alex1973 Опубліковано 23 Листопада, 2008 в 18:17 #101 Опубліковано 23 Листопада, 2008 в 18:17 alex1973, в твому випадку швидкість падає через погане покриття, а не через загруженість БС, на якомусь сайті бачив завнішню СДМА антенку за 150грн, по відгуках швидкість пристойно збільшувалась.Не треба ля-ля... Я користуюсь інтернетом від інтертелеком як в машині, рухаючись по місту, так і вдома або в офісі.Так ось швидкість впала скрізь, незалежно від покриття. Правда зараз вже декілька днів швидкість піднялась до 1100кб/с
Trix Опубліковано 24 Грудня, 2008 в 06:39 #102 Опубліковано 24 Грудня, 2008 в 06:39 Хто об*яснить шо за штрафи накладаються за некористування послугою. В мому випадку я не замовляв трафік, тобто не поповнював шоб не нараховувалися мб, а коли прийшов щоб закиниту якісь кошти на рахунок мені кажуть так-і-так, ви маєте заплатити штраф 50% від тарифу ( в мне 145) і кажуть, з Вас 219грн!!!
PitBoy Опубліковано 24 Грудня, 2008 в 10:34 #103 Опубліковано 24 Грудня, 2008 в 10:34 Хто об*яснить шо за штрафи накладаються за некористування послугою.В мому випадку я не замовляв трафік, тобто не поповнював шоб не нараховувалися мб, а коли прийшов щоб закиниту якісь кошти на рахунок мені кажуть так-і-так, ви маєте заплатити штраф 50% від тарифу ( в мне 145) і кажуть, з Вас 219грн!!! нажаль так і є. ці 145 грн являються абонплатою яка має сплачуватись щомісяця, у випадку некористування інетом сплачується половина тарифу, неприємно звичайно але треба було зразу питати коли підключався
Trix Опубліковано 24 Грудня, 2008 в 10:43 #104 Опубліковано 24 Грудня, 2008 в 10:43 нажаль так і є. ці 145 грн являються абонплатою яка має сплачуватись щомісяця, у випадку некористування інетом сплачується половина тарифу, неприємно звичайно але треба було зразу питати коли підключався Це ж вони мають попереджувати що так-і-так. Я ж не можу все в них питати Сволочі, зараз напевно сплачу той штраф, по ідеї це 74грн, і одразу відключитися, щоб не платити штраф за грудень, і підключитися знову, ще походу акція там якась є
Trix Опубліковано 25 Грудня, 2008 в 16:10 #105 Опубліковано 25 Грудня, 2008 в 16:10 Які будуть ваші поради, в договорі реально нічого про штраф не говориться і вони нічого не попереджали.Сваритися з ними чи смиренно заплатити і замовчати?
Yurik Опубліковано 25 Грудня, 2008 в 20:32 #106 Опубліковано 25 Грудня, 2008 в 20:32 Якщо в договорі, що ти підписував дійсно нічого не згадується про штраф, то послати нафіг і не платити і навряд чи вони можуть чимось довести, що ти не правий
lutsk Опубліковано 28 Лютого, 2009 в 22:06 Автор #107 Опубліковано 28 Лютого, 2009 в 22:06 Ночью интересней!Ночь становится интересней дня, ведь теперь тарифный план «Мобільне життя ReVolution! - NIGHT» стал еще доступней:- стоимость пакета в месяц - 0 гривен;- стоимость 1 мегабайта скоростного Интернета с 00.00 до 09.00 составляет 3 копейки, с 09.00 до 00.00 всего 20 копеек.Аванс при подключении составляет 50 гривен, которые остаются на лицевом счету. Подключение Абонентов происходит на виртуальный номер 999-ХХ-ХХ.Для поддержки лицевого счета, Абоненту нужно активно пользоваться Интернет-услугами проявляя, тем самым, абонентскую активность. В случае отсутствия абонентской активности в течение 90 дней, виртуальный номер абонента отключается. Восстановление данного номера возможно в течение 60 дней посредством пополнения счета на сумму в размере 25 гривен на услуги Интернет.Интернет без ограничений и без абонентской платыДля энергичных и активных Интернет-пользователей Интертелеком выводит новый тарифный план «Мобільне Життя ReVolution» без абонентской платы!Теперь Вы сами контролируете свою «мобильную жизнь», оплачивая только стоимость реально используемого входящего и исходящего трафика.Стоимость пакета в месяц - 0 гривен.Стоимость 1 мегабайта скоростного Интернета - всего 0,10 гривен.Стоимость подключение 50 гривен, которые остаются на лицевом счету. Подключение Абонентов происходит на виртуальный номер 999-ХХ-ХХ.Для поддержки лицевого счета, Абоненту нужно активно пользоваться Интернет-услугами проявляя, тем самым, абонентскую активность. В случае отсутствия абонентской активности в течение 90 дней, виртуальный номер абонента отключается. Восстановление данного номера возможно в течение 60 дней посредством пополнения счета на сумму в размере 25 гривен на услуги Интернет.
