому...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ВО! За витяжку з закону +1. Роздрукую ібуду обламувать 'вумних' продавців)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1. Умови експлуатації (встановлені виробником) не можуть погіршувати умови гарантійного ремонту (встановлені Кабінетом Міністрів). Тому якщо я привіз системний блок не в упаковці - то відмова від гарантійного ремонту може мати місце у випадку наявності пошкодження, пов'язаного з таким перевезенням.

2. Упаковка, як правило, навіть не зазначається в комплектації виробу. Догадайся, чому. Тому, що упаковка не входить в комплект, і споживач не повинен вживати заходів по її збереженню. Споживач навіть може сказати: "Ви мені продали без упаковки". І не докажеш.

Ініціатива окремих продавців по вказанню в гарантійних талонах необхідності збереження упаковки - не більше ніж страшилка. Повторюся: УМОВИ, ВСТАНОВЛЕНІ ПРОДАВЦЕМ (ВИРОБНИКОМ) НЕ МОЖУТЬ ПОГІРШУВАТИ СТАНОВИЩЕ СПОЖИВАЧА, ВСТАНОВЛЕНЕ НОРМАТИВНИМИ АКТАМИ. Якщо нормативним актом встановлено перелік обставин, за яких споживач втрачає право на гарантію

У разі виходу товару з ладу з вини споживача (невиконання правил експлуатації), відсутності передбачених експлуатаційними документами пломб, гарантійного талона споживач втрачає право на гарантійне обслуговування.
то цей перелік може бути змінений чи доповнений лише нормативним актом того ж або вищестоящого органу, але аж ніяк не продавцем.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в кожного своя правда, але в дійсності, це ж до.... назбирується цих коробок: пральна машинка, холодильник, 2 телевізори, монітор, системнік, мікроволновайка...це ж реальна проблема, бо тільки те що я назвав займе у мене весь балкон!!! Да, добре я можу відвезти коробки в селянку, і там предкі десь втикнуть ті коробки, а якщо ні? ЦЕ ж повний п%*?(*%)"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

разобрать упаковку - и всего делов

плоская меньше места занимает

потом скотчем можно склеить :blink:

и под матрац...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Только что звонил в наше управление захисту прав споживачив. Мне сказали что, сохранять упаквку нужно в том случае если товар Вам не подошел и вы его возвращаете на протяжении 14 дней :blink: (такое тое можно, че я не знал об этом раньше, здал бы свою долбаную флеху). По истечению 14 дней упаковка не нужна т.к. гарантия распространяется на товар а не на упаковку, товар должен быть целый внешне и правильно использоаться, а упаковку можно выбросить. Так что УРА, выбрасываю нафиг все эти долбаные упаковки!!! ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

разобрать упаковку - и всего делов

плоская меньше места занимает

потом скотчем можно склеить :)

Ну коробку то можна розібрати, а пінопласт же не розламаєш на куски... :blink:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Все большие коробки храню в подвале по принципу "матрешек" :)

Некоторые поменьше (принтер, ноутбук и пр.) - дома.

А Difoto прав - нужно коробки хранить, ибо в нашем Гондурасе такие неоднозначные законы, что каждый крутит так, как ему выгодно :blink:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А Difoto прав - нужно коробки хранить, ибо в нашем Гондурасе такие неоднозначные законы, что каждый крутит так, как ему выгодно :blink:

А почему бы Вам не покрутить законы как Вам надо? Почему ими могут крутить только другие. Дифото прав потомучто ему так выгодно (как продавцу), я прав потомучто мне так выгодно (как покупателю). Прав Дифото в том что все зависит от отношения людей. Конечно если клиент заскакивает в магазин и орет на всю вы мне подсунули конченый товар, коробки нет и я ее не сохранял т.к. мне это нафиг не надо и идите вы все в Ж... Тут да, продавец может пойти (и правльно сделает) на принцип. А если прийти сказать, что коробка была утеряна, такая фигня, без наездов думаю проблем не будет, но и конечно держать в резерве телефончик захисту прав споживачив, если от продавца пойдет негатив.

Вот мне например не интересно хранить коробки на балконе, я может хочу там поставить столик и стульчики и вечерами пить коньячек и чувствовать себя человеком :), а не сидеть на коробках сложенных в виде дивана. Если у кого есть место или в подвале пожалуйста, а вот меня честно достало вот и решил разобратся.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

З власного досвіду.

Упаковка необов'язкова при здачі товару на гарантійний ремонт.

Вона бажана.

