Перейти до змісту

Вакансія: програміст 1с8.2


RuslanUA

Рекомендовані повідомлення

Торгова організація шукає на роботу програміста 1С для пітримки конфігураціїї УТП.

Основні вимоги:

1) Досвід роботи з 1с 8.2 не менше року з конфігураціями "УПП" або "УТП".

2) Вміння працювати в колективі - з однією конфігурацією працює кілька програмістів.

3) Допомога користувачу у формулюванні та вирішенні проблем, постановці задач.

Організація роботи:

1) Всі задачі записуються у вигляді заявок від користувачів, записуються в електронному вигляді в окремій базі, погоджуються з начальником відділу. Також з начальником ІТ-відділу щоденно погоджується пріоритетність виконання заявок.

2) Робочий день - з 9.00 до 17.00, обідня перева з 13.00 до 14.00. В суботу з 9.00 до 15.00.

В графіку можливі зміни - розглядається можливість роботи "через суботу" - але з керівництвом фірми цей варіант не погоджений - тому за основу беремо 6-денний робочий тиждень. У разі потреби - можливість взяти вихідний завжди є - правда, за власний рахунок.

3) З/п погодинна та залежить від кількості закритих заявок;

4) Приблизна сума з/п за умови виконання більшості заявок - від 4 тис.грн до 6 тис.грн.(хоча можна і більше - при більшій кількості закритих задач).

5) Є випробувальний термін - перший місяць роботи - в цей час з/п приблизно 2 тис.грн.

Що потрібно для розгляду Вашої вакансії:

1) Резюме на адресу resumeR @ i.ua (без пробілів)

2) Ваша особиста обробка або звіт(бажано щось універсальне) - така, яка буде працювати в демо версії УПП або УТП - також на resumeR @ i.ua.

Всі побажання та зауваження щодо вакансії - лише в особистій переписці.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Торгова організація шукає на роботу програміста 1С для пітримки конфігураціїї УТП.

Деякі уточнення:

Основні вимоги:

1) Досвід роботи з 1с8 не менше року.

2) Вміння працювати в колективі - з однією конфігурацією працює кілька програмістів.

3) Допомога користувачу у формулюванні та вирішенні проблем, постановці задач.

Організація роботи:

1) Всі задачі записуються у вигляді заявок від користувачів, записуються в електронному вигляді в окремій базі, погоджуються з начальником відділу. Також з начальником ІТ-відділу погоджується пріоритетність виконання заявок.

2) Робочий день - з 9.00 до 17.00, обідня перева з 13.00 до 14.00. В суботу з 9.00 до 15.00.

В графіку можливі зміни - розглядається можливість роботи "через суботу".

3) З/п погодинна та залежить від кількості закритих заявок.

4) Приблизна сума з/п за умови виконання більшості заявок - від 4 тис.грн до 6 тис.грн.(хоча можна і більше - при більшій кількості закритих задач).

5) Є випробувальний термін - перший місяць роботи - в цей час з/п приблизно 2 тис.грн. (хоча можна пробувати домовлятися за більшу з/п в цей період).

Що потрібно для розгляду Вашої вакансії:

1) Резюме на адресу resumeR @ i.ua (без пробілів)

2) Ваша особиста обробка або звіт(бажано щось універсальне) - така, яка буде працювати в демо версії типової конфігурації(назвати) - також на resumeR @ i.ua.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

+ ще деякі зміни:

4) Приблизна сума з/п за умови виконання більшості заявок - від 5 тис.грн до 7 тис.грн.(хоча можна і більше - при більшій кількості закритих задач).

5) Є випробувальний термін - перший місяць роботи - в цей час з/п приблизно 4 тис.грн.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Опубліковано · Приховав HWman, 8 Травня, 2012 в 12:22 - Без причини
Приховав HWman, 8 Травня, 2012 в 12:22 - Без причини

Звучить занадто солодко...

Посилання на коментар

Звучить занадто солодко...

