Saniko Опубліковано 19 Липня, 2011 в 11:03 #1 Опубліковано 19 Липня, 2011 в 11:03 Проводиться набір працівників на Луцький автомобільний завод. Хто що знає про вакансії, з/п, умови праці, які вимоги по певних вакансіях і т. д. Чи варто влаштовуватись туди на роботу.Хто може запропонувати інше місце роботи, розповісти щось про неї? Будь-ласка поділіться інформацією. Буду дуже вдячний
zluden' Опубліковано 19 Липня, 2011 в 11:35 #2 Опубліковано 19 Липня, 2011 в 11:35 пробував туди десь роки 2 томуто в відділі гол. технолога ЗП 1400 грн
promouterus Опубліковано 19 Липня, 2011 в 12:45 #3 Опубліковано 19 Липня, 2011 в 12:45 Контора ще та... Заніс резюме на 3 листах, рекомендації... Ми Вам зателефонуємо... Минуло 5 років... (ще досі "дзвонять")
Grekus Опубліковано 19 Липня, 2011 в 14:44 #4 Опубліковано 19 Липня, 2011 в 14:44 Контора ще та... Заніс резюме на 3 листах, рекомендації... Ми Вам зателефонуємо... Минуло 5 років... (ще досі "дзвонять") Знайома ситуація з Крумберт шубертом. Колись роки 5 тому заповняв анкету. позвонили через 4 роки. Ждіть вам позвонять я 4 роки чекав.
promouterus Опубліковано 19 Липня, 2011 в 14:54 #5 Опубліковано 19 Липня, 2011 в 14:54 так я і не чекав
Saniko Опубліковано 19 Липня, 2011 в 17:39 Автор #6 Опубліковано 19 Липня, 2011 в 17:39 Мене цiкавить: xто що мoже розказати пo автозаводу, xтo мoже запрoпoнувати iншу роботy?
Kusya Опубліковано 19 Липня, 2011 в 18:13 #7 Опубліковано 19 Липня, 2011 в 18:13 Контора ще та... Заніс резюме на 3 листах, рекомендації... Ми Вам зателефонуємо... Минуло 5 років... (ще досі "дзвонять") а мене самі знайшли, самі видзвонили, без резюме і рекомендацій. Звільнилась і ще протягом року видзвонювали. Років так 2 назад була 2,500 грн, іноді 3,000. Різні премії бували. Але ну нафіг, як в тюрмі (скрізь решітки на вікнах, забори, нічого з собою не можна занести, а потім винести. Навіть, їжу). Строго по годинам заходиш, виходиш, їсиш, куриш, в туалет ходиш, скрізь контроль, перевірки. Бррррр
promouterus Опубліковано 19 Липня, 2011 в 20:35 #8 Опубліковано 19 Липня, 2011 в 20:35 навіть не знаю що сказати
MrVes Опубліковано 19 Липня, 2011 в 20:47 #9 Опубліковано 19 Липня, 2011 в 20:47 Контора ще та... Заніс резюме на 3 листах, рекомендації... Ми Вам зателефонуємо... Минуло 5 років... (ще досі "дзвонять") Я теж в шоці! І чому вони не перетелефонували, тимпаче, що вакансій в них море, адже як тільки довбанула криза вони скоротили мало не 80% штату. 2 ТС Тема "ніачьом". Якщо ти знаєш, що проводиться набір, то хоча б уточни по яким спеціальностям, а відштовхуючись від цього тобі зможуть щось сказати. І взагалі 80% інфи в відділі кадрів самого автозаводу, ледацюга.
promouterus Опубліковано 19 Липня, 2011 в 20:55 #10 Опубліковано 19 Липня, 2011 в 20:55 Якщо ти знаєш, що проводиться набір, то хоча б уточни по яким спеціальностям, а відштовхуючись від цього тобі зможуть щось сказати. І взагалі 80% інфи в відділі кадрів самого автозаводу, ледацюга. Попрошу без образ! Говорю яка ситуація була в мене персонально, а що Ви шановний собі думаєте можете залишити при собі! Пи.Си: працю всі 5 років не на автоколхозізаводі і дуже радий, що туди не потрапив
Yaryk Опубліковано 19 Липня, 2011 в 20:56 #11 Опубліковано 19 Липня, 2011 в 20:56 Років так 2 назад була 2,500 грн, іноді 3,000. Різні премії бували. Фігасє... це в якому відділі? На якій посаді? 2500-3000 грн це зарплата, яку зараз чистими отримують такі посади, як начальник конструкторського бюро чи начальник технологічного бюро. Молоді спеціалісти (інженери конструктори та технологи) після ВУЗів отримують трохи більше 1000 грн. Але це не погана робота, щоб здобути певний досвід. Про скорочення під час кризи Mr. Ves правду каже.
