
Boss
Учасники-
Постів
830 -
Зареєстровано
-
Відвідування
Репутація
45 БайдужийВідвідувачі профілю
7 435 переглядів профілю
-
Київський білінг використовує DHCP, що не дуже зручно в моєму випадку. Луцький білінг повністю влаштовує, внутрішня сіра IP адреса статична, а зовнішня змінюється не так часто. Маю ще одну резервну лінію з DHCP від іншого провайдера, тому є з чим порівнювати. А проблеми бувають з будь-яким типом підключення. Важливим є оперативне вирішення цих проблем техпідтримкою провайдера. В цьому напрямку компанії Датагруп ще є над чим працювати. Користуюсь послугами Датагруп більше 10-ти років ще з часів Фотакому.
-
Это значит качество связи от компьютера абонента в городе Луцк (подключение витой парой прямо в сетевую карту без дополнительного оборудования) до сервера ДГ в городе Луцк. Кстати, обращение в техподдержку ДГ проблему не решило. На картинке ниже виден внешний IP абонента и сервер ДГ в Луцке, с которым проверялось качество связи. Напомню, что заявленная скорость связи 25 Mbps. Если интересно, то могу сообщить и внутренний IP в приват.
-
-
В публічному договорі про надання телекомунікаційних послуг є наступне: 7.2. В односторонньому порядку Договір може бути розірваний з ініціативи Абонента у наступних випадках: 7.2.1. Незгоди зі зміною Оператором Тарифних планів. Дане право Абонент може реалізувати протягом 7 календарних днів з моменту, коли він дізнався або повинен був дізнатися про зміну Тарифних планів.
-
Хто "задоволений" якістю послуг від DATAGROUP велком на їх сайт. Реагують дуже швидко. На сторінці статистики постійно висіли застарілі тарифи і нікому до того не було діла. Спроби повпливати на ситуацію на цьому форумі були марні. І тільки після "подяки за відмінний сервіс" на сайті DG, тарифні плани стали актуальними. Також на скаргу про незадовільну якість інтернету оперативно прийшла розгорнута відповідь з вибаченнями. Невеликий флешмоб на сайті DG реально може покращити якість їхнього інтернету в Луцьку. Це прямий зв'язок з керівництвом DG, а не з блондинками з тех. підтримки!
-
Компанія DATAGROUP дозволяє собі грубо порушувати пункт 1.4.2 Додатку № 3 до Загальних Умов надання Послуг Строк усунення АНП, що викликана фізичним пошкодженням лінії або фізичним виходом з ладу обладнання Не більше 5 діб з моменту отримання представниками технічної підтримки Оператора повідомлення від Абонента за п. 1.2. Додатку. (1.2. Початком періоду АНП вважається отримання Оператором від Абонента повідомлення за телефоном або на електронну адресу представників технічної підтримки Оператора за фактом Недоступності Послуг. Повідомлення приймаються цілодобово (24 години) сім днів на тиждень.) Також пункт 1.7. Додатку № 3 до Загальних Умов надання Послуг (1.7. Оператор відповідальний за належне надання Послуг та зобов’язаний усувати АНП до Точки демаркації, якою є порт на телекомунікаційному обладнанні Оператора.) не виконується. Виникає запитання: чи не боїться компанія DATAGROUP судових позовів за неналежне виконання договірних зобов'язань? Хотілось би побачити коментар представників компанії DATAGROUP, які чомусь мовчать як партизани. Також цікавить: коли буде нормальний інтернет? Чи грошей вистачає тільки на брехливу рекламу? А на виконання договірних зобов'язань ні?
-
А мені в тех. підтримці ДГ ще з 25 липня ну дуже багато разів обіцяли відновити інет. До цих пір є постійні глюки. Пора змінювати рекламний слоган: "ЯКІСТЬ ГАРАНТОВАНО DATAGROUP" на "ГЛЮКИ ГАРАНТОВАНО DATAGROUP"! Таке відношення до клієнта дуже погано впливає на репутацію ДГ. Тому призупиняю глюкавий інет від ДГ і активую інет від Київстара до кращих часів.