Перейти до змісту

FoLLy / tRaceR_2


m2xxx

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Цифра "3" на педалях просто пофарбована і зтерлась після першого дня. Окрім того педалі виготовлені класно. Чорний колір анодований і не злазить (навіть коли випадково зацепив кут у під'їзді, облетіло трохи штукатурки, а фарба на місці), обертаються значно плавніше та легше попередніх. Перевагу контактів поки відчув тільки на підйомах (можна і душити і тягнути), мо я щось не те роблю.

PS: Вже поставив новий цеп. Глямурний, золотистий :lol:

post-10981-0-00337500-1333894258_thumb.j

post-10981-0-42992700-1333894267_thumb.j

  • Відповідей 218
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Латентный лосинофил :D

:naezd:

Но, но :0001: .... поговоріть мені ще тут ... Я ж казав.

Нідаждьотєсь!!!

Доречі хотів би такий groot-X10SLredblack.jpg дістати, але він дорожчий за всі решту, тому і взяв "Titanium Nitride Gold coated"

Опубліковано

покрытие золотистого цвета и есть нитрид титана. классная штука, но быстро вытирается и кроме красоты, пользы вообще никакой :smile3:

Опубліковано

В скільки обійшовся такий всюдихід якщо не секрет?..

а это действительно важно? ведь собрать такой же второй невозможно в принципе. как и мои аппараты, например. даже байк собранный из аналогичных компонентов будет совершенно другим. и его стоимость измеряется не в деньгах, а в удовольствии от езды на нем :smile3:

Опубліковано

В скільки обійшовся такий всюдихід якщо не секрет?..

"Ну что за пошлые вопросы?"... (Иван Васильевич меняет профессию)

Да чого ви одразу заводитесь, я лише спитав :) Вибачайте, не знав, що про цiну питати не можна :)

Вибачаємо))) З ким не буває ... Точніше з багатьма буває ... Тому така і реакція, вже всіх напевно дістали ці питання від перехожих. Просто накипівше...

Опубліковано

Кстати, Макс, расскажи про адаптив лоджик на амморте. Что за штука?

http://www.foxracingshox.com/technology.php?m=bike&t=al

Почиткай та потицяй "More". Все повинно стати ясно... (Сорі, самому лінь писати, многа букаф :D )

Опубліковано

В скільки обійшовся такий всюдихід якщо не секрет?..

"Ну что за пошлые вопросы?"... (Иван Васильевич меняет профессию)

Да чого ви одразу заводитесь, я лише спитав :) Вибачайте, не знав, що про цiну питати не можна :)

Вибачаємо))) З ким не буває ... Точніше з багатьма буває ... Тому така і реакція, вже всіх напевно дістали ці питання від перехожих. Просто накипівше...

дякую що проiнформували. Надалi вiзьму до уваги.
Опубліковано

Почиткай та потицяй "More". Все повинно стати ясно...

пока понятно, что обычное отключение платформы маркетолухи назвали "Adaptive logic" :smile3: imho, чем меньше положений, тем лучше. вкл/выкл и один раз грамотно настроить фладгейт и отскок. чтобы не лезли глупости в голову, типа "на этом отрезке пропедал лучше Firm или Light?" впрочем, дело вкуса

Опубліковано

. Перевагу контактів поки відчув тільки на підйомах (можна і душити і тягнути), мо я щось не те роблю.

По настоящему разницу почувствуешь, когда через месяц попробуешь проехаться на топталках.

PS: Вже поставив новий цеп. Глямурний, золотистий :lol:

А цепочку менять по кругу будешь? Две? Три? :)

Опубліковано

"Adaptive logic" інтуїтивно зрозумілий. Більшість має свій улюблений режим і може хотіти "залочити" підвіску (це ж аморт для ХС - АМ, а не даунхільний де не потрібна платформа, а плавний хід без "завалів"). Також тішать невеличкі доробки нового RP23: у режимі "фірм" значно жорсткіший і при вкручування стоячи майже не стискається, переключитись у режим "фірм" легше ніж назад (ефект ніби пружина негативна стоїть) достатньо зацепити пальцем перемикач він далі сам перепригує в цей режим, а от назад слід повністю перемкнути. Відповідно необхідність крутити "крутілку" режиму платформи набагато менша.

