Перейти до змісту

vampirich

Power users
  • Постів

    4 960
  • Зареєстровано

  • Переможець днів

    79

vampirich став переможцем дня 21 листопада

vampirich мав найпопулярніший контент!

Репутація

2 707 Гуру

5 Підписок

Відвідувачі профілю

20 440 переглядів профілю
  1. Дивний аргумент От знайшов таку інфографіку середньої швидкості поїздів за 2021 рік і самі швидкі поїзди тоді у нас заледве рівнялися з самими повільними у Європі. А якщо поглянути актуальні розклади по сайту УЗ то у нас з того часу поїзди стали їздити іще повільніше
  2. А ще таке нескромне питання. Як ти оцінював ризик потенційної сраки з електрикою, коли замовляв це авто? Чи маєш якісь сонячні панелі або що? Бо як не крути енергетику все більше виносять
  3. а звіт Тимчасової слідчої комісії Верховної Ради України з питань перевірки та оцінки стану акціонерного товариства "Українська залізниця" підійде? тут джерело уже офіційніше більш нема куди. І там згадується про 36% сраки в коліях
  4. Та щось мені здається, що якби таке чисто теоретично зробили років 10 тому - то може й були б результати, а зараз уже об"єм того що потрібно ремонтувати і відновлювати так стрімко зростає що навіть без санаторіїв уже то неможливо спинити, максимум - пригальмувати оту швидкість з якою УЗ летить у прірву @volks тут мене можеш розносити, бо то не на інформації з різних джерез засновано, а чисто мій наздогад
  5. з інформаційних ресурсів. Тут говорять про необхідність капітального ремонту 8 тисяч км (при загальній довжині 22 тисячі км по всій Україні), а отут про 27%. А тут пишуть про глобальну сраку з ремонтами а отут є короткий лікбез по типах ремонту, щоб було зрозуміло що "капітальний ремонт" це не тільки стовбчики підфарбувати. То іще довоєнні дані, але надіюся не потрібно бути експертом, щоб мати право висловити думку що ситуація не покращилась?
  6. а як ситуація з мовами в інтерфейсі?
  7. є така штука, називається "загальний розвиток". Женя ж не спорить про те, яку фракцію щебеню треба використати для баласту, чи який допустимий радіус кривизни колій підходить для швидкісних потягів. Не треба бути експертом, чи інженером "путєйщіком" щоб мати розуміння, що в Україні поїзди їздять повільно саме через штучні обмеження швидкості, які створені задля зменшення ризиків сходження з рейок через надто зношене залізничне полотно. Це ніби як загальновідома річ. І саме "загальний розвиток" дає можливість дійти висновку, що "ямковий ремонт" не допоможе, коли приблизно 30% усіх залізничних колій України уже давно вимагають повної реконструкції
  8. От я можу уявити що без війни стали б іще кращі дороги, інфраструктура, мінялися б котельні на енергоефективніші, водогін, парки, громадський транспорт, обладнання для лікарень... але в контексті останнього повідомлення Жені уявити що Укрзалізниця могла б покращитися - не можу
  9. не лести собі. Я читаю майже все що пишуть на борді
  10. Та ні,якраз таки я читав. Багато читав того, що ти пишеш. Намагався зрозуміти, десь погоджувався, десь дискутував, десь заперечував, десь намагався пояснити, десь відверто насміхався. Але за стільки часу читання тебе я зрозумів що з фрази великого філософа, яка означає безмежність знань у світі, вивести уточнення в стилі "ти дурак взагалі нічого не знаєш" - це ти легко можеш
  11. та Китай і так потихеньку загрібає території/ресурси росії без збройного конфліктку. десь допомогою руснявій армії в обмін на шось, десьсь хабарем, десь інвестицією.. Вони не настільки дурні щоб нападати відкрито
  12. продовжу в тому ж стилі тільки до тебе: а ти багато євреїв знаєш особисто?
  13. Успішним успіхом на жаль я не відмітив в календарі цю знакову подію, річниці не святкував і не рахував, тому відверто скажу: а грім його зна
  14. Достатньо давно щоб пам'ятати що ти захоплювався ідеями Балашова
  15. Це той, котрий називав тварюками людей, які пропонували переходити на українську мову? Тепер більш-менш зрозуміло якими кумирами зліплений твій світогляд
×
×
  • Створити...