D@ve Posted July 28, 2010 at 05:06 PM #1 Posted July 28, 2010 at 05:06 PM Еще ни разу в нашей новостной ленте не было материалов о... разбрасывании угля или того хлеще о метании тряпок и зайчиков в стену. Так или иначе, когда-то это должно было случиться впервые, и, наконец, случилось. Далее речь пойдет не о каких-то безумных соревнованиях, а о программном обеспечении, обычно упоминающемся вскользь в обзорах видеокарт и игр.Специалист по 3D-анимации и эффектам Тьяго Кошта (Thiago Costa), который является ведущим техническим директором монреальского отделения Ubisoft Digital Arts, опубликовал ролик, демонстрирующий возможности физического движка Lagoa Multiphysics 1.0 собственной разработки. Среди функций движка заявлены способность обработки движения и взаимодействия частиц в сыпучих материалах, несжимаемых жидкостях, упругих конструкциях, деформации пластиковых материалов и многие другие эффекты. Новоиспеченный программный комплекс вполне сможет составить конкуренцию признанным игровым монстрам, таким как Unreal Engine, Source и id Tech 5. Не исключено, что демонстрация возможностей Lagoa Multiphysics 1.0 - первая ласточка, и вскоре нас может ждать уже живая демка пока не анонсированной игры от Ubisoft. ©
Vaska Posted July 28, 2010 at 07:49 PM #2 Posted July 28, 2010 at 07:49 PM Мда... З таким движком ігри стануть ще реальніші! Мені здається що з такими темпами ми взагалі не зможемо відрізнити реальність від ігри
sergmaestro Posted July 28, 2010 at 08:01 PM #3 Posted July 28, 2010 at 08:01 PM вже бачив. що тут скажеш: вражає! а щодо майбутнього то думаю цьому двіжку буде там виділено місце
Zheny@ Posted July 28, 2010 at 08:02 PM #4 Posted July 28, 2010 at 08:02 PM Іпанутися..... Це ж які потужності для рендерінга нада??
MrVes Posted July 28, 2010 at 08:19 PM #5 Posted July 28, 2010 at 08:19 PM Супер Залишилося тільки дочекатися виходу заліза, яке буде без гальм це все зможе відобразити.
D@ve Posted July 29, 2010 at 05:24 AM Author #6 Posted July 29, 2010 at 05:24 AM Іпанутися..... Це ж які потужності для рендерінга нада??Наскільки я зрозумів, діло не в потужності, а в оптимізації алгоритму.
keepo Posted July 29, 2010 at 05:51 AM #7 Posted July 29, 2010 at 05:51 AM Наскільки я зрозумів, діло не в потужності, а в оптимізації алгоритму. не факт. виробники заліза ен зацікавлені в оптимізації, їм саме прожерливість двіжків треба. А чарівне слово відкат вбиває бажання більшості кодерів до роботи.
Zheny@ Posted July 29, 2010 at 06:10 AM #8 Posted July 29, 2010 at 06:10 AM Ну, можливо, D@ve і правий. Але все одно це ж скільки роботи. Ти вказуєш програмі, що це вода, і зайчик із води розіл'ється! А Скажи, що то желе - і він поскаче, скажеш, що то кульки - посиплеться, кубики посиплеться ще інакше. І в кожної зернинки-кульки-кубика буде своя траекторія. Це ж скільки фізичних властивостей матеріалів повинен був вивчити програмер??? +100500 Ні дати ні взяти!
qaster Posted November 10, 2010 at 05:14 PM #9 Posted November 10, 2010 at 05:14 PM прєдвкушаю... йдеш по пляжу в Фар Край 4, а пісок під ногами міситься як на початку роліка...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.