Кх... кх.... 1. Щодо афішки, мені здається, що надто багато тексту. Захід - масовий. Мета реклами - залучення простого велосипедиста. Спосіб інформування має бути простим і чітким. Не варто розписувати усі дрібні деталі. Люди будуть читати весь текст тільки в ліфтах і в маршрутках. Логотип, слово - ВЕЛОДЕНЬ, дата, час і місце - достатній масив інформації для запамятовування події і передачі її іншим. 2. Колір афішки - мав би мати 2-а варіанти - зелений (для козирних місць - офіси, установи, центр, кавярні ...) і чорно-білий (електроопори, дошки оголошень, тумби і т.д.) Розмір - А4 і А5. 3. На афішці зовсім не видно фоток людей... афішка не робиться для того, щоб хтось когось упізнавав... взагалі будь-які дрібні деталі на ній - лишнє засмічування уваги людей. 4. В наданому зразку є граматичні помилки (розділові знаки, невірі звороти, русизми). Перед масовим друком слід показати коректорам-редакторам-мовникам. 5. Спосіб розмноження має бути доступним для кожного - елементарний лазерний прінтер і ксерокс. Тоді можна забезпечити масовість. 6. Час розміщення - варто запустити 2-і хвилі. За 2 тижні до події і повторити за кілька днів до велодня. 7. Преса виходить щочетверга. Для розміщення в пресі на 24 травня, слід визначений текст з логотипом і оголошенням подати у понеділок в переддень події, тобто не пізніше 21 травня, бо далі йде верстка-друк...