Перейти до змісту

kangoo или scudo


gyry

Рекомендовані повідомлення

Що краще? Цікавить ціна запчастин, надійсніть та ін.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Що краще? Цікавить ціна запчастин, надійсніть та ін.

scudo +100500!))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

аргументуй :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Kangoo.

Аргумент - вона не ламається :) По роботі ізджу на Кенго 1,5 2007 р.в. 70 кВт

Тільки в Україні вже пробігу 170 000. За цей період робили (в женіка на Мамсурова) тільки відновлення наконечників по підвісці і заміна колодок + масло фільтри.

Саме головне "поїти" машину хорошим пальним. Заправляємо свою тільки на ОККО.

За скудо нічого хорошого\паганого сказати не можу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене Пежо Експерт 2,0 HDi 2001 р.в. вже рік - після універсалів дуже задоволений. За рік нічого зламалось, не згнило. На сотню в середньому бере 7-8 л (дивлячись що і скільки возити). Підвіска порівняно м'яка, дороги тримається, салон добре обезшумлений, пічка "кочегарить" добре. По критерію ціна-якість саме те. Десь на тижні буду робити підвіску, якщо не забуду, відпишусь в скільки обійдеться.

Дивлячись для чого потрібне авто: якщо трохи більші габарити і більша вантажопідємність - Скудо/Експерт/Джампі.

Як для мене, то Кангу трохи малий ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Kangoo.

Аргумент - вона не ламається :) По роботі ізджу на Кенго 1,5 2007 р.в. 70 кВт

Тільки в Україні вже пробігу 170 000. За цей період робили (в женіка на Мамсурова) тільки відновлення наконечників по підвісці і заміна колодок + масло фільтри.

Саме головне "поїти" машину хорошим пальним. Заправляємо свою тільки на ОККО.

За скудо нічого хорошого\паганого сказати не можу.

їздака їздиш на свому Кенго і не знаєш що 70 не кВт а всього коней П,С, Приганяв Кенго І Скудо(зараз є на продаж) скажу що Кенго то є гамно. в мене від нього боліла спина ноги(проїхав 1750км) і сидиш як в ланосі низько і якесь воно не комфортне в середині ці металеві двері на любітеля.мій совет бири скудо в максі базі 2.0JTD і будеш ганяти.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Kangoo.

Аргумент - вона не ламається :) По роботі ізджу на Кенго 1,5 2007 р.в. 70 кВт

Тільки в Україні вже пробігу 170 000. За цей період робили (в женіка на Мамсурова) тільки відновлення наконечників по підвісці і заміна колодок + масло фільтри.

Саме головне "поїти" машину хорошим пальним. Заправляємо свою тільки на ОККО.

За скудо нічого хорошого\паганого сказати не можу.

їздака їздиш на свому Кенго і не знаєш що 70 не кВт а всього коней П,С, Приганяв Кенго І Скудо(зараз є на продаж) скажу що Кенго то є гамно. в мене від нього боліла спина ноги(проїхав 1750км) і сидиш як в ланосі низько і якесь воно не комфортне в середині ці металеві двері на любітеля.мій совет бири скудо в максі базі 2.0JTD і будеш ганяти.

Їжджу на Кенго пів року. Сидіння нормальне - чого спина має боліти? А до Ланоса і немає чого прирівнювати. П.С Не знаю як там Скудо, а до Кенго немає притензій абсолютно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене пежо експерт (аналог фіата скудо) вже 6 рік. Враження лише позитивні. У двох моїх сусідів кенго. В одного без проблем, а інший вже кругленьку суму вклав у ремонт. Моя думка така: якщо стан авто одинаковий - вибирай скудо (комфорт, об'єм багажника, надійність)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А ще краще Уліссу(легковий Скудо)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Kangoo.

