Jump to content

Продам конденсатор Stinger 1F б.у.


Recommended Posts

Продам конденсатор Stinger 1F б.у. в отличном состоянии.post-442-0-85559900-1324152866_thumb.jpg

Стартовая цена 250 грн.

Контакты в подписи.

Link to comment
Share on other sites

Модель конденсатора Stinger SC201B. Серия PRO. Ёмкость 1 Ф. Максимальное напряжение 20 В. Внутреннее сопротивление 1.75 мОм. Точность емкости ± 10%. Цвет Чёрный. Габаритные размеры ( Ш х В х Г ) 76 х 219 мм. Хочу добавить от себя : конденсатор имеет систему плавного заряда и защиту от КЗ . Очень полезные примочки особенно для начинающих в автозвуке !

Link to comment
Share on other sites

думаю за 200 грн забрав би на підживлення магнітоли в момент старту двигуна...

якщо зацікавить, чекаю на відповідь...

Link to comment
Share on other sites

думаю за 200 грн забрав би на підживлення магнітоли в момент старту двигуна...

якщо зацікавить, чекаю на відповідь...

\

Dimaxa, ця штука "трохи" не для цього ))

Link to comment
Share on other sites

думаю за 200 грн забрав би на підживлення магнітоли в момент старту двигуна...

якщо зацікавить, чекаю на відповідь...

Забирай за 200 !

Link to comment
Share on other sites

Тобто не для цього? Мені відомо, що ця штукенція вішається на підсилювач, і під впливом закладених серед багатьох автозвуківців стереотипів, його власник думає, що він компенсує просадки напруги... Наскільки мені відомо, він накопичує струм, так от, чому його не можна повісити на живлення магнітоли в момент запуску двигуна, коли замок запалювання розриває контакт і магнітола на секунду гасне? Причому повісити діод, щоб кандьор віддавав струм тільки на магнітолу? Тим самим магнітола не погасне, і ви далі будете насолоджуватись музикою, а не чекати для прикладу поки прочитається диск чи просканується флешка...

Link to comment
Share on other sites

Тим самим магнітола не погасне, і ви далі будете насолоджуватись музикою, а не чекати для прикладу поки прочитається диск чи просканується флешка..
Ага і зробить пшик від енергії конденсатора. Краще б поїхав до толкового електрика щоб він тобі правильно підключив твою магнітолу.
Link to comment
Share on other sites

Тим самим магнітола не погасне, і ви далі будете насолоджуватись музикою, а не чекати для прикладу поки прочитається диск чи просканується флешка..
Ага і зробить пшик від енергії конденсатора. Краще б поїхав до толкового електрика щоб він тобі правильно підключив твою магнітолу.

Аргументуй, чому ти вирішив що магнітола підключена неправильно і чому від енергії конденсатора буде пшик? :_07:

що він більше 12 вольт взятої від акумулятора запустить в магнітолу... незрозуміле висловлювання...

Link to comment
Share on other sites

Тим самим магнітола не погасне, і ви далі будете насолоджуватись музикою, а не чекати для прикладу поки прочитається диск чи просканується флешка..
Ага і зробить пшик від енергії конденсатора. Краще б поїхав до толкового електрика щоб він тобі правильно підключив твою магнітолу.

В принципе человек дело говорит !

Link to comment
Share on other sites

152987d1321151720-Magnitola-Avtozvuk-323528336.jpg

Поясніть, можливо я щось не розумію, що в цій схему вб'є магнітолу? Конденсатори малої ємкості замінюємо на стінгер, що продається в цій тем...

Link to comment
Share on other sites

Надо смотреть по факту как подключена магнитола и найти причину её выключения при заводке ! Если проводка штатная - ответ ясен и надо заменить провода плюса и минуса ! НО ! Если стоит хорошая 2.5мм и больше толщины провод , то скорее всего виной аккумулятор авто , который сильно просаживается при заводке и его пора заменить !P.S. Я-бы не ставил диод по питанию мощной магнитолы !

Link to comment
Share on other sites

Надо смотреть по факту как подключена магнитола и найти причину её выключения при заводке ! Если проводка штатная - ответ ясен и надо заменить провода плюса и минуса ! НО ! Если стоит хорошая 2.5мм и больше толщины провод , то скорее всего виной аккумулятор авто , который сильно просаживается при заводке и его пора заменить !P.S. Я-бы не ставил диод по питанию мощной магнитолы !

