VovaForsag Posted August 16, 2011 at 10:21 AM #1 Posted August 16, 2011 at 10:21 AM Порадьте майстра або фірму яка спеціалізується на ремонті 2-х тактних двигунів до бензопил та газонокосилок (трімерів) в Луцьку.
S30 Posted August 16, 2011 at 10:27 AM #2 Posted August 16, 2011 at 10:27 AM Спитай на старому ринку в залізному ряді. Там же їх і продають.
Lisovic Posted August 16, 2011 at 10:55 AM #3 Posted August 16, 2011 at 10:55 AM СЦ при магазині Профлайн, на розі Шопена і Волі, СЦ Ліс Сад на Дружби народів.
VovaForsag Posted August 16, 2011 at 02:53 PM Author #4 Posted August 16, 2011 at 02:53 PM Спитай на старому ринку в залізному ряді. Там же їх і продають. на старому ринку був, там продіагностували, почистили фільтра і сказали що мотор - а в таке вони не лізуть, треба шукати спеца СЦ при магазині Профлайн, на розі Шопена і Волі, СЦ Ліс Сад на Дружби народів. дякую. спробую звернутись, але думаю що вони тільки гарантійною технікою займаються
Lisovic Posted August 16, 2011 at 03:08 PM #5 Posted August 16, 2011 at 03:08 PM Не гарантійною тоже мають займатись, але скоріш за все тільки тією якою торгує їх магазин.п.с. ще є сервіс на Карбишева 1а тел. 29-54-05
Deemon Posted August 16, 2011 at 03:19 PM #6 Posted August 16, 2011 at 03:19 PM який девайс, і що з ним не так?
VovaForsag Posted August 17, 2011 at 05:53 AM Author #7 Posted August 17, 2011 at 05:53 AM який девайс, і що з ним не так? трімер "mastermax", був куплений в новій лінії 2 роки; тому, відповідно, гарантія закінчилась двигун не запускається, іскра на свічці є, фільтра почистили. на старому ринку сказали що напевно карбюратор - треба регулювати. думаю треба ще продіагностувати поршневу групу
S30 Posted August 17, 2011 at 06:12 AM #8 Posted August 17, 2011 at 06:12 AM ІМХО. Можливо не все так критично?1.Може бути бензин фіговий (стикався з тим, що бензопила окрім як на 95-му працювати небажала, навіть не запускалася (залив був 92-й)).2.Невірно пропорцію мастила і бензину змішав.
Deemon Posted August 17, 2011 at 06:23 AM #9 Posted August 17, 2011 at 06:23 AM Для початку дійсно, бензин поміняти, іншу свічку, карб не бажано крутити, бо легко збити настройку оптимальної суміші. Як на мене варто поміряти компресію - компресометром,(провертати колінвал треба дреллю або гайковертом ) якщо <8-9 атм. - потрібно дивитись поршневу групу.
zdorovan Posted August 18, 2011 at 12:39 PM #10 Posted August 18, 2011 at 12:39 PM Спробуй дрелькою завести, якшо заведеться-2т двигун...саме перше на що треба звертати увагу так це на компресію...даю 90% шо треба робити поршневу,думаю можна обійтися заміною кілець...але шоб впевнитися і лишній раз не лізти в мотор поміряй компресію.....ше варіант відкрутити свічку пару раз прокрутити мотор....залити пару грам бензину в середину, зручно шприцом, 5 мг достатньо буде...свічку назад і пробувати...
VovaForsag Posted August 20, 2011 at 10:28 AM Author #11 Posted August 20, 2011 at 10:28 AM дефект знайдено. відійшов контакт високовольтного проводу у люльці свічки. коли перевіряли іскру люльку виймали, дріт був прямий і контакт був; коли свічку закрутили - дріт згинався і контакт пропадав
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.