Перейти до змісту

oSs

Учасники
  • Постів

    887
  • Зареєстровано

  • Відвідування

Репутація

135 Продвинутий

6 Підписок

Відвідувачі профілю

18 807 переглядів профілю
  • dir

  • bovlam

  • Polehan

  • chumak

  • hita

  • nickel

  • sasha1975

  • Oli

  • Carlsson

  • Barugan

  • Electra

  1. Мото, Honda CB500 1994. При збільшенні оборотів починає клацати двигун. Потенційні проблеми здогадуюсь, самс не хочу лізти. Порадьте моториста, дякую!
  2. Маю кілька порад: Подивись, як роблять інші. YOUTUBE - безмежна к-ть відео з деталями/секретами/нюансами від майстрів Пошукай на ОЛХ сталь шх15 з ТО. Вона дешева - для набивання руки в самий раз. При цьому має гарні ТТХ. Спуски виводь з уголком від обуха, для початку. Знайди шматок паркету, для накладок дешево і сердито. Більше ручної фінішної доводки. Акуратність!
  3. дол близько до РК Ось кілька моїх крайніх. Нарешті освоїв ковку, ТО.
  4. крайні роботи: роблю клинки без рукоятей, для тих, хто бажає скласти свій ніж самостійно. можлива ковка, також є доступ до екзотичної деревини адекватними цінами.
  5. замовляю поковки, слесарю сам, або повністю слесарю з полоси сталі. коли як... Сталь ШХ15, травлення, розміри - 100*3,5*27мм. Твердість - 60од за Роквеллом.Рукоять - накладки з екзотичної деревини Лайсвуд. Тоновані, фінішовані Danish OIL, латунь.
  6. Крайній - кований лівосторонній якут ШХ15 136*27*3мм. Рукоять: Падук. Якість фото - фотографував в сумерках на тапок
  7. Крайній складений (анімашка з частиною роботи) Клинок ШХ-15 59HRC. Односторонній спуск 94*26*3,7мм Накладки з капу, тоновані морилкою, Danish OLI, мідні трубки. 92мм попередні роботи - на моєму сайті
×
×
  • Створити...