slk35 Опубліковано 13 Червня, 2011 в 11:44 #1 Опубліковано 13 Червня, 2011 в 11:44 Всім привіт! Не дають мені спокійно спати ось такі проблемки з моїм байком: 1) Під час обертання заднього колеса, втулка (разом з ободом) робить незрозумілий рух вверх-вниз відносно віськи. Думаю причина в "кривій" втулці; 2) Нечітке перемикання задніх передач (вищі передачі включаються гірше, ніж нижчі). Причина, на мою думку, криється в Grip Shift-ті, тому що він Tourney, а задня перекидка Alivio (вроді не розбита); Тепер питання: 1) Якщо міняти втулку, то яку ставити. І чи варто ставити вісім зірочок (перекидка розрахована на 8 передач, а зараз стоїть тільки 7), чи взаємозамінна тріщотка на 7-ми і 8-ми швидкісні зірочки (тріщотка в мене добре робить, міняти не хотів би)? 2) Які краще ставити переклюки (бюджет на самі переклюки (задній і передній) близько 200грн.)? Ось відео, як "гуляє" втулка: http://www.youtube.com/watch?v=TuVKe6jgZj8&feature=channel_video_title Зараннє вдячний за поради!
odna Опубліковано 13 Червня, 2011 в 12:34 #2 Опубліковано 13 Червня, 2011 в 12:34 1. Похоже, погнута ось втулки.2. Аливия прилично бита, возможно, и петух погнут, от чего может глючить на переключении.3. Трещеток на 8 не бывает, придется менять и втулку.Я бы для начала разобралась бы со втулкой, после б сменила старые рубашки и троса, а дальше б смотрела на петух и перекидку, возможно, ровнять нужно
slk35 Опубліковано 13 Червня, 2011 в 13:17 Автор #3 Опубліковано 13 Червня, 2011 в 13:17 1. Оську вже дивився, рівна. 2. Петух теж рівний: Трос стоїть новий, але рубашка стара. Втулку треба міняти по-любому, так як вісь рівна. Тільки ще не знаю, міняти тільки втулку і залишати старі зірочки, чи ставити втулку з касетою на 8 зірочок.
Lexx_Giant Опубліковано 13 Червня, 2011 в 14:24 #4 Опубліковано 13 Червня, 2011 в 14:24 Вибач за різкість.. Але цей мотлох так працює.. це його нормальна робота.Навіть Діор так працює, особливо після кількох сезонів, і нічого ти з цим не зробиш.Приведи в порядок втулку (якщо треба), відрегулюй переклюк (заміни т росик і рубашки якщо треба) катайся собі на здоровя і не парся.
slk35 Опубліковано 13 Червня, 2011 в 15:34 Автор #5 Опубліковано 13 Червня, 2011 в 15:34 Вибач за різкість.. Але цей мотлох так працює.. це його нормальна робота.Навіть Діор так працює, особливо після кількох сезонів, і нічого ти з цим не зробиш.Приведи в порядок втулку (якщо треба), відрегулюй переклюк (заміни т росик і рубашки якщо треба) катайся собі на здоровя і не парся.А як криву/браковану втулку привести в порядок, її потрібно міняти.
Lexx_Giant Опубліковано 14 Червня, 2011 в 06:50 #6 Опубліковано 14 Червня, 2011 в 06:50 З втулкою все ок.Там допуски по люфтах такі, що тільки нові..і то не всі.. вони ходять без покачування.
GreyHairs Опубліковано 14 Червня, 2011 в 09:29 #7 Опубліковано 14 Червня, 2011 в 09:29 А як криву/браковану втулку привести в порядок, її потрібно міняти.Пересыпь шарики во втулке и нормально отрегулируй затяжкой конусов. Предварительно смазав усё внутри.А трещетка тоже маленько погуливает сама по себе особенно поездившая.Ну если задний переклюк люфтит на втулке крепления к раме и по втулкам рычагов, то с регулировкой переключения тоже потихоньку поиграться можно - есть темы на форуме со ссылками на последовательность регулировки - по крайней мере можно добиться более менее лучшей работы учитывая что может играть роль миллиметр оборота винтов.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.