Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Проблема слідуюча: при підключені до інтернету зявляється "ошибка 678". Що робити?

провайдер ОГО, підключаємось до діючої акції, «Модем для ОГО! за 1 грн.»

ЗІ Підключаємось перший раз

модем Glitel GT-318RI

ОС Windows XP SP3

Опубліковано

Може ще не включили? Глянь чи DSL лампочка світиться?

горить

Комплект купувався тиждень тому

а через роутер чому нехочеш? так ж простіше і зручніше.

а яка різниця що я підключаю, а що модем?

Опубліковано

попробуй скінути настройки TCP/IP  - "Пуск"->"Выполнить", веди команду "netsh interface ip reset log.txt"  і тоді налаштуй все знанова

Опубліковано

попробуй скінути настройки TCP/IP  - "Пуск"->"Выполнить", веди команду "netsh interface ip reset log.txt"  і тоді налаштуй все знанова

буду пробувати вже завтра, так як це не в мене в дома

а я можу його налаштувати на своєму ПК (Windows7)?

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...