так вип"ємо за перемогу теорії над практикою! ))) бере теоретик калькулятор і починає щось там додавати ділити і т.д. відкатав N років за кермом, усе дрочився на накатах на нейтралці, думав що економлю, поки рік назад не попався пасажир і не спитав що я таке роблю? тицяю ті передачі без перестанку, сам він автоелектрик, в двух словах пояснив суть роботи, навіть не принципу, а просто суть подачі палива в двигун. вуаля, на передачі до поки можна їжджу (зупинка вийняток), вчасно тільки відповідні втикати, витрати зменшились на 0,6л приблизно на 100 км, машинка була сітроен берлінго 1,6 HDI. дійсну економію у шоферів бачив на ГАЗонах, нейтральна і вимикати запалювання)))
накат на нітралці міф, сядьте в авто з економометром стрілочним (БМВ наприклад, сучасні авто не показують витрати якщо швидкість менша 30 км і т.д.), на передачі спуск - 0,00 показує, на нітралці уходить за 35 під панель!!! зрозуміло що не стільке їсть палива, але їсть на передачі!!!
по темі, берлінка 1,6 ХДІ 55 кВт, літо 4,8 (90 км спокійна їзда) траса, 5,5 місто все так само врівноважено і безпечно