-
Постів
1 497 -
Зареєстровано
-
Переможець днів
13
natalka) став переможцем дня 1 грудня 2021
natalka) мав найпопулярніший контент!
Репутація
1 871 ГуруВідвідувачі профілю
4 997 переглядів профілю
-
-
-
-
-
-
Депутати ще не "натішились". Там доречі крім авто, ще й розмитнення імпорту товарів для ФОПів відмінили ніби. Зараз в зв'язку з військовим станом не анонсують засідання ВРУ, тому важко розуміти коли кожне наступне засідання і коли може бути прийняте якесь рішення щодо скасування чи зміни. Але читала сьогодні "роздуми" деяких депутатів - то вони прроти скасування нульового розмитнення. На сьогоднішньому засіданні ВРУ, нічого щодо розмитнення не прийняли. Але Гетьманцев вже зареєстрував ще 3 нових альтернативних законопроекта 7311-1, 7311-2, 7311-д. Тексту остаточного немає. Так що, поки що все без змін. А ось так "отримували" дозволи на Волині про які я писала...
-
Я вже не відписувала, бо не бачу сенсу в подальшій дискусії (бронюють п-ва для роботи в Україні а не для виїзду за кордон). Але другий день на очі потрапляють статті з новими роз'ясненнями. https://tsn.ua/ru/ato/voditeli-muzhchiny-prizyvnogo-vozrasta-mogut-peresekat-granicu-chto-dlya-etogo-nuzhno-2049931.html
-
-
-
я процитувала не новини, а повідомлення на оф.сайті Львівської облдержадміністрації. А тепер давайте почитаємо разом постанову КМУ, яку скинули ВИ де тут зазначено при звичайні комерційні міжнародні вантожоперевезення? От саме про це я і пишу. Про звичайні п-ва Ви копіюєте новину, а не постанову уряду. Про водій автобусів знаю, більше того, десь до 10 квітня взагалі без будь-яких дозволів пропускали водіїв міжнародних автобусів за кордон які евакуйовували біженців, після зазначеної дати почали вимагати дозволи (принаймні на Львівщині). Теж знаю з "перших уст". То яким боком до цього всього що тут написано автовози забиті автомобілями?
-
Я знаю, маю знайомих ФОПів що їздять. Спочатку не випускали взагалі. Десь 8 березня уряд спростив правила (зазначивши про гуманітарку на скріні виділено). Тільки при таких умовах випускали і контролювали. А зараз, ну напевно перевізники бачать що ніхто не перевіряє, і тупо вважають що міжнародні перевезення можна бо є окремо виділені.
-
В нас військовий стан і міжнародний вантажний також має брати дозволи які видає або Мінінфраструктури або та ж ОДА і обов'язковою умовою є завезення на зворотньому шляху гуманітарки. То як ці всі автовози перетинають кордон, на них гуманітарка? На рахунок черг, на укр. митниці окремі коридори для гум.вантажів. а до кордону як доїхати якщо затор 10-20 км?
-
З початку військових дій, скасували "розмитнення" для гуманітарної допомоги. Тому якщо авто для військових частин, терроборони і т.д. проходило як гуманітарка то воно і тоді і зараз було без розмитнення (новий закон не вплинув). Якщо після військових дій, військові будуть живі/здорові і захочуть купити для особистих цілей авто, то думаю вони без проблем і податки можуть заплатити, доходи їм це дозволять (на відміну від інших). В поясненні до закону було зазначено що багато фіз.осіб втратили свої авто, а т.ч. і підприємці, тому такий крок. Але "дехто" як завжди скористався. Мені цікаво хто "лобіює" видачу дозволів на перетин кордону в таких випадках. Тут дійсно, або потрібно було закон приймати після війни (щоб краще контролювати), або заборонити оці всі довіреності, автовози, необмежену кі-ть і т.д.
-
-
