Перейти до змісту

Реанімація ESP


SysR

Рекомендовані повідомлення

Під спойлером стаття про реанімацію ESP. Можливо, комусь стане у нагоді, так як багато власників даної марки можуть навіть не здогадуватись про наявність даної опції у своєму авто.

Почалось все з того, що мені не давала спокій кнопка на панелі з написом ESP (в народі - "антизанос"). Кнопка ніби є, а видимих признаків роботи її не видно. І почав я шукати на просторах інтернету, що це таке і як його побачити. Наткнувся на статтю на московському форумі любителів VW Golf, як один з умільців реанімував свою систему. Як виявляється, система в автомобілі є, але по причині конструктивного прорахунку у виготовленні датчика вона приходила у несправність. А на сервісі, щоб не дратувала власника не справність, контрольну лампу на панелі просто заліплювали непрозорим герметиком, так як ремонт її виливається в немаленьку суму (в Москві 18000р, у нас в межах 5000грн). Якщо європейські сервіси працюють таким чином, то що вже можна сказати про наші, які точно не заморочуються пошуком причин, а лише зрубають бабло. Як виявляється, однією з причин відриву мікросхеми може бути компаунд, яким залили плату при виробництві електронного компоненту.

Ремонт даної системи зводиться всього лише до пропайки плати, на якій знаходиться мікросхема:

Отже даний блок знаходиться під кермом біля рульового приводу, знімаємо весь підрульовий пластик і шукаємо ось такий блок:

19537098.jpg

Викручувати повністю 2 датчики непотрібно, достатньо зняти скобу щоб дістати нашого пацієнта:

19536995.jpg

В ньому-то і вся проблема. Потрібно дістати плату, яка з однією сторони залита тим компаундом, що і є можливою причиною несправності.

Акуратно починаємо його виколупувати:

19536999.jpg

Корпус довелось трішки пошкодити ,так як наша мікросхема знизу також залита компаундом, в результаті:

19537001.jpg

Все ретельно вичищаємо і пропаюємо мікросхему на платі, стрілочка повинна вказувати на зовнішній роз'єм:

19537004.jpg

Тепер все збираємо, я під мікросхему підклав уліплюючу тканину щоб запобігти непотрібним вібраціям плати:

19537007.jpg19537011.jpg

І поки що корпус так і лишив відкритим. Як запрацює, то запаяю.

Далі нам треба "розблокувати" лампу на приборній панелі, яку заліпили герметиком. Для цього розблоковуємо руля і витягуємо його максимально на себе і в низ. Знімаємо пластик під панеллю і знаходимо там 2 болта:

19537070.jpg

На фото видно лише їх край. Викручуємо, розбираємо саму панель, відкрутивши 4 болти, і добираємось до плати з електронікою:

19537018.jpg

Стрілку зкручуємо проти часової стрілки (так само і закручуємо), щоб добратись до ламп. Бачимо одну заліплену:

19537054.jpg

Вичищаємо герметик і збираємо все, після чого спостерігаємо нову лампу індикації:

19549671.jpg

На цьому робота завершена. Тепер потрібно все зібрати і підключити як було.

Перший час кнопка на панелі ніяк не впливала на індикацію , але на наступний день лампа несправності погасла, і тепер при натисканні кнопки то вмикалась, то вимикалась . На мою думку, лампа світилась перший час тому, що електронним системам необхідно було звикнути до того, що система запрацювала і відкалібруватсь згідно із новими показами датчика. Реальну роботу системи можна буде перевірити лише змоделювавши занос, почекаємо зими. І дай Бог, щоб робота даної системі не знадобилась нікому в реальних умовах керування.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...

От і дочекались ожеледиці. Як кажуть, страховку купляють не для того, щоб отримати, а для того, щоб бути впевненим. Так сталось і сьогодні.

http://www.youtube.com/watch?v=X255fa85bc4

Десь приблизно на 10 секунді відео авто почало зносити з маршруту, а на 12 на відео видно як авто ніби "зловило" напрямок. При тому на приборній панелі загорілась лампочка роботи системи. Поки я зреагував на критичну ситуацію, електроніка зробила свою справу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...