gonschik Опубліковано 13 Жовтня, 2011 в 11:27 #1 Опубліковано 13 Жовтня, 2011 в 11:27 Шановні бордівці хто має автомобілі, починається сезон перевзувки на зимову гуму, тому в мене є пропозиція для вас - знижка 20% на шиномонтажні роботи Знижка розповсюджується не тільки на бордівців, а й на їхніх друзів і знайомих, які приїдуть по рекомендаціях). В акцію входить також безкоштовна натуральна кава еспресо або чай.Шиномонтаж знаходиться в р-ні ДПЗ, за адресою вул.Станіславського, 48в (орієнтовно біля 24 школи)контактний телефон 099-7548254
SysR Опубліковано 13 Жовтня, 2011 в 11:35 #2 Опубліковано 13 Жовтня, 2011 в 11:35 А від якої ціни 20%?Скільки коштуватиме перекидання 4ох коліс?
gonschik Опубліковано 13 Жовтня, 2011 в 14:31 Автор #4 Опубліковано 13 Жовтня, 2011 в 14:31 А від якої ціни 20%?Скільки коштуватиме перекидання 4ох коліс?повна вартість перевзувки 13-15" коліс 140грн з балансуванням, для бордівців 116грн(зняття встановлення коліс на авто, бортування шин, балансування).п.с. також є послуга викатки дисківппс. режим роботи - щоденно з 8-00 до 22-00
R9 Fenomen Опубліковано 13 Жовтня, 2011 в 18:42 #5 Опубліковано 13 Жовтня, 2011 в 18:42 Дороговато... на Конякіна 120гр. мене завжди і за 100гр. перезувають. R15 низькопрофільна.... приїду , якщо буде 90гр.))
gonschik Опубліковано 13 Жовтня, 2011 в 20:21 Автор #6 Опубліковано 13 Жовтня, 2011 в 20:21 без балансування можу за 90, але я спеціально їздив по шиномонтажах, ніде не бачив дешевше ніж 140грн з балансуваннямп.с. а своїх друзів я й безкоштовно можу перевзути - ось тобі й різниця в ціні.
mister_lol Опубліковано 13 Жовтня, 2011 в 21:47 #7 Опубліковано 13 Жовтня, 2011 в 21:47 сам з ГПЗ, буду радий)
SG008 Опубліковано 14 Жовтня, 2011 в 07:03 #8 Опубліковано 14 Жовтня, 2011 в 07:03 13" і 15" на шиномонтажах зазвичай ідуть по різних цінах, Я за диференційовану тарифну сетку!
ostapus Опубліковано 14 Жовтня, 2011 в 07:27 #9 Опубліковано 14 Жовтня, 2011 в 07:27 4 колеса на литих дисках Р16 з балансуванням яка ціна?
gonschik Опубліковано 14 Жовтня, 2011 в 08:05 Автор #10 Опубліковано 14 Жовтня, 2011 в 08:05 13" і 15" на шиномонтажах зазвичай ідуть по різних цінах, Я за диференційовану тарифну сетку! диференціація цін є, просто від 13 до 15" ціна однакова, 16" дорожче і т.д.
gonschik Опубліковано 14 Жовтня, 2011 в 08:09 Автор #11 Опубліковано 14 Жовтня, 2011 в 08:09 4 колеса на литих дисках Р16 з балансуванням яка ціна?180грн + самоклеючі грузи - повна вартість, 144грн + грузи - для бордівців
NSL Опубліковано 14 Жовтня, 2011 в 11:37 #12 Опубліковано 14 Жовтня, 2011 в 11:37 WiFi? може тобі ще картоплі хочеться? тема про шиномонтаж, тобі що WiFi на шини потрібно встановити.задавай питання що стосуються шиномонтажу.
