Перейти до змісту

Реєстрація податкових накладних в ЄДРПН


xriaps

Рекомендовані повідомлення

Підпунктом 201.10 статті 201 Розділу V Податкового кодексу від 02.12.2010р. №2755-VI (далі, по тексту- Кодекс) визначено, що податкова накладна видається платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, на вимогу покупця та є підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

При здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний надати покупцю податкову накладну після реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до Державної податкової адміністрації України є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні та/або розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених відповідно пунктом 201.1 статті 201 та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, протягом операційного дня продавцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді із зазначенням причин.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.

Відсутність факту реєстрації платником податку - продавцем товарів/послуг податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних та порушення порядку заповнення податкової накладної не дає права покупцю на включення сум податку на додану вартість до податкового кредиту та не звільняє продавця від обов'язку включення суми податку на додану вартість, вказаної в податковій накладній, до суми податкових зобов'язань за відповідний звітний період.

Виявлення розбіжностей даних податкової накладної та Єдиного реєстру податкових накладних є підставою для проведення органами державної податкової служби документальної позапланової виїзної перевірки продавця та у відповідних випадках покупця товарів/послуг.

Також, слід зазначити, що відповідно до статті 11 другого підрозділу Розділу XIX кодексу, реєстрація податкових накладних платниками податку на додану вартість - продавцями в Єдиному реєстрі податкових накладних запроваджується для платників цього податку, у яких сума податку на додану вартість в одній податковій накладній становить:

понад 1 мільйон гривень - з 1 січня 2011 року;

понад 500 тисяч гривень - з 1 квітня 2011 року;

понад 100 тисяч гривень - з 1 липня 2011 року;

понад 10 тисяч гривень - з 1 січня 2012 року.

Податкова накладна, в якій сума податку на додану вартість не перевищує 10 тисяч гривень, не підлягає включенню до Єдиного реєстру податкових накладних.

До платників податку, для яких на дату виписки накладної цим підрозділом не запроваджено обов'язковість реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, не застосовуються норми абзаців восьмого і дев'ятого пункту 201.10 статті 201 цього Кодексу.

хто вже реєстрував податкові накладні в ЄДРПН? розкажіть будь-ласка поетапно процедуру реєстрації..

дякую

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З 1С вивантажуєш через ЭкспортНалоговыхНакладных у xml-файл податкову, завантажуєш цей файл у Бест-Звіт, перевіряєш, підписуєш, надсилаєш.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

До речі, потрібно також реєструвати податкові, які містять позиції, що мають код УКТ ЗЕД, навіть якщо сума ПДВ менша 10 000.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а без БезЗвитов (Медков) както можно регистрировать,

с веба например?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хз, не было причин интересоваться.

Вспомнила, в налоговой бесплатно когда-то прогу их производства давали, стоит позвонить их айтишникам, узнать.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1. Необхідні ключі (УСЦ, Мастеркей, ІВК, УСС).

2. Можливість в чомусь сформувати XML файл. (ОПЗ, 1C, Хепі-Бух ...)

3. Зашифрувати файл (Бест Звіт, Медок, АРТ-Звіт, Користувач ЦСК ...)

4. Відправка електронкою на сайт ДПА.

5. Прийом електронкою відповіді.

6, Розшифрування квитанції.

p. s. З реєстрацією податкових накладних з кодами УКТЗЕД повний "брєд". Для ДПА це все абсолютно нічого не дає так як ланцюжок імпортер-продавець постійно розривається в разі продажу неплатнику і кінцевому споживачеві. Надіюсь скоро відмінять...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 6 місяців потому...

Что бы не плодить темы спрошу тут.

Есть информация, что наша доблестная власть ввела правило, что на товары, которые продаются с кодом УКТЗЕД нужно в налоговой накладной указывать номер таможеной декларации о_О

Это все с 12 августа.

Пока нет новой формы НН, зазначать номер и дату таможеной декларации нужно в третей колонке после названия товара. Информация от крупного поставщика, который заморозил выписку документов по этой причине.

P.S. Все делается для бизнеса... мля.

p. s. З реєстрацією податкових накладних з кодами УКТЗЕД повний "брєд". Для ДПА це все абсолютно нічого не дає так як ланцюжок імпортер-продавець постійно розривається в разі продажу неплатнику і кінцевому споживачеві. Надіюсь скоро відмінять...

Вот они и зделали цепочку... ссс*ки ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Есть информация, что наша доблестная власть ввела правило, что на товары, которые продаются с кодом УКТЗЕД нужно в налоговой накладной указывать номер таможеной декларации о_О

Это все с 12 августа.

Пока нет новой формы НН, зазначать номер и дату таможеной декларации нужно в третей колонке после названия товара. Информация от крупного поставщика, который заморозил выписку документов по этой причине.

Інформація дійсно відповідає дійсності, але що робити поки дійсно не зрозуміло. Цікаво почитати коменти людей (бухгалтерів) котрі це мають реалізовувати. Чекаємо нову форму податкової накладної з обов'язковими реквізитами номер та дата ВМД. Від себе додам, що ці дибіли зрозуміли нарешті, що просте введення кодів УКТЗЕД в податкову накладну нічого їм не дала і тепер вони думають організувати контроль реалізації імпортного товару в розрізі ВМД, що виглядає ще більшою утопією. Думаю таким чином держава починає боротися з від'ємним показником зовнішньо торгівельного балансу котрий останнім часом все більше збільшується, ну і звичайно ще більше розв'язує руки податковій, котра може будь яку податкову накладну після 12 серпня вилучити з податкового кредиту і "нагнути" сумлінного платника податків.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...