Перейти до змісту

Україна і Росія через місяць створять СП "ОАК-Антонов"


Phoinix

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Україна і Росія 26 жовтня в рамках зустрічі прем`єрів підпишуть документи про створення спільного підприємства - ТОВ "ОАК-Антонов". Про це було заявлено на прес-конференції з нагоди відкриття 30 вересня під Києвом міжнародного авіасалону "Авіасвіт-21", повідомляє РосБізнесКонсалтинг.

Представники державного концерну "Антонов" (Київ, Україна) і Об`єднаної авіабудівної корпорації (ОАК, РФ) зазначили, що СП зареєструють у Москві. Його очолить представник РФ. Першим заступником стане представник України.

Заступник міністра промислової політики України, голова агентства з питань оборонно-промислового комплексу Костянтин Кучер підтвердив на прес-конференції, що документи про створення спільного підприємства за принципом "50 на 50" підпишуть 26 жовтня. За його словами, для подальшої інтеграції ОАК і ГК "Антонов" в 2011 р. виберуть аудитора з першої п`ятірки для оцінки активів. К.Кучер прогнозує, що найскладніше буде оцінити інтелектуальну власність українських авіаконструкторів.

Генеральний конструктор "Антонова" Дмитро Ківа зазначив, що спільне підприємство створюється для підвищення ефективності роботи авіапромів двох країн. Воно координуватиме кооперацію у виробництві авіатехніки, займатиметься реалізацією і післяпродажним обслуговуванням літаків.

Опубліковано

За його словами, для подальшої інтеграції ОАК і ГК "Антонов" в 2011 р. виберуть аудитора з першої п`ятірки для оцінки активів. К.Кучер прогнозує, що найскладніше буде оцінити інтелектуальну власність українських авіаконструкторів.

Оцінити то дійсно важко, а на...ти не дуже.

З.І. А ще в нього прізвище Кучер :(

Опубліковано

я розумію, що робити 100% або хочаб 70-80% з Українських складових і самомтійно це фінансово дуже важко, але якщо уряд бере кридити і тратить їх то наліво то направо, могли б трохи виділити коштів і на підтримку авіапрому. В світі не так уж і багато держав які будують літаки і ми можем гордитись що відносимся до тих небагатьох.

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

Кабмін узгодив СП "Антонова" і російської авіакорпорації

Кабінет Міністрів України своїм розпорядженням № 2040-р від 25 жовтня 2010 року погодився з пропозицією Міністерства промислової політики щодо утворення спільного російсько-українського підприємства за участю державного авіабудівного концерну «Антонов» і ВАТ «Об`єднана авіабудівна корпорація» (ОАК, Росія).

Текст відповідного документа розміщено на сайті Кабміну.

При цьому Міністерству промислової політики і Фонду державного майна доручено здійснити в установленому порядку організаційні заходи, пов`язані з утворенням зазначеного підприємства і його державної реєстрацією.

Як повідомляв УНІАН, на початку жовтня п.р. міністр промислової політики України Дмитро КОЛЕСНІКОВ під час міжнародного авіасалону «АвіаСвіт-ХХІ» повідомив, що договір про створення українсько-російського авіапромислового спільного підприємства має бути підписаний 24 жовтня. Міністр відзначив, що пайова участь в СП буде паритетною.

27 жовтня п.р. у Києві була підписана угода про створення спільного підприємства між російською «Об`єднаною авіабудівною корпорацією» (ОАК) і українським державним авіабудівним концерном «Антонов».

Довідка УНІАН. До складу державного авіабудівного концерну «Антонов» входять ДП «Антонов», Харківське державне авіаційне виробниче підприємство і Київський авіаремонтний завод 410 цивільної авіації.

До складу ОАК входять АХК «Сухий», зовнішньоекономічне об`єднання "Авіаекспорт", лізингова компанія "Іллюшин Фінанс", НПК "Іркут", Комсомольське-на-Амурі авіаційне об`єднання ім. Ю.О.Гагаріна, міждержавна авіабудівна компанія "Іллюшин", Нижегородський авіабудівний завод "Сокіл", Новосибірське авіаційне виробниче об`єднання ім. Чкалова, ВАТ "Туполєв", Фінансова лізингова компанія, ВАТ "ВАСО" тощо.