SaShurik Опубліковано 5 Березня, 2009 в 12:03 #108 Опубліковано 5 Березня, 2009 в 12:03 Розмовляю, коли забажаю - новий тариф «Весняний»Вперше прямий міський номер без щомісячної абонентської плати - з новим тарифним планом «Весняний» у Вас є можливість оплачувати лише за ті дні, коли Вам необхідно скористатися послугами зв’язку.В тарифі «Весняний» передбачена щоденна абонентська плата у розмірі 0,50 грн., яка знімається з рахунку абонента при поступленні дзвінка на номер абонента, або здійсненні дзвінка з телефонного номера абонента протягом дня. Якщо ж Ви протягом дня не здійснювали дзвінків, і Вам ніхто не телефонував - абонентська плата не знімається.Кожен день при сплаті щоденної абонентської плати в розмірі 0,50 грн Вам нараховується 20 безкоштовних хвилин для дзвінків на місцеві міські номери та національну мережу «Інтертелеком».Навіть якщо Ви будете спілкуватися кожен день протягом 31 дня, сплачуючи по 0,50 коп., то абонентська плата за місяць становитиме лише 15,50 грн. І при цьому Вам нараховується 620 пакетних хвилин.Також, за окрему щомісячну оплату, що становить 25 гривень, Ви отримуєте 350 МБ швидкісного Інтернету, включеного в пакет. Оплата понад пакетний трафік проводиться за дуже доступними тарифами - 0,08 грн за 1 МБ. Підключення до тарифу «Весняний» можливе лише з 05.03.09 по 31.03.09. Подальше обслуговування абонентів, які підключилися до даного тарифного плану, необмежене.Для існуючих абонентів можливий перехід на тарифний план «Весняний». Вартість переходу - 5 грн. з ПДВ.Для підтримки особистого рахунку, Абоненту потрібно користуватися послугами зв’язку демонструючи, тим самим, абонентську активність (наявність вхідного та вихідного трафіку). У випадку відсутності абонентської активності протягом 90 днів, номер абонента відключається. Відновлення даного номеру можливе протягом 60 днів.
MrVes Опубліковано 5 Березня, 2009 в 13:06 #109 Опубліковано 5 Березня, 2009 в 13:06 А ще Інтер працює 7-го березня та 8-го березня! Отже у кого не було можливості поспілкуватися з операторами / інженерами, то з`явилась нагальна можливість, не зриваючи робочий графік.
keepo Опубліковано 5 Березня, 2009 в 14:24 #110 Опубліковано 5 Березня, 2009 в 14:24 Можна в цій темі поцікавитись покриттям оператора в с. Воротнів?
MrVes Опубліковано 5 Березня, 2009 в 14:50 #111 Опубліковано 5 Березня, 2009 в 14:50 Можна в цій темі поцікавитись покриттям оператора в с. Воротнів?Телефонія - без проблем.Для Інтернету варто було б доукомплектуватися антеною, в інакшому випадку можливі збої (EV-DO Rev.A).
Адміністратори serega Опубліковано 5 Березня, 2009 в 16:32 Адміністратори #112 Опубліковано 5 Березня, 2009 в 16:32 Скільки базових станцій в Луцьку ?
MrVes Опубліковано 5 Березня, 2009 в 16:47 #113 Опубліковано 5 Березня, 2009 в 16:47 Не заглиблюючись в подробиці 4.Радіус роботи БС - 45-50 км. (по прямій).
SaShurik Опубліковано 5 Березня, 2009 в 18:46 #114 Опубліковано 5 Березня, 2009 в 18:46 ... цікаво, де ще по області стоять БС.
biter Опубліковано 5 Березня, 2009 в 18:52 #115 Опубліковано 5 Березня, 2009 в 18:52 Радіус дії - нефіговий, а як із пропускною здатністю? Не мало 4 БС на Луцьк?