MrVes Опубліковано 19 Липня, 2011 в 21:11 #12 Опубліковано 19 Липня, 2011 в 21:11 Якщо ти знаєш, що проводиться набір, то хоча б уточни по яким спеціальностям, а відштовхуючись від цього тобі зможуть щось сказати. І взагалі 80% інфи в відділі кадрів самого автозаводу, ледацюга. Попрошу без образ! Говорю яка ситуація була в мене персонально, а що Ви шановний собі думаєте можете залишити при собі! Пи.Си: працю всі 5 років не на автоколхозізаводі і дуже радий, що туди не потрапив Безмежно за Вас радий, от тільки фраза на яку Ви ніби відповіли адресована не Вам, так що спочатку читаємо, а потім пишемо, ага
Kusya Опубліковано 19 Липня, 2011 в 21:13 #13 Опубліковано 19 Липня, 2011 в 21:13 Років так 2 назад була 2,500 грн, іноді 3,000. Різні премії бували. Фігасє... це в якому відділі? На якій посаді? 2500-3000 грн це зарплата, яку зараз чистими отримують такі посади, як начальник конструкторського бюро чи начальник технологічного бюро. Молоді спеціалісти (інженери конструктори та технологи) після ВУЗів отримують трохи більше 1000 грн. Але це не погана робота, щоб здобути певний досвід. Про скорочення під час кризи Mr. Ves правду каже. в нас маляри біля 4 іноді навіть до 6 тис. дотягували, якшо по вихідних виходили. Ну так було до кризи. Я не повню як відділ, малярка в народі. Так, ще й молоко давали. А якшо ржавчину на автобусі чи тролейбусі замалюю, щоб не було помітно, то ще могли і премію дать)) Субота був обов'язковий робочий з подвійною оплатою.
promouterus Опубліковано 20 Липня, 2011 в 06:52 #14 Опубліковано 20 Липня, 2011 в 06:52 Якщо ти знаєш, що проводиться набір, то хоча б уточни по яким спеціальностям, а відштовхуючись від цього тобі зможуть щось сказати. І взагалі 80% інфи в відділі кадрів самого автозаводу, ледацюга. Попрошу без образ! Говорю яка ситуація була в мене персонально, а що Ви шановний собі думаєте можете залишити при собі! Пи.Си: працю всі 5 років не на автоколхозізаводі і дуже радий, що туди не потрапив Безмежно за Вас радий, от тільки фраза на яку Ви ніби відповіли адресована не Вам, так що спочатку читаємо, а потім пишемо, ага цитата мого посту, а значить я і сприйняв це як камінь в свій город... і не треба думати, що хтось розумний, а хтось дурний, я про переоцінку власних можливостей (думаю натяк зрозумілий)
Slavco Опубліковано 20 Липня, 2011 в 07:27 #15 Опубліковано 20 Липня, 2011 в 07:27 Эй, гражданина, ты туда не ходи, ты сюда ходи. А то снег башка попадет, совсем мертвый будешь. ... (с) Джентельмены удачи. Якщо прислухатись до бордо-порад щодо працедавців Волині - достойних немає для продажу свого уміща і крєпких рук . Всі фірми монстри: обманюють, штрафують, знущаються.І начальнікі маньяки притом. Хто де і як працював, кого образили - скільки людей - стільки думок. На мою думку: треба робота - йти шукати, пробувати, добиватися. Десь так.
promouterus Опубліковано 20 Липня, 2011 в 07:45 #16 Опубліковано 20 Липня, 2011 в 07:45 Эй, гражданина, ты туда не ходи, ты сюда ходи. А то снег башка попадет, совсем мертвый будешь. ... (с) Джентельмены удачи. Якщо прислухатись до бордо-порад щодо працедавців Волині - достойних немає для продажу свого уміща і крєпких рук . Всі фірми монстри: обманюють, штрафують, знущаються.І начальнікі маньяки притом. Хто де і як працював, кого образили - скільки людей - стільки думок. На мою думку: треба робота - йти шукати, пробувати, добиватися. Десь так. автозавод нормальний працедавець? яка середня з/п в курсі (не керівного складу)? умови праці? соціальні гарантії? які штрафи і їх розміри? відносини всередині колективу? все це аналізував, знаєш, десь чув, інший варіант (вірне підкреслити)
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.