Перейти до змісту

Boss

Учасники
  • Постів

    830
  • Зареєстровано

  • Відвідування

Репутація

45 Байдужий

Відвідувачі профілю

7 435 переглядів профілю
  • Oli

  • MACCEN

  • Barugan

  • msice

  • Artis

  • Zevs_Isver

  • Yarchik

  • Vikvik Mawr

  • yu2007

  • Neoks

  1. Київський білінг використовує DHCP, що не дуже зручно в моєму випадку. Луцький білінг повністю влаштовує, внутрішня сіра IP адреса статична, а зовнішня змінюється не так часто. Маю ще одну резервну лінію з DHCP від іншого провайдера, тому є з чим порівнювати. А проблеми бувають з будь-яким типом підключення. Важливим є оперативне вирішення цих проблем техпідтримкою провайдера. В цьому напрямку компанії Датагруп ще є над чим працювати. Користуюсь послугами Датагруп більше 10-ти років ще з часів Фотакому.
  2. Тепер швидкість майже відповідає заявленій. Дякую.
  3. Это значит качество связи от компьютера абонента в городе Луцк (подключение витой парой прямо в сетевую карту без дополнительного оборудования) до сервера ДГ в городе Луцк. Кстати, обращение в техподдержку ДГ проблему не решило. На картинке ниже виден внешний IP абонента и сервер ДГ в Луцке, с которым проверялось качество связи. Напомню, что заявленная скорость связи 25 Mbps. Если интересно, то могу сообщить и внутренний IP в приват.
  4. И мне с фазой Луны не повезло. Upload значительно ниже заявленного даже в пределах города.
  5. Ще один варіант на цю тему: Але цього разу кидала тупо обламався.
  6. Техпідтримці компанії DATAGROUP за оперативність роботи 2 бали. З 1 січня звертався вже 3 рази. Обіцяли вирішити проблему. Сьогодні вже 9 січня. Інтернет не працює. Може вже хватить святкувати і пора братись до роботи?
  7. В публічному договорі про надання телекомунікаційних послуг є наступне: 7.2. В односторонньому порядку Договір може бути розірваний з ініціативи Абонента у наступних випадках: 7.2.1. Незгоди зі зміною Оператором Тарифних планів. Дане право Абонент може реалізувати протягом 7 календарних днів з моменту, коли він дізнався або повинен був дізнатися про зміну Тарифних планів.
  8. Іноді читає. І пише відповіді.
  9. Не факт. 10 заявок по телефону. Пусті обіцянки без результату. 1 лист і оперативна відповідь від керівництва.
  10. Хто "задоволений" якістю послуг від DATAGROUP велком на їх сайт. Реагують дуже швидко. На сторінці статистики постійно висіли застарілі тарифи і нікому до того не було діла. Спроби повпливати на ситуацію на цьому форумі були марні. І тільки після "подяки за відмінний сервіс" на сайті DG, тарифні плани стали актуальними. Також на скаргу про незадовільну якість інтернету оперативно прийшла розгорнута відповідь з вибаченнями. Невеликий флешмоб на сайті DG реально може покращити якість їхнього інтернету в Луцьку. Це прямий зв'язок з керівництвом DG, а не з блондинками з тех. підтримки!
  11. Щоб не було: Я так і зробив. Тепер періодичні глюки мені глибоко пофіг.
  12. Компанія DATAGROUP дозволяє собі грубо порушувати пункт 1.4.2 Додатку № 3 до Загальних Умов надання Послуг Строк усунення АНП, що викликана фізичним пошкодженням лінії або фізичним виходом з ладу обладнання Не більше 5 діб з моменту отримання представниками технічної підтримки Оператора повідомлення від Абонента за п. 1.2. Додатку. (1.2. Початком періоду АНП вважається отримання Оператором від Абонента повідомлення за телефоном або на електронну адресу представників технічної підтримки Оператора за фактом Недоступності Послуг. Повідомлення приймаються цілодобово (24 години) сім днів на тиждень.) Також пункт 1.7. Додатку № 3 до Загальних Умов надання Послуг (1.7. Оператор відповідальний за належне надання Послуг та зобов’язаний усувати АНП до Точки демаркації, якою є порт на телекомунікаційному обладнанні Оператора.) не виконується. Виникає запитання: чи не боїться компанія DATAGROUP судових позовів за неналежне виконання договірних зобов'язань? Хотілось би побачити коментар представників компанії DATAGROUP, які чомусь мовчать як партизани. Також цікавить: коли буде нормальний інтернет? Чи грошей вистачає тільки на брехливу рекламу? А на виконання договірних зобов'язань ні?
  13. Підозрюю, що в ДГ просто не вистачає кадрів для оперативного реагування на масштабні аварії. А це наслідок скупості власників ДГ. Проте їм варто пам'ятати, що скупий платить двічі. Не заздрю тим рядовим працівникам ДГ, що розгрібають це все лайно.
  14. Таке враження, що ДГ забив на своїх клієнтів. Тех. підтримка відверто бреше! Щоб поберегти свої нерви прийдеться відключитись від цього горе-провайдера.
  15. А мені в тех. підтримці ДГ ще з 25 липня ну дуже багато разів обіцяли відновити інет. До цих пір є постійні глюки. Пора змінювати рекламний слоган: "ЯКІСТЬ ГАРАНТОВАНО DATAGROUP" на "ГЛЮКИ ГАРАНТОВАНО DATAGROUP"! Таке відношення до клієнта дуже погано впливає на репутацію ДГ. Тому призупиняю глюкавий інет від ДГ і активую інет від Київстара до кращих часів.
×
×
  • Створити...