Перейти до змісту

kooper

Учасники
  • Постів

    704
  • Зареєстровано

  • Відвідування

Репутація

95 Байдужий

1 Підпищик

Відвідувачі профілю

9 185 переглядів профілю
  • Jl6owa

  • Dtox

  • Sirgo

  • msice

  • Такер

  • gavman

  • Fahrenheit

  • TisaK

  • Igor DMX

  • Dgura

  • time4you

  1. Норм байки, чим дорожче тим краще, головне щоб по розміру правильно підібрати.
  2. Не відомо які конкретно запчастини туди ставили покришки могли бути якісь китайські "Г" або ж якась кенда, шатуни алюмінєві або дишеві стальні в пластмасі і т.д. Ви напевно давно не заходили в магазини і не бачили які ціни. По суті було поміняно пів велосипеда якщо не більше тому можна сказати що ще мало заплатив. Чомусь багато людей думає що " ах куплю велосипед б/у за 2т хай ще доложу 500грн і буде самольот" а на жаль так не буває, хіба що купити крадений або самому вкрасти.
  3. А що ви хотіли почути? Що це нормальні велосипеди? Все ж залежить від ціни, якщо вона не велика то можна подумати бо міняти запчастини на ньому точно треба буде, можливо зразу ж після покупки. Велосипед повинен виконувати свої функціїї а не бути виставочним експонатом.
  4. Як мінімум ті що в конструкції підпіскм використовують підшипники а не второпластові чи пластмасові втулки. Про амортизатори це вже треба відкривати окрему тему.Чим відоміші бренди тим якісніше вони зроблені, але за якість треба платити, нормальні підвіси б/у треба розглядати від 700$
  5. Поділюсь власним досвідом, дивлячись на ці фото. Перший ровер: видно вже по фото що задні зірки мають зализані зуби, світить як мінімум заміна касети та ланцюга можливо й передніх зірок. Гальма повне гівно, конструкція рами з "амортизатором" не надійна швидко зношується, буде шататися можливо вже. Другий : виблискує як в кота яйкі, обробляли полірольом для авто панелей, зазвичай поліроль попадає на гальмівні диски, (гальмівні колодки диски під заміну вони просто не будуть гальмувати) але гальма повне гівно вони нові навіть не гальмують. Третій: різні колеса, різні шатуни, рама сталь перефарбована, це все говорить про те що велосипед зібраний з того що було під рукою, наврят чи воно там все нормально працює. Ці всі видимі недоліки прийдеться робити а це добавляє додаткові витрати деколи дуже не малі. Плюс ще стан гуми колес ,сідла, ручок руля і т.д.
  6. Декому на україні 70их років нормально їздити, все ж залежить від самого водія що для нього значить " нормальна їзда". Але чесно кажучи не знаю за що тут така ціна.
  7. Якщо все працює то можна брати. Але все ж таки якщо: підходить розмір, не прийдеться нічого міняти, робити, крутити.
  8. Спрощу ваші спори на рахунок вартості. Вкрадений тріал коштує не багато якщо рахувати по запчастинам, але для власника це найдорожче що він мав. А взагалі є тріали і за 20к http://www.upbikes.com.ua/product.php?productID=1618
  9. а велодень не співпадає разом з відкриттям мото байкерського сезону?вони теж збираються на гараджу їхати
  10. прикидаю який в цьої людини був бюджет якшо сама рама коштує не менше 7000грн. а по темі,карбон для тих хто знає в ньому толк а не для прогулок по лісі.
  11. Теж підтримую пора більше кататися і менше пити пиво.Треба збиватися з алкорайдингу,ато після зими відвикло багато людей крутити педалі.
  12. На команчі комплектуха краща,але джайнт є джайнт.Різниця розміру в 2 дюйма не дуже замітна.Мені так само потрібно було 48 а взяв 52 я привик
  13. Vanus:для початку вистачить але якщо можеш бери щось краще,айс має не погане оборудовання якщо я не помиляюсь то він потаблиці зростання стоїть перед сталіоном.
  14. якщо велосипед збирати то треба знати що збираєш.На новому велосипеді можна попробувати проїхатись і вдчути чи зручно себе на ньому почуваєш,а на тому що збираєш не попробуєш пока не збиреш.Може не підходити посадка вона може бути закороткою або задовгою,геометрія рам буває різною.
×
×
  • Створити...