MrVes Опубліковано 5 Березня, 2009 в 20:18 #116 Опубліковано 5 Березня, 2009 в 20:18 Радіус дії - нефіговий, а як із пропускною здатністю? Не мало 4 БС на Луцьк?Радіус дії озвучений мною розраховується на місцевості без перешкод (ліси, гори, будівлі).В Луцьку спостерігається найвища активність інетюзерів Інтера по Україні, тому нещодавно поставили додаткову базову.Самі ж базові станції легко модернізуються додатковими модулями з метою підвищення пропускної здатності. Більш важливе питання, чи будуть на це виділяти кошти. Правда 2 тиждні тому модернізацію у Луцьку було проведено. На скільки достатньо можуть судити самі користувачі. Я ж нарікань останнім часом не чув.... цікаво, де ще по області стоять БС.Горохів, Ковель, Любомль, Шацьк - це те що по пам`яті. Якщо потрібно більш точно, то завтра нагадай в ПМ.
SaShurik Опубліковано 6 Березня, 2009 в 07:45 #117 Опубліковано 6 Березня, 2009 в 07:45 Хочу собі взяти для інтернету модем + ТП «Мобільне Життя ReVolution» без абонентской платы, на випадок виїзду за межі квартири з ноутбуком. ?1) Що означає: "Для поддержки лицевого счета, Абоненту нужно активно пользоваться Интернет-услугами проявляя, тем самым, абонентскую активность."Мені потрібно поповнюватись кожні 90 днів. Так, то на яку суму?чиПросто, щоб хоча б 1 раз на 90 днів було використано кошти на послуги? Навіть 10 коп!2) Якщо мені привезуть модем б/у, мені його прошиють в ЦОК, і скільки це буде коштувати?!
MrVes Опубліковано 6 Березня, 2009 в 10:10 #118 Опубліковано 6 Березня, 2009 в 10:10 Хочу собі взяти для інтернету модем + ТП «Мобільне Життя ReVolution» без абонентской платы, на випадок виїзду за межі квартири з ноутбуком. ? 1) Що означає: "Для поддержки лицевого счета, Абоненту нужно активно пользоваться Интернет-услугами проявляя, тем самым, абонентскую активность." Мені потрібно поповнюватись кожні 90 днів. Так, то на яку суму? чи Просто, щоб хоча б 1 раз на 90 днів було використано кошти на послуги? Навіть 10 коп! 2) Якщо мені привезуть модем б/у, мені його прошиють в ЦОК, і скільки це буде коштувати?! 1. На протязі 90 днів абонент повинет використати хочаб якісь кошти, тобто користуватися послугами компанії. Жорсткої привязки до певної суми, власне як і роз`яснень з цього приводу, Одеса-мама не дала, а відтак будемо важати, що це так і є 2. Прошити модем абонента інженери зобов`язанібезкоштовно і не важливо модем куплений в Інтері чи будь-де. Одне прошу акцентувати увагу щоб модем не був "noname" адже прошивка є не на всі моделі модемів, а на ті що продаються та модельний ряд самих розповсюджених.
SaShurik Опубліковано 6 Березня, 2009 в 12:17 #119 Опубліковано 6 Березня, 2009 в 12:17 Novatel S620 прошиють
MrVes Опубліковано 6 Березня, 2009 в 12:49 #120 Опубліковано 6 Березня, 2009 в 12:49 Novatel S620 прошиютьЯкщо це було питання, то прошиють.
