Перейти до змісту

Потрібен електрик


Korting

Рекомендовані повідомлення

Потрібна допомога з ЗАЗ 968, після зими перестало виключатись запалення.

Взагалі симптоми дуже дивні, виїхали з гаражу

перестало виключатись запалення (воно і до того підглючувало але все ж вимикалось)

потім я скинув клему і двигун продовжив роботу (на генераторі?)

заглушили поставкою на передачу і тормозом.

Яка зараз ситуація - При накидуванні клеми зразу починає крутити стартер, глушиться тільки постановкою на передачу + тормоз, при скидуванні клеми двигун вже не працює.

Що було до того - ставив старий акум, після зарядки там напевно помінялись полюси, дуже сильно іскрив, я зразу скинув клеми, але можливо встигло щось згоріти, питання що?

Знаю що неохота кому займатись таким, але машина мені ця дуже подобається, жаль буде так кидати, все інше так ціле і двигун можна сказати в хорошому стані.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Потрібна допомога з ЗАЗ 968, після зими перестало виключатись запалення.

Взагалі симптоми дуже дивні, виїхали з гаражу

перестало виключатись запалення (воно і до того підглючувало але все ж вимикалось)

потім я скинув клему і двигун продовжив роботу (на генераторі?)

заглушили поставкою на передачу і тормозом.

Яка зараз ситуація - При накидуванні клеми зразу починає крутити стартер, глушиться тільки постановкою на передачу + тормоз, при скидуванні клеми двигун вже не працює.

Що було до того - ставив старий акум, після зарядки там напевно помінялись полюси, дуже сильно іскрив, я зразу скинув клеми, але можливо встигло щось згоріти, питання що?

Знаю що неохота кому займатись таким, але машина мені ця дуже подобається, жаль буде так кидати, все інше так ціле і двигун можна сказати в хорошому стані.

йоо, по перше таке враження що необхідний новий замок зажиганія.. але це ще не точно, треба старий перевірити.

По друге те що двигун продовжив роботу на генераторі- це нормальне і здорове явище =), але вже коли тепер він глохне від знімання клем може бути дві причини, реле зарядки або гавкнуло щось в генераторі (діоди або обмотка)

При накидуванні клеми зразу починає крутити стартер- це не дуже добре.. треба шукати чи щось коротнуло або загоріло і приклеїлось втягуюче реле стартера!

Якщо помилково поміняли полюси на акомуляторі... в реле зарядки обовязково вилитів транзистор і в генераторі 1 чи 2 діода, короче накрутили і треба довгог це все перебирати і востанавлювати! =)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Потрібна допомога з ЗАЗ 968, після зими перестало виключатись запалення.

Взагалі симптоми дуже дивні, виїхали з гаражу

перестало виключатись запалення (воно і до того підглючувало але все ж вимикалось)

потім я скинув клему і двигун продовжив роботу (на генераторі?)

заглушили поставкою на передачу і тормозом.

привіт мишам! проводка в першу чергу!

Яка зараз ситуація - При накидуванні клеми зразу починає крутити стартер, глушиться тільки постановкою на передачу + тормоз, при скидуванні клеми двигун вже не працює.

Вот замок запалювання поміняй, якшо не поможе то проводка десь накрилась!

Що було до того - ставив старий акум, після зарядки там напевно помінялись полюси, дуже сильно іскрив, я зразу скинув клеми, але можливо встигло щось згоріти, питання що?

В даному випадку, якщо всі запобіжнкики стоять на своїх місцях то накрились запобіжники(по ідеї якщо вони стоять на своїх місцях), або проводка десь коротить!

Знаю що неохота кому займатись таким, але машина мені ця дуже подобається, жаль буде так кидати, все інше так ціле і двигун можна сказати в хорошому стані.

Мое імхо! якшо машина для тебе дійсно дорога то ти б ніколи в неї не всунув би старий, спорчений акум!

П.С. якшо дійсно дорога, то поміняй всю проводку, акумулятор, і замок запалювання!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мое імхо! якшо машина для тебе дійсно дорога то ти б ніколи в неї не всунув би старий, спорчений акум!

Акуму було всього 5-6 років. Тим більше може його і зараз можна відновити, просто там після зарядки чогось помінялись полюси.

На рахунок поміняй - того і шукаю електрика, чого у самого руки з Ж ((((

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Акуму було всього 5-6 років. Тим більше може його і зараз можна відновити, просто там після зарядки чогось помінялись полюси.

На рахунок поміняй - того і шукаю електрика, чого у самого руки з Ж ((((

всього (???) 5-6років ! Він (акум) у Вас гелевий чи що? Для звичайного автомобільного акума 5-6років це пенсійний вік (до якого не всі доживають).

Полюси після зарядки помінятись ніяк не могли, це анекдот получився. :) Може Ви клеми поміняли місцями + на - то це інша справа.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Акум дуже сильно іскрить при підключенні будь чого, поясність цей симптом тоді.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Акум дуже сильно іскрить при підключенні будь чого, поясність цей симптом тоді.

Отже акум у вас ще живий, але десь є КЗ в проводці (як і писали вище)... Треба перевіряти проводку, замок запалювання, стартер, генератор. Експерементувати з такими речами, не знаючи що робиш, небезпечно - можна спалити машину (в буквальному смислі). Таки да, Вам потрібен автоелектрик.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Отже акум у вас ще живий, але десь є КЗ в проводці (як і писали вище)...

Мова йшла про інший акум. Я можу відрізнити нормальну іскру від аномально ненормальної.

Таки да, Вам потрібен автоелектрик.

Для чого ви влізли у цю тему?

Модер потріть будь ласка все починаючи з посту номер 6

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Міняємо контактну группу - і всі щасливі))) Сам таке проходив.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Розібрались трабла була в замку :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 рік потому...

підкажіть, чи може згоріти в підігріві сидінь сама спіралька підігріву під сракою? чи то десь в глибині регуляторів, запобіжників і т д проблема (одне сидіння пасажира жарить, а у водія я...ця прилипають зимою до сидінь) ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

підкажіть, чи може згоріти в підігріві сидінь сама спіралька підігріву під сракою? чи то десь в глибині регуляторів, запобіжників і т д проблема (одне сидіння пасажира жарить, а у водія я...ця прилипають зимою до сидінь) ?

Може і там. і там...То лише поглиблений огляд надасть вірний діагноз. Почати варто із запобіжників. Та і вказування марки авто незавадить!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...