В нас досить високі вимоги - якщо хтось розраховує прийти і лише починати вчитися - зразу допобачення. Ми хочемо готового спеціаліста. Рівень зп програмістів 1с8 досить різний, але до 3 тис. - це просто студенти - нам таких не потрібно - є в Луцьку учкомбінати по підтримці 1С (не буду називати, щоб нікого не образити) де можна набратися досвіду. З/п від 7-8 тис. - це вже люди які або самі працюють на себе, або просто так з роботи не звільняються. Ми розраховуємо на таких, які мають досвід і поточна з/п їх не влаштовує.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

цілком реальна ЗП для програміста 1С (під 8,2).

А можна питання:

хто буде контролювати закриття годин. Тобто їх реальність. Можна написати обробку за 7-8 годин, а закрити усі 16. :) Як бути?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

цілком реальна ЗП для програміста 1С (під 8,2).

А можна питання:

хто буде контролювати закриття годин. Тобто їх реальність. Можна написати обробку за 7-8 годин, а закрити усі 16. :) Як бути?

Закриття завдання підтверджується користувачем, який його приймає.

Реальність закриття завдання контролює начальник відділу, який має загальне поняття, скільки часу може виконуватися та чи інша обробка, створення нового документу та ін., оскільки так само займається 1с. Але, звичайно, певна субєктивність є - просто задач завжди багато, є однотипні і середній час виконання може визначити навіть людина, яка не працює з 1с, але приймає такі задачі. Принаймі за точність до години не йдеться, але і звіт, який виконується за 2-3 години так само можна визначити. І якщо починають розказувати, що часу потрібно довше - має бути і пояснення - який алгоритм використано, які об'єднання в запиті, які нестандартні прийоми, які збільшують час виконання і т.д.

"Тигрес"?

Описана вище система використовується на кількох луцьких фірмах (принаймні, за які я знаю) - можете вибирати :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Враховуючи що впрвадження УПП на організацію фірмами може потягнути 400 000 - 1 000 000 грн, - то взяти програміста на УПП і платити 7 тис грн, то халява :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 програміст не справиться із впровадженням УПП. із УТП ще куди не йшло.

І за таку роботу 1К $ - саме то. :) Плюс окремий кабінет кава і цигарки за рахунок закладу :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

До останніх постів - уважно читаємо

2) Вміння працювати в колективі - з однією конфігурацією працює кілька програмістів.

Всієї відповідальності на 1 людину ніхто не звалює :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Опубліковано · Приховав HWman, 8 Травня, 2012 в 12:22 - Без причини
Приховав HWman, 8 Травня, 2012 в 12:22 - Без причини

1 програміст не справиться із впровадженням УПП. із УТП ще куди не йшло.

І за таку роботу 1К $ - саме то. :) Плюс окремий кабінет кава і цигарки за рахунок закладу :)

ага і лічну сєкрєтаршу... :lol: ой щось я тут офтоп розвожу...

Посилання на коментар

RuslanUA, це не критика, це похвала.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

+ Додатково до попередніх постів - при отриманні вашого резюме ми вишлемо тестове завдання, яке дозволить оцінити ваш рівень знань - тому п.2 вимог не є обов'язковим.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

+ Додатково до попередніх постів - при отриманні вашого резюме ми вишлемо тестове завдання, яке дозволить оцінити ваш рівень знань - тому п.2 вимог не є обов'язковим.

хочу застерегти виконавців завдань - часто фірми дають реальні завдання, програміст їх здає, йому кажуть що не пройшов, а завдання використовують в своїх балгах.

це не критика - просто застереження

до завдання треба ставитись з увагою

small-logo.png

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

хочу застерегти виконавців завдань - часто фірми дають реальні завдання, програміст їх здає, йому кажуть що не пройшов, а завдання використовують в своїх балгах.

