user45 Опубліковано 18 Листопада, 2010 в 15:18 #1 Опубліковано 18 Листопада, 2010 в 15:18 Прошу поради в такій ситуації.Свого часу в фірмі „Ентер” купив відеокарту. Вона вийшла з ладу до закінчення гарантійного терміну в 3 роки. Карту в „Ентері” прийняли по гарантії, обстежили, повідомили мене що їй кінець (відвал чіпа) і запропонували взамін без доплати нову з приблизно такими ж характеристиками, оскільки таких вже не випускають.І от вже місяць замовлену карту все „везуть” і „везуть”, кожного разу „годуючи” мене „завтраками” і придумуючи різні причини. Я підозрюю, що тягнуть вони не спроста. Чи знає хтось як можна в них вирвати карту або гроші?
justice777 Опубліковано 18 Листопада, 2010 в 15:26 #2 Опубліковано 18 Листопада, 2010 в 15:26 Готуєте письмову заяву на ім'я Ентера (вірна назва і реквізити мають бути в документі/талоні, який видали Вам, коли здавали товар по гарантії).Описуєте ситуацію, зазначаєте коли передали товар, просите негайно замінити товар.Заяву готуєте в двох примірниках: один - ентеру, інший - собі. На Вашому примірнику обов'язково відмітка Ентера про отримання!
twin Опубліковано 18 Листопада, 2010 в 21:57 #3 Опубліковано 18 Листопада, 2010 в 21:57 Другу або третю можна на всяк випадок в Захист прав споживача. Тоді ше й вони наїдуть...
Skorpio76 Опубліковано 18 Листопада, 2010 в 22:06 #4 Опубліковано 18 Листопада, 2010 в 22:06 Здаюч картку, необхідно було написати (надрукувати), як вже писали вище, заяву в двох примірниках.Не погоджуватися на строк розгляду вашого звернення понад 14 днів!!! Люблять деякі фірмочки приймаючи товар на гарантійне обслуговування, видати в замін папірець, в якому вписують орієнтовну дату вирішення вашого питання скажімо через місяць. В жодному разі НЕ ПІДПИСУЙТЕ такий папірець!!!Цим ви даєте згоду на затягування вирішення вашого питання! Гадаю, здаючи картку, ви зафіксували дату здачі? Тепер письмове!!!! звернення з питанням чому до цього часу вам не вирішили питання!Папірців подібні конторки бояться. Їм дешевше вам повернути кошти, ніж потім платити адмін штраф, або наймати юриста.
justice777 Опубліковано 19 Листопада, 2010 в 07:23 #5 Опубліковано 19 Листопада, 2010 в 07:23 Здаюч картку, необхідно було написати (надрукувати), як вже писали вище, заяву в двох примірниках.Не погоджуватися на строк розгляду вашого звернення понад 14 днів!!! Люблять деякі фірмочки приймаючи товар на гарантійне обслуговування, видати в замін папірець, в якому вписують орієнтовну дату вирішення вашого питання скажімо через місяць. В жодному разі НЕ ПІДПИСУЙТЕ такий папірець!!!Цим ви даєте згоду на затягування вирішення вашого питання! Гадаю, здаючи картку, ви зафіксували дату здачі? Тепер письмове!!!! звернення з питанням чому до цього часу вам не вирішили питання!Папірців подібні конторки бояться. Їм дешевше вам повернути кошти, ніж потім платити адмін штраф, або наймати юриста.Не вводьте людину в оману!Якщо строк ремонту перевищує 14 днів - це є однією з ознак істотного недоліку речі, зі всіма обставинами, які звідси випливають, в т.ч. на заміну товару або повернення коштів!!!
Mihas Опубліковано 19 Листопада, 2010 в 11:22 #6 Опубліковано 19 Листопада, 2010 в 11:22 Читаємо Закон "Про захист прав споживачів" (стаття 8, пункт 9):9. При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк. На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі. Для цього продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані створювати (мати) обмінний фонд товарів. Перелік таких товарів ( 172-94-п ) визначається Кабінетом Міністрів України. За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару. При усуненні недоліків шляхом заміни комплектуючого виробу або складової частини товару, на які встановлено гарантійні строки, гарантійний строк на новий комплектуючий виріб і складову частину обчислюється починаючи від дня видачі споживачеві товару після ремонту.Додаток N 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172 ПЕРЕЛІК товарів, з яких утворюється обмінний фонд Телевізори Мікрохвильові печі Магнітоли Кухонні машини Магнітофони В'язальні машини Радіоприймачі Пилососи Холодильники Електропраски Морозильники Електроміксери Пральні машини Електросоковижималки Апарати телефонні, у тому числі мобільного зв'язку Персональні комп'ютери та комплектуючі частини до них Апаратура для відеозапису та відтворення зображення і звуку Електрочайники Електрофени Електрокавоварки ( Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1642 ( 1642-2004-п ) від 13.12.2004 ) Міністр Кабінету Міністрів України І.ДОЦЕНКОВисновок:1. Йдемо в контору та просимо видати в тимчасове користування аналог з обмінного фонду (заява)2. Оскільки такого фонду немає (як правило), то пишемо заяву про відшкодування вартості з розрахунку 1% за кожен день понад 14 днів або після отримання заяви (див.п.1). Тут діє принцип "що раніше". Тобто заяву на надання заміни в тимчасове користування можна писати хоч в момент здачі в ремонт.3. Далі два варіанти: а) з Вами йдуть на мирову і як мінімум пришвидшують обмін б) продавець "відмазується", з'їзджаючи на недобросовісних постачальників. Тоді повідомляємо, що будемо звертатися до відділу захисту прав споживачів а компенсацію втрат (на штрафи та компенсації) продавець нехай в судовому порядку далі вимагає від цих самих постачальників (чи сервісників). Ну і йдемо до цього самого відділу.Всі власні дії потрібно фіксувати письмово (заяви в двох екземплярах, один з них собі - щоб було що потім пред'являти у відділі ЗПС). Також бажано мати з собою свідків, на випадок якщо продавець відмовиться реєструвати заяву.
voldf Опубліковано 20 Листопада, 2010 в 19:29 #7 Опубліковано 20 Листопада, 2010 в 19:29 а чи в тебе є якийсь документвід Ентера, що підтверджує прийом карточки на гарантію?
user45 Опубліковано 20 Листопада, 2010 в 21:10 Автор #8 Опубліковано 20 Листопада, 2010 в 21:10 є квитанція з підписом і печаткою
laser Опубліковано 8 Грудня, 2010 в 14:42 #9 Опубліковано 8 Грудня, 2010 в 14:42 во во, дудуже важливо при здачі товару отримати акт прийому-передачі, із зазначеною датою і штампом магазину, інакше в суді вони просто скажуть шо ти нічо їм не давав (або дав, але фіг зна коли - акт без дати), і доказати протилежне буде не можливо.
voldf Опубліковано 12 Грудня, 2010 в 20:22 #10 Опубліковано 12 Грудня, 2010 в 20:22 то що, розрулив якось ситуацію аль ні?
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.