Як це виглядає на практиці.

Їде гонку ПРОБА 6, скажімо Lexx_Giant. Виїжджає з лісу на асфальт і хоче "залочити" підвіску. Що йому слід було б зробити для того на старому РП23? Згадати яке положення "крутілка" займає зараз, порахувати скільки обертів треба зробити до режиму "Фірм", припідняти "крутілку" (потягти її вниз), прокрутити її тільки за годинниковую стрілкою на потрібну кількість обертів, під час цього всього не матюкатись. При заїзді в ліс повторити обряд з амортом. Або є вихід їздити гонку без пропедала, а на асфальті їздити на "фірм" хлопаючи перемикачем, але в такому випадку нафіг тоді РП23...

На новому достатньо визначити якої жорсткості необхідно від підвіски у лісі. Налаштувати відповідно пропедал і переключатись на "фірм" на асфальті.

Опубліковано

m2xxx, фигасе какие сложности! :smile3: как это работает у меня на RS Monarch. два режима : фладгейт включен ("пропедал", "платформа" - каждый производитель называет по-своему, но принцип один) и выключен. переключение очень удобное - рычажок влево и вправо, делается на ходу без проблем. кроме этого, плавная регулировка самого фладгейта отдельной крутилкой под рычажком. в остальном отличий нет - как ты уже сказал, регулировка пропедала делается обычно один раз, райдер выбирает любимый режим и в нем катается. а потом просто включает его и выключает.

если провести аналогию с аудиотехникой, то выглядит это так :

Fox : усилитель с грубой (0-33-66-100%) регулировкой громкости на задней панели. adaptive logic - шнурочек, который торчит спереди и дернув за который можно вернуть последнее положение громкости. один раз. потом все сначала.

RS: усилитель с плавной (0-100%, шаг 5%) регулировкой громкости на задней панели. но на передней есть большая кнопка включения/выключения регулятора.

ни в коем случае не хочу холиварить, просто поясняю, почему у меня такое отношение к фоксам. в работе - супер. но вот с эргономикой..

Опубліковано

Видно я не точний приклад навів, чи я щось сам з твого посту недопоняв. Поясню суть "adaptive logic"(доречі це і є покращення ергономіки) на твому прикладі.

Якщо взяти рівень гасіння розкачки (платформу) за силу гучності, то отримуємо...

Fox : усилитель с грубой (0-33-66-100%) регулировкой громкости на задней панели. adaptive logic - шнурочек, который торчит спереди и дернув за который можно вернуть 100% уровень громкости. один раз. потом можно вернуть последнее положение громкости.

RS (чимось схоже на старий RP23): усилитель с плавной (0-100%, шаг 5%) регулировкой громкости на задней панели. но на передней есть такой же шнурочек (рычажок в обоих случаях) включения/выключения регулятора(или 0% или настроенный пользователем уровень громкости).

От в тому і фішка що змінилась суть ричажка (шнурочка). В старих РП23 і РШ амортах він вимикає платформу, а для ХС ет плохо (розкачка ... тому і вимикати платформу будуть рідко і тому фіча недоцільна). Це добре лише для ДХ, але ж це не ДХ аморти... А з adaptive logic ричажок вмикає положення "Фірм" (100% гучності), аналогія "локаута" на не платформенних амортах. А ет для ХС іст гут! Коли нада платформа, коли не нада залочив...

PS:

Сорі, самому лінь писати, многа букаф :D

Бляха ... Я ж казав, але всерівно розписав... От не лінився б і не було б усього цього ... А ще кажуть: "Лєнь двігатєль прагреса". Брешуть :D

Опубліковано

угу. я говорю про старые топовые монархи (4.2 от 2010 года и ранее) и, как говорил неоднократно Zevs_Isver, "на вкус и цвет все фломастеры разные" :smile3: при встрече просто надо посмотреть на этот "адаптив лоджик" повнимательней - может не так все плохо, как в описании

Опубліковано

при встрече просто надо посмотреть на этот "адаптив лоджик" повнимательней

Окейна! Так буде найкраще, раз побачити ніж 100 раз розказувати.