gonschik Опубліковано 15 Жовтня, 2011 в 14:08 Автор #13 Опубліковано 15 Жовтня, 2011 в 14:08 да...сьогодні автовласники відчули потребу змінити гуму....п.с. на послугу накачування шин "газом" теж знижка 20%для тих хто не знає чи не чув раніше про "газ" для шин поясню трохи детальнішепід "газом" мається на увазі суміш інертних газівосновні переваги "газу": - пом'якшує удари по підвісці від ям, вибоїн, тріщин, люків, бруківки - пом'якшує надмірну дію на шини і диски високих робочих температур - пом'якшує неприємні відчуття при їзді по розбитих дорогах - зменшує шум від коліс і вібрацію кузова - стабілізує тиск в шинах - покращує зчеплення коліс з дорожним покриттям - зменшує гальмівний шлях
Саня Опубліковано 15 Жовтня, 2011 в 14:28 #14 Опубліковано 15 Жовтня, 2011 в 14:28 Суміш яких саме інертних газів ви використовуєте для накачування коліс?
gonschik Опубліковано 15 Жовтня, 2011 в 14:32 Автор #15 Опубліковано 15 Жовтня, 2011 в 14:32 суміш називається PROSIFE, а які конкретно гази туди входять я не знаю
rusel33 Опубліковано 16 Жовтня, 2011 в 07:27 #16 Опубліковано 16 Жовтня, 2011 в 07:27 [основні переваги "газу": - пом'якшує удари по підвісці від ям, вибоїн, тріщин, люків, бруківки - если положено, например 2 атм.накачать, то газа тоже будет 2 атм - пом'якшує надмірну дію на шини і диски високих робочих температур - про какие ВЫСОКИЕ температуры речь?? откуда вдруг повышение - пом'якшує неприємні відчуття при їзді по розбитих дорогах - можно еще написать "повышает настроение, зарплату - зменшує шум від коліс і вібрацію кузова - шум измеряли? твердость колеса при 2 атм. воздуха или газа одинаковая - стабілізує тиск в шинах - давление газа одинаково во всех точках объема,физика школьная - покращує зчеплення коліс з дорожним покриттям - сцепление с дорогой обеспечивает протектор,а не газ внутри покрышки - зменшує гальмівний шлях - тормозной путь зависит от протектора,его состояния,скоростиДа....реклама конечно, маркетинг. А на самом деле,.... имхо.
Ayrton Опубліковано 16 Жовтня, 2011 в 09:30 #17 Опубліковано 16 Жовтня, 2011 в 09:30 Скільки вже списів переламали стосовно "суміші" газів Качають звичайним азотом,якого в повітрі 80 відсотків.Робиться це для того,щоб при зміні температури шини внаслідок тертя з дорогою тиск залишався відносно стабільним.Це перекочувало в дорожні автомобілі з гоночних серій,де йде боротьба за долі секунди,і стабільний тиск в шині в цьому плані дуже важливий.Що дає газ в шинах звичайного автомобіля,кожен може вирішувати для себе.Я в минулому році накачав газом літні шини,вони пролежали зиму і від"їздили цей сезон без жодної підкачки.Їзджу,правда,небагато,але все-одно сам був здивований.Якщо взяти статистику,де більшість автомобілів їздять з недокачаними шинами,а це впливає і на ресурс колеса,і на витрату пального,і на стійкість автомобіля на дорозі-то можна оцінити переваги газу і в масштабах країни, і для кожного водія зокрема.Всі інші переваги чисто суб"єктивні.Думаю,половина шиномонтажників може розказати історію,як вони накачали шини повітрям,гроші взяли як за газ,а клієнт ні сном,ні духом,або ще й потім приїзджав і розказував наскільки машина стала "м"ягша і тихіша"
gonschik Опубліковано 16 Жовтня, 2011 в 09:33 Автор #18 Опубліковано 16 Жовтня, 2011 в 09:33 Скільки вже списів переламали стосовно "суміші" газів Качають звичайним азотом,якого в повітрі 80 відсотків.Робиться це для того,щоб при зміні температури шини внаслідок тертя з дорогою тиск залишався відносно стабільним.Це перекочувало в дорожні автомобілі з гоночних серій,де йде боротьба за долі секунди,і стабільний тиск в шині в цьому плані дуже важливий.Що дає газ в шинах звичайного автомобіля,кожен може вирішувати для себе.