Перейти до змісту

Інтернет від Київстар + налаштування роутера


Рекомендовані повідомлення

Отже Виникли труднощі з налаштуванням інтернету від Київтар та роутерa TP-Link WR741MD

Суть в чому

Вінда стоїть Сьома але кабель інтенету з'єднаний з роутером.

Роутер сам налаштований згідно інструкції, але в інтернет не пускає, деколи тільки пустає на сторінки порталу Київстар та Білайн.

В сервісному центрі відмовляються давати будь-які поястнення кажучи: ".... ми не налаштовуємо роутери..." - касли

Ось...

Хто має подібний досвід - прошу дуже - ДОПОМОЖІТЬ!

Дякую наперед!!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ТП-лінки налаштовуються за 2 хвилини, видно руки криві!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

0pium змінюєм сервер авторизації на 10.0.0.29

якщо не допомагає, робим наступне:

ставим нову офіційну прошивку

http://www.tp-link.com/support/download.asp?a=1&m=TL-WR741ND

або ж альтернативну від DD-WRT

http://www.dd-wrt.com/site/support/router-database

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ТП-лінки налаштовуються за 2 хвилини, видно руки криві!

умний шолі?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ТП-лінки налаштовуються за 2 хвилини, видно руки криві!

прошу без образ.

Навіть у досвідчених людей не все відразу получається. Себе досвідченим не називаю, тому і звертаюсь до форумчан.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

0pium змінюєм сервер авторизації на 10.0.0.29

якщо не допомагає, робим наступне:

ставим нову офіційну прошивку

http://www.tp-link.com/support/download.asp?a=1&m=TL-WR741ND

або ж альтернативну від DD-WRT

http://www.dd-wrt.com/site/support/router-database

за прошивку дякую.

обовязково спробую.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так шо ж ти ображаєш людей які працюють в центрі підтримки, це дійсно не їх обов'язки, про шо вони тобі і сказали, почни з себе...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так шо ж ти ображаєш людей які працюють в центрі підтримки, це дійсно не їх обов'язки, про шо вони тобі і сказали, почни з себе...

Питання до працівника тех. підтримки звучало так: "в мене інтернет підключений до роутера. роутер настроєний згідно інструкцій. спочатку заходило тільки на сайти Київстар та білайн. Ваш колега (я перед цим спілкувався з іншим працівником - і він порадив змінити пароль користувача) порекомендував замінити паров, що я і зробив. тепер взагалі в інет не заходить. В чому може бути причина якщо взяти до уваги що те що роутер настроєний правильно" на що пішла відповідь - "ми роутери не настроюємо." після того, я сказав "я не прошу настроювати роутер, я прошу назвати хоча б причини чому намеє нтренету."

"після довгої дискусіїї - видали таку фразу - "у вас роутер неправильно настроєний."

я цим хочу сказати - що деколи в тех підтримці не розуміють про що в них запитують...

ну і звісно бувають і нормальні працівники - вони відразу допоможуть або хочаб тезисно направляють на пошук рішення

і ось я тут...

ну все... досить полеміки...

проблема залишається...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

юзай пошук

Tum@n дуже гарно намалював все тут.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

за прошивку дякую.

обовязково спробую.

не раджу...

поперше, на рідних прошивках все нормально працює, по друге якшо не веренете рідну прошивку то втратите гарантію, по третє якщо не можите налаштувати рідну прошивку, то краще в ліс не лізти...

Так шо ж ти ображаєш людей які працюють в центрі підтримки, це дійсно не їх обов'язки, про шо вони тобі і сказали, почни з себе...

на рахунок 2-х хвилин настройки то це круто навіть для мегагурусуперпуперспеціаліста, тут ше питання скільки стабільно попрацює девайс після цих двух хвилин настройки, і на шот кривих рук, то вони можуть бути ше кучеряві до того всього...

а відносно супорта, то відверто кажучи думаю шо від них тут ніхто не в захваті. :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Себе спеціалістом не вважаю, роутер налаштовував перший раз в житі налаштував за 2-3 хвилини(TP-Link TL-WR740N), тс сказав, що він в прийшов центр обслуговування абонентів і йому не допомогли, спеціалісти які там сидять взагалі не займаються технічною підтримкою, тому 460 і 0800300460 всім в поміч

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нікуди я не ходив.

0800300460 - ось куди звертався і ця вся історія з тех підтримкою була саме коли я звернувся по телефону гарячої ліній.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

юзай пошук

Tum@n дуже гарно намалював все тут.

вельми вдячний за підсказку

обовязково спробую.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

тому 460 і 0800300460 всім в поміч

Там теж тебе дружно пошлють н@х

так як налашуванням додаткового обладнання вони не займаються.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

юзай пошук

Tum@n дуже гарно намалював все тут.

Все запрацювало так як і писав Tum@n

Всім дуже вдячний за підтримку та розуміння.

Тему не закривайте, думаю інформація буде корисна.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...