А по роботі цепа скажу, що поки КМЦ рулить. Працює плавніше і за Срам 1071 і за Срам 1091р. А по безшумності, взагалі "удєлав" обох в хлам. Здається мені, що я зупинився у виборі цепа надовго :ok2:

Опубліковано

Ти ще глянь скільки він відбігає))

Судя по відгуках (http://www.gramslightbikes.com/2009/08/kmc-x9sl-x10sl-review.html http://www.roadbikereview.com/cat/drivetrain/chains/kmc/x10sl-super-lite/prd_464304_2486crx.aspx) пробігати повинно довше срамівських. А зрештою, поживемо побачимо, дешевше замінити цеп ніж касету чи систему.

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

Після того як змив грязюку загар з байка та провів ТО, хотів описати як себе показала снаряга в бойових умовах мокрого, грязного походу. І так по-порядку:

1) Елементи підвіски. Ніде, ні в промах, ні в вилці та аморті, плавність ходу не втрачалась. Достатньо було витерти пісок, ледь змастити мостилом ноги та шток, порпрацювати "підвіску" та витерти зайву змазку. Все як і було... Також помітив (було як порівняти), що набагато ліпше коли аморт ховається у верхній частині головного трикутника рами, а не в районі передньої переклюки. Він так значно менше задристується від коліс.

2) Втулки. Повністю розвіяли міф про ненадійність перехідників та недостатній захист від бруду. Вскритіє показало змазку Рембрандт рідного оранжевого кольору в передній втулці та рідну Хоупівську синю змазку у задній. Після того як щедро наклав нової змазки в задню втулку славетний хоупівський звук пропав, велосипед став безшумним))) Але здається мені, що це явище тимчасове. З кожним новим кілометром у втулки "прорізається голос". (Доречі на фрівілі тільки 4 "собачки", судячи по звуку я думав їх буде більше).

Висновок: Кому підходить бюджет, хай не вагається у виборі.

3) Каретка. У кареточному вузлі було трохи води (скоріше за все, набігла через прорізь підсидільної труби). В самій каретці води не було, але були сліди бруду з внутрішньої сторони чашки, тай змазка вже була чорна. На зовнішній стороні чашки була змазка змішана з піском та брудом. Добре, що Труватівовські каретки мають захищені підшипники гумовим (не пластиковим пильником) (У Шімани захищена каретка - не підшипник). Завдяки цьому плавність роботи не втратилась, не появилось ніяких призвуків та потріскування ... покищо ...

4) Педалі. Після того, як кендікі набились болотом стало помітно важче встібатись. Все пройшло після мийки їх у озері.

5) Гальма. (Найсмачніше подають наостанку... ) У воді та болоті у багатьох з ватаги пропадали гальма та стирались колодки. Коли Хоупи і далі гальмували з такою ж силою та передбачуваністю згадувались слова з одного огляду гальмівних систем. "When other brakes fails this still HOPE". Саме гальма мене найбільше вразили. На фото помітно знос колодок з вересня місяця (мокра осінь, зима, мокра весна). Вони навіть на 30% не зносились. Ще цікаво, що коли проводив ТО, то випадково натиснува гальма коли не було в каліпері ні колодок ні ротора. Назад заштовхати та вирівняти поршні мені легко вдалось ПАЛЬЦЯМИ. (На Еліксірах в мене так не вийшло, доводилось помалу запресовувати дерев'яний брусочок та прокачувати ручкою.) Коли ж поставив назад колодки та ротор, натиснув 2-3 рази на ручку і все працює як і було...

Висновок: Кому підходить бюджет, хай не вагається у виборі.

post-10981-0-27791300-1334941620_thumb.j

post-10981-0-35507400-1334941629_thumb.j

post-10981-0-28756500-1334941638_thumb.j

post-10981-0-80071200-1334941647_thumb.j

post-10981-0-59585000-1334941657_thumb.j

post-10981-0-93840800-1334941666_thumb.j

post-10981-0-98544000-1334941675_thumb.j

post-10981-0-46987100-1334941685_thumb.j

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...