Те що вона необов'язкова вказано в законодавстві.

В основному продавці і сервіс центри викроистовують цю відмазку щоб відмазатись від недалеких людей які принесли товар на гарнтію.

Я сам займвся продажем і сервісом 7 довбаних років. :blink:

Я здавав пилосос на гарантію, просили коробку :)

Посварився, навів пару аргументів з нашого законодавства які описані вище попередніми ораторами.

Пислосос взяли на ремонт, перед цим склавши акт. Про те що вони (сервіс) беруть у мене техніку, у відповідній комплектації без видимих пошкоджень і з відповідними симптомами чому я його їм припер.

Так що народ дивіться! Читайте про свої права, їх у вас багато.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А от і неправда. Відповідальність перед законом в першу чергу понесеш ти, оскільки саме ти є продавцем. В договорі купівлі/продажу описуються відносини між ПРОДАВЦЕМ і покупцем, а сервісні центри компаній-виробників це вже не діло покупця. Він до них ніяким боком відношення не має. Внутрішні правила компанії неварті нічого, якщо їх положення суперечать чинному законадавству території на якому вони знаходяться! Щоб ти в договорі не написав, наприклад Без упаковки ми телік не відремонтуємо

Але по закону повинні, тому, якщо покупець піде до служби захисту прав споживачів і розкаже ситуацію вас забовяжуть відремонтувати телевізор, а може щей штраф вліплять

Це так само, як в деяких магазинах на камерах схову вішають надпис - Адміністрація за пропажу речей не відповідає

але складати речі туди ця ж сама адміністрація змушує тому вона НЕСЕ відповідальність за пропажу речей з камер схову у супермаркетах і тд. (це для інформації)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо я куплю в тебе відеокамеру, то мені наср..ти на сервіс-центр Соньки, на ставлення фірм-виробників до наших законів, на юрвідділи іноземних корпорацій, в яких на нормальну зарплату беруть тільки іноземців (які українських законів не знають), а на мінімум - студентів (як теж не особо знають). Відеокамеру я принесу назад тобі. Гроші я передав за товар тобі, а не їм, і про це в мене є відповідний чек. І печаточка в гарантійному талоні - твоя... :blink:

кто-то хочет доказать, что он умнее, чем юротдел корпорации Sony? Пажалста, велкам!

Головне - доказати продавцю. А він вже нехай доказує для виробника. А якщо виробник такий, який взагалі не представлений в Україні жодним сервіс-центром? Адже є такі. То що - ти, як продавець, збираєшся мене відсилати в іншу країну? Щаз!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Yarchik діло каже. Оскільки продавець є кінцевою точкою передачі товару покупцю і саме він бере гроші, то і він відповідає перед покупцем, а вже фірма-виробник відповідає перед продавцем. Тому, якщо покупець захоче довести свою правоту, неполіниться і все таки підніме скандал то все вирішиться в його користь!

Прошли часи коли народ вважав недотримання більшості своїх прав нормою, так само як вимогу виконання всіх обовязків.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А якщо виробник такий, який взагалі не представлений в Україні жодним сервіс-центром? Адже є такі. То що - ти, як продавець, збираєшся мене відсилати в іншу країну? Щаз!

тогда имеем товар, официально не поставляемый для продажи на территории Украины.

:blink: нові проблеми на голову продавця)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Обожаю складировать всяких хлам, коробки... И особенно (!) паспорта и руководства на технику:blink:

перелистывать книжечку от свежеупленного модема/монитора/сканера доставляет мне ни с чем ни сравнимое удовольствие:)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

Доречі.

Коробку від фото чи відео камери та само як і від стільникового телефону я викаидати небуду :blink:

Продавати потім калсно! Все в коробочці гарно, з лейбочками :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Кльова тема! Добре, мені привезли холодильник, не в коробці, а просто обмотаний поліетиленом. То що тепер? Я не маю права на гарантійний ремонт? Брєд! Так що дуже добре, що хоч у даному випадку закон захищає мої права як споживача. Дякую тим, хто навів цитати. Свої права не завадить знати, а то розвелося куча фірм-одноднівок, які тільки і вміють, що завдаток брати і клієнтів ...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А якщо виробник такий, який взагалі не представлений в Україні жодним сервіс-центром? Адже є такі. То що - ти, як продавець, збираєшся мене відсилати в іншу країну? Щаз!
тогда имеем товар, официально не поставляемый для продажи на территории Украины.
:blink: нові проблеми на голову продавця)
скорее на голову покупателя, нашедшего неизвестно что, неизвестно у кого, но подешевле :)

Є ряд комп.комплектуючих, які не представлені фірмами в Україні. Тим не менше, продавці дають гарантію на ці комплектуючі як окремо, так і в складі системних блоків. Я особисто не чув про офіційне представництво чи сервіс-центр фірми Apple в Україні (може вони і є - але я не знайшов). Але ж продаються і ноутбуки, і плеєри. І гарантія на них дається. Так що... как сказать.