Аргумент - вона не ламається :) По роботі ізджу на Кенго 1,5 2007 р.в. 70 кВт

Тільки в Україні вже пробігу 170 000. За цей період робили (в женіка на Мамсурова) тільки відновлення наконечників по підвісці і заміна колодок + масло фільтри.

Саме головне "поїти" машину хорошим пальним. Заправляємо свою тільки на ОККО.

За скудо нічого хорошого\паганого сказати не можу.

їздака їздиш на свому Кенго і не знаєш що 70 не кВт а всього коней П,С, Приганяв Кенго І Скудо(зараз є на продаж) скажу що Кенго то є гамно. в мене від нього боліла спина ноги(проїхав 1750км) і сидиш як в ланосі низько і якесь воно не комфортне в середині ці металеві двері на любітеля.мій совет бири скудо в максі базі 2.0JTD і будеш ганяти.

Їжджу на Кенго пів року. Сидіння нормальне - чого спина має боліти? А до Ланоса і немає чого прирівнювати. П.С Не знаю як там Скудо, а до Кенго немає притензій абсолютно.

друзі давайте хай дають поради ті хто їздив за кермом одного і другого авто.а то і так ясно що кожна жаба своє болото хвалить.особливо в кого оригінальна жаба.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мда.... ще більше нічого не ясно :) але все одно всім дякую.... ще є власники цих машин?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 років без проблем. 3 рази тьху.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Їздив на Скудо пару разів, якось не прикол=) все таке старе в середині ИМХО...Хотя по надійності хороша машина!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Скудо - більша колесна база у всі боки , 15 дюймів колеса (205х65х15) проти 14 відповідно, машина тяжча і м`якша за кенго, вплані комфорту на трасі , кенго табуретка на колесах (да простять мене щасливі власники кенгів))) імхо. Скудо 2,0 джетеде - 7 літрів траса , кенго 1,5 хадеі - 5 траса і їй цього двигуна з головою вистачає) по ремонту як повезе з машиною і до яких майстрів їздити) як на мене меньше слухай радників і купуй ту машину до якої душа лежить, бо скількі водіїв стільки і точок зору, а своя "ласточка" завжди була краща інших!))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Kangoo.

Аргумент - вона не ламається :) По роботі ізджу на Кенго 1,5 2007 р.в. 70 кВт

Тільки в Україні вже пробігу 170 000. За цей період робили (в женіка на Мамсурова) тільки відновлення наконечників по підвісці і заміна колодок + масло фільтри.

Саме головне "поїти" машину хорошим пальним. Заправляємо свою тільки на ОККО.

За скудо нічого хорошого\паганого сказати не можу.

їздака їздиш на свому Кенго і не знаєш що 70 не кВт а всього коней П,С, Приганяв Кенго І Скудо(зараз є на продаж) скажу що Кенго то є гамно. в мене від нього боліла спина ноги(проїхав 1750км) і сидиш як в ланосі низько і якесь воно не комфортне в середині ці металеві двері на любітеля.мій совет бири скудо в максі базі 2.0JTD і будеш ганяти.

переганяв кенго багато з німечіни, машина як на свої гроші нормальна, обслуговування не дуже дешеве, порівняно з скудо наприклад...! проїхав на кенго 1800 км .. і нечого спина не болить!

надійніше скудо 1.9TD і дешевше потім буде в ремонті... 2.0JTD краще не бери ... ! а вот від скудо спина болить!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

:) Скудо (+1 жаба)
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А що скажете про двигуни 2.0 HDI? Те, що обслуговування дорожче, то зрозуміло. На скільки вони проблемні? Чи є якісь типові болячки?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене 2,0 ХДі 370000 км пробігу - проблем немає. На сотню 7,5-7,8 л по місту, заправляюсь на дорожчих заправках. Доволі донамічний на трасі і в місті. В неті пишуть, що клапан високого тиску виходить зі строю, паливна апаратура може накритись від неякісної соляри, але це вже лотерея... Ремені ГРМ і генератора міняв сам, особливих проблем нема, хоча прийдеться трохи помучитись.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А що скажете про двигуни 2.0 HDI? Те, що обслуговування дорожче, то зрозуміло. На скільки вони проблемні? Чи є якісь типові болячки?

