Перейти до змісту

Lutsk Summer Dota Tournament


yurkkkin

Рекомендовані повідомлення

thumb_1277108325_0.png

Гра: WarCraft3 Dota 5v5

Місце проведения: інтернет-кафе "Неополіс"

Адреса: м. Луцьк, вул. Лесі Українки, б. 9

Дата проведенння: 03 липня 2010 року

Організатори: інтернет-кафе "Неополіс" та портал westgame.org

Формат проведення чемпіонату: в залежності від кількості команд (group or double)

Жеребкування: програма Tourney Master

Попередня реєстрація на турнір*.

*. Зареєструватися можна по електронній пошті на [email protected] або на ICQ 373490695: вказати назву команди, капітана та всіх гравців (нікі і ПІБ)

Список команд:

Вартість участі: 100 грн з команди

Призовий фонд (60%):

1 місце - 35%

2 місце - 15%

3 місце - 10%

Основна реєстрація проводитиметься: 03.06.2010 з 09.00 до 10.00

Початок змагань в 10.30

Головний суддя змагань - starex

**. час оплачувати непотрібно

*** . можливі зміни в грошових призах, а також додаткові бонуси.

****. будь-які пропозиції будуть розглядатися, прошу реагувати

Правила:

1. Основні положення .

1.1. Версія гри - Warcraft 3: The Frozen Throne (остання на момент проведення турніру ).

1.2. Спосіб змагань: 5vs5 (командна гра, 5 гравців в команді)

2. Система проведення.

2.1. Ігрова система - LAN

2.2. Версія 6.67c

2.3. Мод –cm.

2.4. Порядок pick`ів та ban`ів визначається ігровим модом.

3. Правила проведення ігр.

3.1. Команда має 5 хвилин перед матчем на налаштування та підготовку.

3.2. Host визначається самими командами. В випадку, якщо команди не можуть визначитись з hostom, хостить команда sentinel`ів.

3.3. Ігрові налаштування мають наступні значення:

- Full shared unit control: виставляється кожним гравцем окремо, можна змінювати по ходу гри.

- Lock teams: Yes

- Observers: Full observers

- Random hero: No

- Random races: No

- Teams together: No

- Visibility: Default

3.4. Обмінюватися публічними повідомленнями протягом гри дозволяється лише капітанам команд. Публічні повідомлення іншого члена команди (не капітана) можуть каратися штрафними санкціями. Під час матчу гравці команди мають право на повідомлення лише між членами своєї команди.

3.5. Тривалість гри – до виявлення переможця.

3.6. Переможцем гри вважається команда, яка повністю знищить замок суперника (World Tree у Sentinel і Frozen Throne у Scourge) або змусить його здатися (вихід з гри двох і більше людей).

3.7.В кінці гри капітан команди, яка перемогла повинен зберегти і надати судді запис (replay file) в форматі (team1_def_team2, де team1 - переможці, а team2 – переможені) або скріншот підтверджуючий перемогу в грі, з уточненням часу затраченого на перемогу.

3.8. По спливанню півтора години гри, суддя має право зупинити гру і визначити переможця по аналізу replay file/поточній ігровій ситуації.

3.9. В випадку якщо команда зупинила гру (поставила паузу), відновлює гру команда-суперник (отривавши згоду першої команди) або суддя.

4. Баги, обмеження та нечесна гра.

4.1. За використання багів карти, команда може отримати технічну поразку в грі.

4.2. Дозволена передача Сheese.

4.3. Обмеження кілкості предметів:

- ніяких обмежень, крім передбачених ігровим модом.

4.4. Заборонено використовувати наступних героїв: немає обмежень, крім обмежень передбачених ігровим модом.

4.5. Нечесною грою вважається: використання програм, котрі ламають гру чи карту (map hack, drop hack і т.д.);

4.6. Після першого порушення правил зі сторони команди-учасника, їй в залежності від тяжкості порушення, може бути После первого нарушения правил со стороны команды-участника, ей в завимости от тяжести нарушения, может бути винесено попередження або буде зарахована технічна поразка в поточній грі. Після другого порушення з боку команди-учасника їй буде зарахована технічна поразка в матчі.

4.7. Бекдор:

- Дозволений для перших двох веж на кожному лайні;

- Заборонений для веж і всіх будівель на базі.

5. "Дисконекти", збереження, рестарти.

5.1"Дисконект" вважається будь-який розрив мережевого з'єднання під час гри з причини неполадок в системі, мережі, комп'ютера, проблем з живленням і т.д.

5.2. У разі, якщо один або декілька гравців команди не можуть продовжувати гру через ненавмисний, непередбачений "дисконект" :

- раніше чим пройшло 10 хвилин ігрового часу – гра

- якщо був зроблений First Blood , гра продовжується з місця збереження

- якщо різниця між поточним ігровим часом і часом останнього збереження становить більше 15 хвилин, гра продовжується.

5.3. Правила збереження ігр:

- команди зобов’язані зберігати гру після First Blood або через 10 хвилин після початку гри.

- команди повинні зберегти гру після закінчення ban`ів т а pick`ів героїв.

- команди мають право зберігати гру після вдалого проведення бою і\або кожні 10 .

- На момент збереження герої протиборчих команд не повинні перебувати в полі зору один одного.

5.4. Рестарт гри після First Blood неможливий, можливий лоад гри. Якщо обидві команди не зберігали гру то двом командам дається попередження.

5.5. Якщо команда зазнає технічних проблем то вона має право на паузи і технічні рестарти / збереження після First Blood, для того что-б вирішити ці проблеми. Загальна кількість технічних перезапусків / збережень не більше трьох за гру. Сумарний час, витрачений в цій ситуації - не більше 20 хв.

5.6. У разі рестарту гра повинна бути відновлена знову з такими ж налаштуваннями, як і в першій грі. Гравці повинні вибрати тих самих героїв, стартові предмети і ті ж лінії.

5.7. Предмети гравця який покинув сервер, залишаються у його героя в бекпаке і не можуть бути передані тіммейтам або продані. Дозволено контроль цього героя тіммейтамі.

6. Інше.

6.1. Всі претензії по результату ігор приймаються до розгляду протягом 20 хвилин після гри (ігрові на підставі перегляду реплея), якщо претензій протягом зазначеного терміну не надходить, то результат ігор більше не переглядається.

6.2 Керівництво турніру має право змінювати і доповнювати дані правила в будь-який час на свій розсуд.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...