це не критика - просто застереження

до завдання треба ставитись з увагою

small-logo.png

Тестове завдання займе 2-4 години, в залежності від кваліфікації програміста. Завдань, виконання яких займе кілька днів, ніхто не ставить. Включаємо логіку і думаємо, чи буде фірма, готова платити програмісту наведену вище заробітну плату, таким чином закривати свої проблеми...

Наявність такого завдання просто економить час для обох сторін. Ми бачимо, чи володіє людина базовими знаннями в програмуванні 1С8 - по коду написання. Людина, яка до нас звертається, бачить з яким мінімальним рівнем знань ми шукаємо спеціаліста.

Ну і наостанок - завдання дається універсальне, воно може бути використане на всіх фірмах, які використовують типові конфігурації - щось виключне та специфічне відсутнє!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Тестове завдання займе 2-4 години, в залежності від кваліфікації програміста.

+ зразок тестового завдання:

За основу взяти конфігурацію УТП – один з останніх релізів (наприклад 1.2.6 або 1.2.7)

  1. Створити обробку: на основі документів «Реализация товаров и услуг» (або відповідного регістру) заповнити список клієнтів та список номенклатури, яку купує клієнт в регістр відомостей «Номенклатура контрагентов». Добавити в цьому регістрі новий ресурс «Заблокировано»(значення - булево). Проставити по замовчуванню значення «хибність».
  2. Є групування та показники: контрагент(1), номенклатура(2), заг.оборот за вибраний період по регістру "Продажи"(3), тижневий оборот по регістру "Продажи"(4) - ( розрахункове поле, розрахувати як (3) / (кількість днів між датою початку та датою закінчення звіту / 7), залишок вибраної тмц на складі (4)(регістр ТоварыНаСкладах), статус – заблоковано тмц чи ні (5).
    Потрібно, щоб:

1) За вибраний період можна було визначити тижневу кількість продажу по кожній з номенклатурних позицій.

2) По вибраному списку номенклатури(або по всіх номенклатурних позиціях) створити таблицю залишків на вибраному або вибраних складах.

3)Створити можливість зміни зачення «Заблокирован» в регістрі відомостей «Номенклатура контрагентов» прямо з форми звіту – на протилежне.

4)Надати можливість користувачу вказувати фільтри та сортування.

Як на мене, завдання дуже просте(в листах ми відсилали складніші). Пишу його на сайті, щоб люди зрозуміли - якихось захмарних вимог ми не ставимо...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Тестове завдання займе 2-4 години, в залежності від кваліфікації програміста.

+ зразок тестового завдання:

За основу взяти конфігурацію УТП – один з останніх релізів (наприклад 1.2.6 або 1.2.7)

  1. Створити обробку: на основі документів «Реализация товаров и услуг» (або відповідного регістру) заповнити список клієнтів та список номенклатури, яку купує клієнт в регістр відомостей «Номенклатура контрагентов». Добавити в цьому регістрі новий ресурс «Заблокировано»(значення - булево). Проставити по замовчуванню значення «хибність».
  2. Є групування та показники: контрагент(1), номенклатура(2), заг.оборот за вибраний період по регістру "Продажи"(3), тижневий оборот по регістру "Продажи"(4) - ( розрахункове поле, розрахувати як (3) / (кількість днів між датою початку та датою закінчення звіту / 7), залишок вибраної тмц на складі (4)(регістр ТоварыНаСкладах), статус – заблоковано тмц чи ні (5).
    Потрібно, щоб:

1) За вибраний період можна було визначити тижневу кількість продажу по кожній з номенклатурних позицій.

2) По вибраному списку номенклатури(або по всіх номенклатурних позиціях) створити таблицю залишків на вибраному або вибраних складах.

3)Створити можливість зміни зачення «Заблокирован» в регістрі відомостей «Номенклатура контрагентов» прямо з форми звіту – на протилежне.

4)Надати можливість користувачу вказувати фільтри та сортування.

Як на мене, завдання дуже просте(в листах ми відсилали складніші). Пишу його на сайті, щоб люди зрозуміли - якихось захмарних вимог ми не ставимо...