  • 3 місяця потому...
Опубліковано

</h1>

<h1>"Антонов" отримав дозвіл на половину акцій в СП з росіянами

Федеральна антимонопольна служба (ФАС) Російської Федерації задовольнила клопотання Державного авіабудівного концерну «Антонов» про придбання 50% часток у статутному капіталі ТОВ «Керуюча компанія «ОАК - Цивільні літаки».

Про це УНІАН повідомили у ФАС Росії.

«Операція, яка є предметом вказаного клопотання, не призведе до обмеження конкуренції», - сказано в повідомленні.

Як повідомляв УНІАН, 27 жовтня 2010 р. в Києві було підписано угоду про створення російсько-українського спільного підприємства ТОВ «ВАК - Антонов» між російською «Об`єднаною авіабудівною корпорацією і українським Державним авіабудівним концерном «Антонов». Воно займатиметься питаннями координації діяльності підприємств концерну «Антонов» і ВАТ «Об`єднана авіабудівна корпорація» в напрямах закупівлі комплектуючих, виробництва, маркетингу і продажів, а також післяпродажного обслуговування спільної продукції і створення нових модифікацій літаків «Антонов».

У спільному підприємстві на основі Товариства з обмеженою відповідальністю «Керуюча компанія «ВАК - Цивільні літаки» (ТОВ «КК «ОАК–ДС») ВАТ «ВАК» і ДАК «Антонов» володітимуть по 50% величини статутного капіталу.

До програм, над якими працюватиме СП, відносяться: подальший розвиток проектів регіональних реактивних літаків нового покоління Ан-148 і Ан-158, пасажирського турбогвинтового Ан-140, військово-транспортного літака короткого зльоту і посадки Ан-70, відновлення виробництва нових варіантів транспортного Ан-124-100 «Руслан».

11 лютого ц.р. голова правління ГАК «Антонов» Дмитро КІВА повідомив, що Спільне підприємство у складі українського Державного авіабудівного концерну «Антонов» і Об`єднаної авіаційної корпорації Росії (ОАК) може почати роботу вже в березні поточного року.

Уніан

  • 8 місяців потому...
Опубліковано

Ъ: Антонов може об'єднатися з росіянами, так і не зумівши знайти гроші для самостійного будівництва Ан-148

8.jpg

Авіапідприємства Україні і Росії знову обговорюють ідею об'єднання. Антонов цього разу готовий передати у спільне підприємство, куди може увійти ВАЛТ і російські банки, технології з виробництва Ан-148 і Ан-158, пише Коммерсантъ-Украина в статті Антонов окрилений

Як відзначає видання, український авіаконцерн намагався знайти кошти для самостійного будівництва літаків, але не дуже успішно. Україні вигідніша повна інтеграція авіапідприємств - у разі передачі тільки технологій, частина активів Антонова може виявитися незатребуваною, відзначають експерти.

За словами глави ДП Антонов Дмитра Ківи, концерн шукає партнерів для створення спільного підприємства з виробництва літаків Ан-148 і Ан-158. За його словами, в СП можуть увійти Воронезьке акціонерне літакобудівне товариство і російські фінансові структури.

Газета пише, що Україна може передати в СП частину прав на інтелектуальну власність, а також виробничі потужності, уточнив віце-президент ДП Антонов Олександр Ківа.

За даними Коммерсантъ-Украина, Росія пропонувала об'єднати авіабудівні активи ще в минулому році, але тоді Ківа заявляв, що об'єднання неможливе, оскільки українські активи є державними, а на їх корпоратизацію піде мінімум два роки.

Нагадаємо, що наразі сторонами створено лише СП, яке займається координацією виробництва, питаннями маркетингу і продажем літаків. Активи в СП сторони не передавали.

"Зараз ми розуміємо, що самостійно нам буде складно розвивати серійне виробництво Ан-148 і Ан-158", - сказав Ківа. Досі в "Антонові" говорили, що будуть виконувати замовлення за рахунок кредитних коштів.

Втім, для України в такому СП є певні ризики, зазначає старший партнер юрфірми Ілляшев і партнери (представляє інтереси Антонова в кількох спорах) Роман Марченко.

"Російську сторону цікавлять перш за все наші технології, виробничі потужності у них є. Тому важливо не допустити, щоб інші авіапідприємства України залишилися незатребуваними. Для цього необхідно провести корпоратизацію всього холдингу", - вважає юрист.

Нагадаємо, що Україна і Росія досі не вийшли на заявлені плани щодо щорічного виробництва Ан-148 - країни обіцяли виробляти по 12 і 24 літаки на рік відповідно.

ось так потроху і непомітно все здадуть.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...