Перейти до змісту

ivan_bbb

Учасники
  • Постів

    303
  • Зареєстровано

  • Відвідування

Репутація

27 Байдужий

Відвідувачі профілю

3 718 переглядів профілю
  1. Доброго дня. Цікавить захист на (захисна плівка + чохол-книжка) на HTC Desire 500 та HTC one m7 (Dual) - наявні варіанти та ціна? + де Вас знайти в приват.
  2. Дякую за інформацію. Єдиний варіант об'їзду центру і той закрили
  3. Вирішення проблеми настільки просте, наскільки і нереальне: 1. Відмінити пільговий проїзд; 2. Придбати додатково тролейбуси, та хоча б тіж самі б/в з Любліна. 3. Прибрати з міста маршрутки (як мінімум з маршрутів які перекривають тролейбусні лінії). + Зменшення завантаженості вулиць міста + екологічний фактор Мінус в даних ідей один - ЦЕ НЕРЕАЛЬНО!
  4. То Yarchik вимагайте від них телефон НБУ та служби захисту справ споживачів, а також книгу відгуків та пропозицій. І як мінімум зателефонуйте в НБУ! Залиште їм заяву про закриття картки та обов'язково зробіть собі копію з відміткою про вхідний номер кореспонденції. Вони зобов'язані закрити рахунок відповідно до заяви клієнта, а те, що хтось провтикав анкету на фінмоніторинг, то це проблема конкретного працівника банку!
  5. Але коли це постійно спостерігається лише на окремих каналах (наприклад у мене 2+2), то підозра все таки на спутниковий сигнал. Хоча швидкість Інтернету теж не виключена.
  6. Щодо якості IPTV ситуація аналогічна! Мій пакет 50Mb. Як на мене зображення розсипається ( звук пропадає тощо) через проблеми з прийомом супутникового сигналу, який потім ретранслюється через IP. Тобто проблема з боку провайдера, а не клієнта! А так як режим тестовий - жодний претензій предявити не можна, адже IPTV в даному випадку безкоштовний бонус, радіймо що хоч такий маємо
  7. Дякую за пораду. Купив ТП-Лінк 741. 2 дні - політ нормальний! А Тенду не викинув, а продав !
  8. Допоможіть з проблемою. Нещодавно підключився до АБ (р-н Винниченка), ще раніше придбав собі Tenda W316R. Роутер з інтернетом від "ОГО" справлявся на ура, але з АБ періодично пропадає інтернет підключення. Підтримка АБ каже що зв"язок із роутером є а до компютера/інших пристроїв не доходить Лікується натисканням кнопки Release в закладці System status/Wan status (див. прінтскрін) абож перезавантаженням роутера. Через кілька годин ситуація повторіюється, не залежно чи коритуєшся інтернетом чи ні Актуальна прошивка V5.07.20_uk (та що для України і Росії на офіційному китайському сайті). Компютер підключений до роутера через виту пару, окрім того в роутер по кабелю підключений телевізор та супутниковий тюнер. Режим WAN - DHCP, DNS - прописано вручну - 188.230.119.19 + 188.230.89.4. Решта налаштувань - по замочуванню. IP на всіх пристроях прописувались як вручну так і автоматично - результат той самий! Допоможіть порадою: може потрібна інша прошивка чи специфічні найстройки. Дякую.
×
×
  • Створити...