MistoCDMA Опубліковано 3 Квітня, 2009 в 20:55 #121 Опубліковано 3 Квітня, 2009 в 20:55 Хочу собі взяти для інтернету модем + ТП «Мобільне Життя ReVolution» без абонентской платы, на випадок виїзду за межі квартири з ноутбуком. ? 1) Що означає: "Для поддержки лицевого счета, Абоненту нужно активно пользоваться Интернет-услугами проявляя, тем самым, абонентскую активность." Мені потрібно поповнюватись кожні 90 днів. Так, то на яку суму? чи Просто, щоб хоча б 1 раз на 90 днів було використано кошти на послуги? Навіть 10 коп! 2) Якщо мені привезуть модем б/у, мені його прошиють в ЦОК, і скільки це буде коштувати?! 1. На протязі 90 днів абонент повинет використати хочаб якісь кошти, тобто користуватися послугами компанії. Жорсткої привязки до певної суми, власне як і роз`яснень з цього приводу, Одеса-мама не дала, а відтак будемо важати, що це так і є 2. Прошити модем абонента інженери зобов`язанібезкоштовно і не важливо модем куплений в Інтері чи будь-де. Одне прошу акцентувати увагу щоб модем не був "noname" адже прошивка є не на всі моделі модемів, а на ті що продаються та модельний ряд самих розповсюджених. 2п - це вже трохи перебір. Прошити під Інтер чи Піплів можна любий модем стандарту СDMA800. Просто в Інтері віднедавно почали брати плату за програмування стороннього терміналу. Якщо ж завітаєш до дилера, то підключеш без додаткових коштів
MrVes Опубліковано 3 Квітня, 2009 в 21:03 #122 Опубліковано 3 Квітня, 2009 в 21:03 2п - це вже трохи перебір. Прошити під Інтер чи Піплів можна любий модем стандарту СDMA800. Просто в Інтері віднедавно почали брати плату за програмування стороннього терміналу. Якщо ж завітаєш до дилера, то підключеш без додаткових коштів Перебору нема, так як писалося це зі слів (мало не під диктовку) головного інженера. А перевірити законність спроби стягнути плату за прошивку стороннього модему можна зателефонувавши на безкоштовну лінію 8 - 800 (і не забуваємо брати чек)
MistoCDMA Опубліковано 3 Квітня, 2009 в 21:27 #123 Опубліковано 3 Квітня, 2009 в 21:27 2п - це вже трохи перебір. Прошити під Інтер чи Піплів можна любий модем стандарту СDMA800. Просто в Інтері віднедавно почали брати плату за програмування стороннього терміналу. Якщо ж завітаєш до дилера, то підключеш без додаткових коштів Перебору нема, так як писалося це зі слів (мало не під диктовку) головного інженера. А перевірити законність спроби стягнути плату за прошивку стороннього модему можна зателефонувавши на безкоштовну лінію 8 - 800 (і не забуваємо брати чек) Тоді несіть мені, я прошию
MrVes Опубліковано 3 Квітня, 2009 в 21:55 #124 Опубліковано 3 Квітня, 2009 в 21:55 Тоді несіть мені, я прошиюВ пості № 122 (пункт 2) я акцентував увагу, що для кожного обладнання повинна бути програмне забезпечення для пуско-налагодження (в дилера і Інтера воно фактично одне й те ж саме, так як Ви обмінюєтеся ним).Постом № 126 я намагався пояснити, що якщо якомусь "Василю" в Інтері здається, що йому мало платять ЗП чи не вистачає на пиво, то це проблема абонента і питання вирішується "шо 2 пальца". А раз так, то спроби здерти кошти з абонента співробітниками Інтера не є аргументацією підключення в дилера.Щоб довершити об`єктивну картину зауважу, що як би я підключався, то тільки в дилера. Адже дилер може зробити знижку як на обладнання так і на комплексне підключення. Також дилер (саме Ви) більш професійно здійснюєте технічний супровід та пуско-налагодження, так як працюєте на себе, а не на якогось там Абгама з Одеси.З.І. Нічого особистого - тільки об`єктивне відображення положення речей.
MistoCDMA Опубліковано 4 Квітня, 2009 в 14:19 #125 Опубліковано 4 Квітня, 2009 в 14:19 Тоді несіть мені, я прошиюВ пості № 122 (пункт 2) я акцентував увагу, що для кожного обладнання повинна бути програмне забезпечення для пуско-налагодження (в дилера і Інтера воно фактично одне й те ж саме, так як Ви обмінюєтеся ним).Постом № 126 я намагався пояснити, що якщо якомусь "Василю" в Інтері здається, що йому мало платять ЗП чи не вистачає на пиво, то це проблема абонента і питання вирішується "шо 2 пальца". А раз так, то спроби здерти кошти з абонента співробітниками Інтера не є аргументацією підключення в дилера.Щоб довершити об`єктивну картину зауважу, що як би я підключався, то тільки в дилера. Адже дилер може зробити знижку як на обладнання так і на комплексне підключення. Також дилер (саме Ви) більш професійно здійснюєте технічний супровід та пуско-налагодження, так як працюєте на себе, а не на якогось там Абгама з Одеси.З.І. Нічого особистого - тільки об`єктивне відображення положення речей.На скільки мені відомо, то плата за програмування стороннього терміналу - наказ Одеси
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.