пьять років на такому двигуні.. а яке саме "обслуговування" дорожче???

писи: Шрот на Глушець, кілька років тому, власник дивлячись на мою машину казав - "страшний двігатєль"!! - проходить трохи часу і він приганяє собі довгу базу з таким самим двигуном. На моє запитання - тож типу "страшний двігатєль" отримую відповідь, що за весь час поки є шрот до цього двигуна не шукали нічого, а до д та тд постіно. Вот какось так) а байку про двигун зародили кулібіни наші гаражні, у них відітє лі пальці в нові технології погано влазять. Своєчасна заміна фільтрів та заміна масла і все ок!

а да) типова болячка у нас одна - криві руки псевдо дизелістів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В нас звикли боятися нового. Хоча яке там вже воно нове?

1.9D i TD - старі, перевірені часом агрегати. От багато людей їх і купує, а потім ота старість, зношеність дається в знаки.

Сам у виборі схиляюся до 2.0HDi. Головне не попасти на в'їзджений геть.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а... 2,0HDI - 80квт. вабще самальот :ok:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А що скажете про двигуни 2.0 HDI? Те, що обслуговування дорожче, то зрозуміло. На скільки вони проблемні? Чи є якісь типові болячки?

пьять років на такому двигуні.. а яке саме "обслуговування" дорожче???

писи: Шрот на Глушець, кілька років тому, власник дивлячись на мою машину казав - "страшний двігатєль"!! - проходить трохи часу і він приганяє собі довгу базу з таким самим двигуном. На моє запитання - тож типу "страшний двігатєль" отримую відповідь, що за весь час поки є шрот до цього двигуна не шукали нічого, а до д та тд постіно. Вот какось так) а байку про двигун зародили кулібіни наші гаражні, у них відітє лі пальці в нові технології погано влазять. Своєчасна заміна фільтрів та заміна масла і все ок!

а да) типова болячка у нас одна - криві руки псевдо дизелістів.

Можу багато-багато розповісти про той Фіат))) Взагалі - машинко непогана попалася, але є певні "гімори". Клапан на паливному насосі - здох, і я його як АК-47 на час вже збирав/розбирав))) Зо 5 раз. Двічі чи тричі шків колінвала - трохи болячка в 2.0, Демпферний маховик, цапфи (посадка під шарову, але це болячка для всіх Скудо/Експерт/Джампі). Ну і так, по дрібничках... Але всеодно, ІМХО, Скудо краще за Кенго. Хоча б тому що на трасі впевненіше, місця більше....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

expert i jumpy напевго краще за scudo чи нема різниці?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Самомо цікаво. В неті знайшов, що автомобілі Fiat Scudo, Peugeot Expert та Citroёn Jumpy випускаються на одному й тому ж заводі SEVEL на півдні Франції. Відрізняються зовнішнім оформленням. Пишуть, що на вантажному Scudo встановлювалося спарене переднє пасажирське сидіння. Конструктивно всі три автомобілі однакові, але є й відмінності. Причому треба зважати на роки випуску. Автомобілі з такими назвами випускаються вже більше 20 років, назбиралося чимало модифікацій. Одне покоління змінило інше, було кілька фейсліфтингів. Деякі моделі двигунів доступні лише для автомобілів певного бренду, а не інші не встановлювалися. Наприклад, 1,9 турбодизель 90 к.с. ставився на Fiat Scudo, але не встановлювався на "французів".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зробив підвіску (всі сайлентблоки, пильники, опори, наконечники і т.д...) і це все обійшлось у 2150 грн. Зробили за день, роботою задоволений, побачим скільки поїздить.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...