Перейти до змісту

ostapus

Учасники
  • Постів

    379
  • Зареєстровано

  • Відвідування

Репутація

41 Байдужий

Відвідувачі профілю

8 010 переглядів профілю
  • INVICTUS

  • Oli

  • G_M

  1. 1. 8 штук шин від вантажівки - для дренажної ями - самовивіз ,безкоштовно. 2. 1/2 пачки фольгованої вати Fireroсk - для внутрішньої обробки каміна та ізоляції коминів - 250 грн. http://www.vata.com....eHRIEGBweBBgcHg
  2. Не вдалося розмістити фотографію, на жаль... але народ прочитає ))) упс... не вмію повернути зображення
  3. терміново до завтра до 10-00 треба коротку замітку в газету Вісник про Велодень з фоткою. Хто може нацарапати пару слів? Дайте три абзаци...в приват чи сюди.
  4. А скільки зібрали підписів і яка доля петиції? Чи Луцьк виглядав достойно на Велодні на фоні інших міст?
  5. Кожен робить що може. Пліз: наклад - понад 77 тисяч примірників вже в продажі в Луцьку, на Волині та сусідніх областях. Газета Вісник від 24.05.2012р.
  6. а де банер на борді?
  7. Наданий текст годиться для статті як наприклад минулорічний: http://www.volynnews.com/messages/1246/ Шрифт афіші повинен бути один а не кілька. Букви - великі і "читабельні".Шрифт і логотип ВЕЛОДНЯ повинен бути таким як кругом по всій Україні. Загалом написано гарно, логічно і правильно. Варто почитати минулорічну гілку борди з приводу велодня. Все повторяється:http://board.lutsk.ua/topic/82356-veloden-2011/
  8. Кх... кх.... 1. Щодо афішки, мені здається, що надто багато тексту. Захід - масовий. Мета реклами - залучення простого велосипедиста. Спосіб інформування має бути простим і чітким. Не варто розписувати усі дрібні деталі. Люди будуть читати весь текст тільки в ліфтах і в маршрутках. Логотип, слово - ВЕЛОДЕНЬ, дата, час і місце - достатній масив інформації для запамятовування події і передачі її іншим. 2. Колір афішки - мав би мати 2-а варіанти - зелений (для козирних місць - офіси, установи, центр, кавярні ...) і чорно-білий (електроопори, дошки оголошень, тумби і т.д.) Розмір - А4 і А5. 3. На афішці зовсім не видно фоток людей... афішка не робиться для того, щоб хтось когось упізнавав... взагалі будь-які дрібні деталі на ній - лишнє засмічування уваги людей. 4. В наданому зразку є граматичні помилки (розділові знаки, невірі звороти, русизми). Перед масовим друком слід показати коректорам-редакторам-мовникам. 5. Спосіб розмноження має бути доступним для кожного - елементарний лазерний прінтер і ксерокс. Тоді можна забезпечити масовість. 6. Час розміщення - варто запустити 2-і хвилі. За 2 тижні до події і повторити за кілька днів до велодня. 7. Преса виходить щочетверга. Для розміщення в пресі на 24 травня, слід визначений текст з логотипом і оголошенням подати у понеділок в переддень події, тобто не пізніше 21 травня, бо далі йде верстка-друк...
  9. зум переднього скла:
  10. проект на малюнку виглядає "сухо" і "дико", а коли туди начіпляти реклами і ялинками з вогниками прикрасити, то всі будуть "усі-пусі яка цяця а не ЦУМ" говорити...
  11. Версія : ... прийшли зранку продавці на роботу ... включили обігрівача, бо було прохолодно... треба кавки попити- включили чайника ... може ще щось ввімкнули потужне... АЛЕ ж розетка витримує 6 ампер (стандартна), а обігрівач 2кВт + чайник 1,5 - це вже 16 А ... Пішов перегрів в точці контакту (вилка в продовжувачі, як завжди, розболтана) ... полетіли іскри... сталося займання навколо розетки і пішов процес... власник будівлі НІКОЛИ не прийме рішення підпалювати саму будівлю - це вершина дурості, навіть якщо будівля застрахована (страхова компанія не дуже то і розгониться компенсовувати збитки...). Це елементарна людська безалаберність і нехтування правилами користування електроприладами!!! ІМХО
  12. при загрузці "просмотр нових публікацій" в лівій колонці виправте слово НЕПРОЧЕТННОЕ на НЕПРОЧТЕННЫЕ
×
×
  • Створити...