1.

Запрос = Новый Запрос;

Запрос.Текст =

"ВЫБРАТЬ

| РеализацияТоваровУслугТовары.Ссылка.Дата КАК Период,

| РеализацияТоваровУслугТовары.Ссылка.Контрагент,

| РеализацияТоваровУслугТовары.Номенклатура,

| РеализацияТоваровУслугТовары.ХарактеристикаНоменклатуры,

| РеализацияТоваровУслугТовары.Номенклатура.Код КАК КодНоменклатурыКонтрагента,

| РеализацияТоваровУслугТовары.Номенклатура.Артикул КАК АртикулНоменклатурыКонтрагента,

| РеализацияТоваровУслугТовары.Номенклатура.НаименованиеПолное КАК НаименованиеНоменклатурыКонтрагента,

| РеализацияТоваровУслугТовары.ЕдиницаИзмерения.ЕдиницаПоКлассификатору КАК ЕдиницаИзмерения

|ИЗ

| Документ.РеализацияТоваровУслуг.Товары КАК РеализацияТоваровУслугТовары

|ГДЕ

| РеализацияТоваровУслугТовары.Ссылка.Дата МЕЖДУ &НачПериода И &КонПериода";

Запрос.УстановитьПараметр("КонПериода", КонецДня(КонПериода));

Запрос.УстановитьПараметр("НачПериода", НачПериода);

Результат = Запрос.Выполнить();

ВыборкаДетальныеЗаписи = Результат.Выбрать();

Пока ВыборкаДетальныеЗаписи.Следующий() Цикл

Регистратор = РегистрыСведений.НоменклатураКонтрагентов.СоздатьМенеджерЗаписи();

Регистратор.Период = ВыборкаДетальныеЗаписи.Период;

Регистратор.Контрагент = ВыборкаДетальныеЗаписи.Контрагент;

Регистратор.Номенклатура = ВыборкаДетальныеЗаписи.Номенклатура;

Регистратор.ХарактеристикаНоменклатуры = ВыборкаДетальныеЗаписи.ХарактеристикаНоменклатуры;

Регистратор.КодНоменклатурыКонтрагента = ВыборкаДетальныеЗаписи.КодНоменклатурыКонтрагента;

Регистратор.АртикулНоменклатурыКонтрагента = ВыборкаДетальныеЗаписи.АртикулНоменклатурыКонтрагента;

Регистратор.НаименованиеНоменклатурыКонтрагента = ВыборкаДетальныеЗаписи.НаименованиеНоменклатурыКонтрагента;

Регистратор.ЕдиницаНоменклатурыКонтрагента = ВыборкаДетальныеЗаписи.ЕдиницаИзмерения;

Регистратор.Заблокировано = Ложь;

Регистратор.Записать();

КонецЦикла;

2.

ТабДок = Новый ТабличныйДокумент;

ТабДок.ИмяПараметровПечати = "ПАРАМЕТРЫ_ПЕЧАТИ__Тест";

Макет = Обработки.Обработка6.ПолучитьМакет("Макет");

ОбластьЗаголовок = Макет.ПолучитьОбласть("Заголовок");

ОбластьПодвал = Макет.ПолучитьОбласть("Подвал");

ОбластьШапкаТаблицы = Макет.ПолучитьОбласть("ШапкаТаблицы");

ОбластьПодвалТаблицы = Макет.ПолучитьОбласть("ПодвалТаблицы");

ОбластьДетальныхЗаписей = Макет.ПолучитьОбласть("Детали");

ТабДок.Очистить();

ТабДок.Вывести(ОбластьЗаголовок);

ТабДок.Вывести(ОбластьШапкаТаблицы);

Запрос = Новый Запрос;