Мій колега купив в підприємця сіру Нокію. І по гарантії поміняв. Правда, такої самої не було - поміняв на трошки кращу, з мінімальною доплатою. Моя жінка купила чоботи виробництва Італії в магазині "Мілано". Шкіра в одному місці трісла на третій день - тим не менше, забрали чоботи назад, і віддали гроші (без демонстрації посвідчень з нашого боку, посилань на законодавство і т.д.). Що - треба було їхати в Італію до виробника?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а у складних випадках - експертиза, яка може затягнутись і на півроку...

Моей жене пытались чинить пол года, заменили на момент ремонта як мае буты. незнаю как сейчас но раньше при ремонте сервисный или продавец (непомню, мне предоставлял сервисный) должен предоставить замену не ниже уровнем.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

difoto

А я спробую здивувати тебе:

Закон України "Про захист прав споживачів":

3. Вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті, пред'являються на вибір споживача продавцеві за місцем купівлі товару, виробникові або підприємству, що задовольняє ці вимоги за місцезнаходженням споживача.

Зазначені вимоги за місцезнаходженням споживача задовольняють також створені власником продавця торговельні підприємства та філії, що здійснюють продаж аналогічних придбаним споживачем товарів, або підприємства, на які ці функції покладено на підставі договору. Функції представників підприємств-виробників виконують їх представництва та філії, створені виробниками для цієї мети, або підприємства, які задовольняють зазначені вимоги на підставі договору з виробником.

То куда ти мене будеш слати? ;) Бачиш - споживач сам вибирає, до кого звертатися з претензіями.

А!

Забыл...

К продавцу можно предъявлять предъявы на протяжении 14 дней. Тогда просто: пришел, сказал, что тебе цвет не подходит, забрал денюх и ушел.

Но тогда мало того, что упаковка нужна, она должна быть новой, без следов заюзанья.

І тут ти допустився неточності:

Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості

1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі.

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.

Тобто, гроші назад - тільки якщо немає на що обміняти.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а у складних випадках - експертиза, яка може затягнутись і на півроку... і не дай бог вона докаже, що товар використовувався не за призначенням тощо... експерти в нас дорогі, сцуко, і оплачувати їхню роботу придеться покупцю! ;)

Пусть себе доказывают, я же знаю что товар не по моей вине сломался

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А в складних випадках чхати я хотів на проведену виробником і його експертами експертизу. Як тільки відчуваєш, що щось не так - тебе футболять, чи ще якісь заморочки - краще самому звернутися в суд, і самому замовити експертизу, вибрати експерта, <--вирізано цензурою-->, <--вирізано цензурою-->, <--вирізано цензурою-->, і виграти судову справу!

А за моєї пам'яті мій колега два рази міняв вбиті збоями напруги вінти, і один раз - мамку. В компі двічі насмерть горіли блоки живлення, і перший раз блок забрав з собою на той світ мамку з вінтом, а другий раз інший блок - тільки вінт. За моїми рекомендаціями, колега перший раз поміняв блок живлення на аналогічний самостійно, і прийшов до продавця компа з широко розплющеними і довірливими очима: "Не працює...". Пройшло. Поміняли мамку і вінт. Другий раз - так само: потратився тільки на блок живлення. Вінт знову поміняли. І ніхто ніяких експертиз не проводив.

Отака я [censored].. ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Tum@n , ти говориш брідоття, яке думаєш, що має бути правильним, бо тобі так хочеться! ;)

;) тим не меньше я ніколи не приносив поламаний товар додому з магазину, через відмову ремонтувати

і не бігав по редіректам в сервісні центри а просто посилав таких продавців на 3 букви і показував договір куплі/продажу наголошуючи на тому, що термін не пройшов, товар в нормальному вигляді і ЗАВЖДИ брали ремонтувати, іноді з скандалом, але забирали! :)

і хай навіть мелочь, і хай продавець там всциться, але я доб'юсь того щоб товар відремонтували!

2difoto - те що в тебе прокатувало не раз отмазатись від ''лишньої трати часу'' не значить, що це прокатить зі всіма

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...