Я звичайно вибачаюсь, але шановний popskiller, про яку заміну проводів йдеться? Виключення магнітоли під час заведення двигуна, то нормальне явище, так як за її роботу відповідають два проводи, жовтий та червоний (чорний мінус) жовтий відповідає за пам'ять налаштувань, а червоний безпосередньо зав'язаний з замком запалювання, і розривається в момент пуску стартера. Так от - це правильна схема підключення магнітоли!

Вибачаюсь за оффтоп...

Link to comment
Share on other sites

Поясніть, можливо я щось не розумію, що в цій схему вб'є магнітолу? Конденсатори малої ємкості замінюємо на стінгер, що продається в цій тем...
Став і буде тобі щастя.
Link to comment
Share on other sites

да тут куча факторів

- для початку тре завести живлення магнітоли прямо на клему плюса акумулятора. як казалося вище хорошим проводом,

- пересвідчитись що хороший акумулятор і заряжений, нагрузку тримає добре

-схема з діодом має і свої мінуси. на діоді падає 0,2в на Шоткі, і 0,6в на звичайному кремнієвому. той конденсатор що на картинці ізолєнтою примотаний до одного місця. фарадний ще буде тримати простеньку магнітолу долі секунд, максимум одну-дві в безвучному чи тихому режимі. двигун при цьому мав би заводитись з півпинка як кажуть, для ідеального результату

- якшо брати до уваги автоконденсатор, то хороші моделі як правило обладнані вже захистами і автоматикою, яка виконує роль діода.

а взагалі можна домовитись про манібек або тест, і попробувати все на ділі. нам би було цікаво дізнатись тримає кондюк чи нє ;)

Link to comment
Share on other sites

гарна відповідь, по ній добавлю.

якщо скрутити докупи жовтий і червоний провід, воно і вийде напряму від акумулятора, тобто в момент прокрутки стартера магнітола не вимикається, але тут вже справа за акумулятором, якщо він не дасть конкретної просадки, то захист на магнітолі від просадок не спрацює, і її робота не припиниться, про що писав popskiller... якщо ж просяде, то магнітолу відрубає...

laser, конденсатор що продається, обладнаний автоматикою, а діод посуті в схему добавлений, щоб він ізолював споживання заряду конденсатору іншими споживачами, крім магнітоли. але якщо ти кажеш, що він забирає на себе від 0,2 до 0,6 вольта, то це вже аргумент...хоча в мене в магнітолі виключений внутрішній підсилювач, а використовуються тільки лінійники, то можливо напруги і вистачить...

Ось ще примітивна схемка... Прошу модераторів не сприйняти як флуд.

laser можливо підскажеш де придбати діоди Шотки ампер на 10 , не меньше, типу КД213?

Magnitola-Avtozvuk_104197_Shema_.jpg

Link to comment
Share on other sites

підходящі вам діоди найпростіше наковиряти зі старих компютерних БЖ. там стоять діодні зборки з трьома виводами - центральний - спільний катод, бокові - аноди. шукайте в більших корпусах, фото не тикну бо пишу з телефону зараз. ампераж у них як правило від 10 до 30 ампер на зборку, тобтон а половину менше для окремого діода. вольтажі від 50 вольт десь і більше. беріть не менше 100, бо вони дуже чутливі на скачки напруги. діоди можна паралелити і обов'язково прикручувати на радіатор через ізоляційну прокладку. купити їх можна теж безпроблемно.

за совєцкі забудьте, це лайно.

Link to comment
Share on other sites

Поясніть, можливо я щось не розумію, що в цій схему вб'є магнітолу? Конденсатори малої ємкості замінюємо на стінгер, що продається в цій тем...
Став і буде тобі щастя.

но тут крім тебе люди хочуть допомогти юному автомобілісту.

Нічого не вб'є магнітолу якщо вона якісна, бо там є запобіжники і рід ступенів захисту. але якщо акумулятор 60 А. то да при старті вона може вирубатись тоді тре кондюк схему показали підключення.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



×
×
  • Create New...