Я в минулому році накачав газом літні шини,вони пролежали зиму і від"їздили цей сезон без жодної підкачки.Їзджу,правда,небагато,але все-одно сам був здивований.Якщо взяти статистику,де більшість автомобілів їздять з недокачаними шинами,а це впливає і на ресурс колеса,і на витрату пального,і на стійкість автомобіля на дорозі-то можна оцінити переваги газу і в масштабах країни, і для кожного водія зокрема.Всі інші переваги чисто суб"єктивні.Думаю,половина шиномонтажників може розказати історію,як вони накачали шини повітрям,гроші взяли як за газ,а клієнт ні сном,ні духом,або ще й потім приїзджав і розказував наскільки машина стала "м"ягша і тихіша" ти забув уточнити що це твоє ІМХО
SOAD Опубліковано 16 Жовтня, 2011 в 10:17 #19 Опубліковано 16 Жовтня, 2011 в 10:17 Скільки вже списів переламали стосовно "суміші" газів Качають звичайним азотом,якого в повітрі 80 відсотків.Робиться це для того,щоб при зміні температури шини внаслідок тертя з дорогою тиск залишався відносно стабільним.Це перекочувало в дорожні автомобілі з гоночних серій,де йде боротьба за долі секунди,і стабільний тиск в шині в цьому плані дуже важливий.Що дає газ в шинах звичайного автомобіля,кожен може вирішувати для себе.Я в минулому році накачав газом літні шини,вони пролежали зиму і від"їздили цей сезон без жодної підкачки.Їзджу,правда,небагато,але все-одно сам був здивований.Якщо взяти статистику,де більшість автомобілів їздять з недокачаними шинами,а це впливає і на ресурс колеса,і на витрату пального,і на стійкість автомобіля на дорозі-то можна оцінити переваги газу і в масштабах країни, і для кожного водія зокрема.Всі інші переваги чисто суб"єктивні.Думаю,половина шиномонтажників може розказати історію,як вони накачали шини повітрям,гроші взяли як за газ,а клієнт ні сном,ні духом,або ще й потім приїзджав і розказував наскільки машина стала "м"ягша і тихіша" я кожен рік свій лансер накачую газом, машина йде дуже йде набагато краще чим на звичайному повітрі, а так як катаюсь на Херсон, де температура 35 це нормально й їхати туди 960 км))) то на газу це просто казка)
Ayrton Опубліковано 16 Жовтня, 2011 в 10:19 #20 Опубліковано 16 Жовтня, 2011 в 10:19 ти забув уточнити що це твоє ІМХО Шановний gonschik,вибачаюсь,що вліз у вашу "парафію".Нічого іншого,ніж дати інформацію,якою я володію,на думці не було
Саня Опубліковано 16 Жовтня, 2011 в 14:22 #21 Опубліковано 16 Жовтня, 2011 в 14:22 А у вас є газ з полуничним запахом?
gonschik Опубліковано 16 Жовтня, 2011 в 14:42 Автор #22 Опубліковано 16 Жовтня, 2011 в 14:42 А у вас є газ з полуничним запахом?для флуду є відповідні розділи, немає чого сказати по суті, то краще не пиши нічого і незасмічуй тему
Саня Опубліковано 17 Жовтня, 2011 в 06:53 #23 Опубліковано 17 Жовтня, 2011 в 06:53 Яким чином видаляєте старе повітря з колеса? Якщо в мене колеса були накачані азотом, то чи не буде проблем при змішуванні його з сумішшю інертних газів PROSIFE? Можливо колеса треба чимось продувати? Ну як при заміні мастила промивають спеціальним маслом.Чи не могли б ви підказати адресу офіційного сайту PROSIFE? Перший рядок пошуку в Google направляє за адресою "Группа компаний ТЕХНОГАЗ", там кнопочка з написом "Сайт переехал сюда ->", але сайт за адресою http://www.prosife.ua/ не відкривається (((
gonschik Опубліковано 17 Жовтня, 2011 в 18:21 Автор #24 Опубліковано 17 Жовтня, 2011 в 18:21 я не знаю чому сайт переїхав і не відкриваєтьсяв мене вже накачали колеса газом дуже багато людей, і відгуки 80% позитивних і 20% нейтральних, і жоден клієнт не жалівся, хоча й скептиків багато
gonschik Опубліковано 17 Жовтня, 2011 в 19:10 Автор #25 Опубліковано 17 Жовтня, 2011 в 19:10 АКЦІЯ тільки ДО 09.11.2011 - Знижка на перезувку 30% для бордівців
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.