Запрос.Текст =

"ВЫБРАТЬ

| Продажи.Номенклатура,

| СУММА(Продажи.Количество) КАК КоличествоЗаПериод,

| СУММА(Продажи.Количество) / 7 КАК КоличествоВТиждень,

| ТоварыНаСкладахОстатки.КоличествоОстаток

|ИЗ

| РегистрНакопления.Продажи КАК Продажи

| ЛЕВОЕ СОЕДИНЕНИЕ РегистрНакопления.ТоварыНаСкладах.Остатки КАК ТоварыНаСкладахОстатки

| ПО Продажи.Номенклатура = ТоварыНаСкладахОстатки.Номенклатура

|ГДЕ

| Продажи.Период МЕЖДУ &НачПериода И &КонПериода

| И Продажи.Номенклатура.Услуга = &Услуга

| И ТоварыНаСкладахОстатки.Склад = &Склад

|

|СГРУППИРОВАТЬ ПО

| Продажи.Номенклатура,

| ТоварыНаСкладахОстатки.КоличествоОстаток";

Запрос.УстановитьПараметр("КонПериода", КонПериода);

Запрос.УстановитьПараметр("НачПериода", НачПериода);

Запрос.УстановитьПараметр("Услуга", Ложь);

Запрос.УстановитьПараметр("Склад", Склад);

Результат = Запрос.Выполнить();

ВыборкаДетальныеЗаписи = Результат.Выбрать();

Пока ВыборкаДетальныеЗаписи.Следующий() Цикл

ОбластьДетальныхЗаписей.Параметры.Номенклатура = ВыборкаДетальныеЗаписи.Номенклатура;

ОбластьДетальныхЗаписей.Параметры.КоличествоВТиждень = ВыборкаДетальныеЗаписи.КоличествоВТиждень;

ОбластьДетальныхЗаписей.Параметры.КоличествоЗаПериод = ВыборкаДетальныеЗаписи.КоличествоЗаПериод;

ОбластьДетальныхЗаписей.Параметры.КоличествоОстаток = ВыборкаДетальныеЗаписи.КоличествоОстаток;

ТабДок.Вывести(ОбластьДетальныхЗаписей);

КонецЦикла;

ТабДок.Вывести(ОбластьПодвалТаблицы);

ТабДок.Вывести(ОбластьПодвал);

ТабДок.ОтображатьСетку = Ложь;

ТабДок.Защита = Ложь;

ТабДок.ТолькоПросмотр = Истина;

ТабДок.ОтображатьЗаголовки = Ложь;

ТабДок.Показать();

Щось типу цього???

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а взагалі по практиці - написав на основі конфігурації "Бухгалтерія для України" управління відносинами з клієнтами у сфері технічного обслуговування електронно - касових апаратів та електронних ваг. Основні функії контроль начислень/проплати за тех.обслуговування у розрізі обслуговуючих електромеханіків.

Дописано : 14 - Довідників, 15 -документів, 3 - журнали, 24 - різних звіти, 13 - обробок, задіяні регістри відомостей та накопичень.

В даний час переписав все з нуля на УТ.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щось типу цього???

Щось типу цього :) Але для аналізу дієздатності обох модулів бажано їх скинути у вигляді обробки та звіту на адресу, яка вказана в першому пості. Також цікавить Ваше резюме. Всі додаткові запитання можете задавати у листі, на більш загальні можу відповісти на сайті.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щось типу цього???

Щось типу цього :) Але для аналізу дієздатності обох модулів бажано їх скинути у вигляді обробки та звіту на адресу, яка вказана в першому пості. Також цікавить Ваше резюме. Всі додаткові запитання можете задавати у листі, на більш загальні можу відповісти на сайті.

Задачки скинув, резюме чуть пізніше.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як на мене, завдання дуже просте(в листах ми відсилали складніші). Пишу його на сайті, щоб люди зрозуміли - якихось захмарних вимог ми не ставимо...

а можна описати завдання що "в листах"?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а можна описати завдання що "в листах"?

Завдання скинув. Чекаємо резюме.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

Вакансія закрита. Дякую всім за участь в обговоренні.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...