Перейти до змісту

заправки ГБО у Луцьку


Voytik

Рекомендовані повідомлення

хотілося б почати гілку відгуків власників ГБО стосовно наших заправок.

хто де заправляється, заправлявся. на яких заправках замічено махлювання, недоливання (пропану).

чи користуєтесь ви підгинанням поплавка і задування балону на всі 100%?

звісно при наявності мультика класу "А" (з байпасним клапаном).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як на мене, то поняття недоливу газу, як такого, не існує. Просто різні заправках по-різному "налаштовані". Приведу приклад: о 8-мій ранку приїжаю на Океан, задуваю до поки не зупинеться лічильник. Їду у Львів, ввечері повертаюсь назад. Заїжаю туди само де заправлявся, щоб задутись знову до повного. Цікаво було витрату глянути (заправка ж та сама). Зміна змінилась. Напевне щось підкрутили, заправляло під меншим тиском напевне і в результаті мені задули тільки 15 л. і це після того як я проїхав практично десь під 350 км. На Ланосі 1.5 такої витрати ну не може бути. Так що тут поняття дуже цікаве, тому при їзді по місту стараюсь заливати 25-30 л у балон. тоді виходить все ок по витраті і кілометражу.

А от на рахунок де рідше бадяга попадається то питання інше. Особисто знаю що колись на Газовику (вул Ківерцівська здається за перехрестям на Вишків) моєму товаришу влили таку каку що той ледве виїздив.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заправлявсяна АНП Океан, в бак на 40л вливали 45-46.

Казали що зранку прохолодний газ, тому більше влазить. А нарахунок вишківського перехрестя то там дві АЗС.

І на газовику дешевше на копійок 10, але їздить після того паршиво.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

справа в тому що на газових заправках дурять людей набагато сильніше ніж на бензинових.

через те що провірити це важче ніж стосовно бензину.

і в інтеренеті вже багато де зустрічав скарг як в той же 40л. балон заливають 45 і не червоніють. тобто получається що влили більше ніж є рельний об'єм.

і усіляка там температура газу то все байки. бо пропан-бутан є зріджений, рідина. а рідина практично не стискається.

от так лишніх 5л.х4грн.=20грн. просто так у нас видурюють за кожним разом.

тому кому не байдуже то завжди виїзжають балон в ноль, і підігнувши поплавок заправляють його до відказу, тобто на весь наявний літраж.

і в разі коли "влили" більше ніж туди фізично може влізти, то просто платять виключно за той літраж що міг туди влізти.

при спробі вимагання остальної сумми, найбільш завзяті, вимагають спілкування з власником заправки. переважно на чому всі розборки і скінчаються.

у газовщиків вичитав ще і іншу фішку.

зріджений пропан-бутан якимось чином домішують природним газом метаном.

в результаті чого в балоні маєм прикольну суміш схожу на шампанське. двигун не їде.

якщо цікаво то можна нагуглити остальні подробиці.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене тьху-тьху таких випадків іще не було. В мій 42-х літровий балон більше 40-41л ніколи не влазило.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мммм да ! Всегда думал нахрена этот газ ставят на машину. Не ну если на грузовик, может самое оно, но в легковик :( На лицо одни минусы.

1. Воняет (не у всех не всегда, но мне ВОНЯЕТ особенно после заправки)

2. Опасно!!!!! Опаснее бензы и тем более солярки.

3. На заправке всегда очереди, т.к. заправляются долго.

4. Заправок мало.

5. Экономия сомнительная! Аргументирую - по сравнению с бензином может и есть, по сравнению с соляркой ни какой.

6. Двигателю ресурс укорачивается.

7. Какаето сера :) в клапанах скапливается регулярно.

8. Стоит установка ДОРОГО.

9. Обслуживания нормального нету (нет специалистов)

10. В багажнике вместо полезного груза БАЛЛОН.

Конечно на все эти мои аргументы, вы найдёте свои положительные моменты. Но я всё равно останусь при своём мнении. У меня товарищ (щас обоссытесь) ездил ставить ГАЗ в Польщу, сказал что наши установщики криворукие, кстати не жалеет. И всё это ради экономии 10-20гр., да и то эта экономия наступит после того как отобьёшь установку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мммм да ! Всегда думал нахрена этот газ ставят на машину. Не ну если на грузовик, может самое оно, но в легковик :( На лицо одни минусы.

1. Воняет (не у всех не всегда, но мне ВОНЯЕТ особенно после заправки)

2. Опасно!!!!! Опаснее бензы и тем более солярки.

3. На заправке всегда очереди, т.к. заправляются долго.

4. Заправок мало.

5. Экономия сомнительная! Аргументирую - по сравнению с бензином может и есть, по сравнению с соляркой ни какой.

6. Двигателю ресурс укорачивается.

7. Какаето сера :) в клапанах скапливается регулярно.

8. Стоит установка ДОРОГО.

9. Обслуживания нормального нету (нет специалистов)

10. В багажнике вместо полезного груза БАЛЛОН.

Конечно на все эти мои аргументы, вы найдёте свои положительные моменты. Но я всё равно останусь при своём мнении. У меня товарищ (щас обоссытесь) ездил ставить ГАЗ в Польщу, сказал что наши установщики криворукие, кстати не жалеет. И всё это ради экономии 10-20гр., да и то эта экономия наступит после того как отобьёшь установку.

1. Якщо встановлено не криворукими то нічого не воняє.

2. А бак в копійкоподібних жигуликах супер безпечний? А от бак для пропана набагато міцніший, звичайно якщо не китайський.

3.Черг немає зовсім (маю наувазі пропанові заправки) з метаном діло гірше.

4. Та на всіх більш-менш крупних АЗС є пропанові заправки. + окремостоячі суто пропанові заправки.

5. На солярку ще не бачив щоб хтось міняв. На бензинових моторах економія в 2 а то і більше раз, особливо по місту.

6. Аналогічно п.1. Грамотнопоставлена установка життя не вкоротить а от гавнятий бензин - запросто.

7. Ніколи такого не чув. Варто лише на свічки після газу глянути і все здається само собою зрозуміле.

8. Дати телефон?

9. Балон замість запаски. в багажнику докатка. ІМХО місця ледве менше стало. При такій економії - невелика жертва.

А взагалі, твої думки як у власника перших появившихся ГБО які були криво встановлені у дяді Васі в гаражі....

Та і тема це дуже засована. Найкраще залишатись при своїх поглядах, але невідписатись не міг.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

+1 до всього вищесказаного Hockins.

від себе добавлю, що ціна на газ в два рази менша і октанове число 105 це вже два досить приємних аргумента.

ціна обладнання сильно залежить від конкретної машини, рівня комфорту користування газом (покоління ГБО), та знаходження місця з якого ростуть руки у власника того авто :)

особисто собі я газ встановив власноруч, і зареєстрував все. і мені то обійшлось в 1980 гривень газове обладнання 2-го покоління (з компютером лямбдаконтролю), +700 грн. узаконення (200 за сертифікат і свідоцтсво відповідності, і 500 за заміну техпаспорту).

результатами дуже задоволений. прямо не нарадуюсь :)

а байочок про шкоду газу і інші проблеми це не новина. ГБО так як і тойже бензин вимагає справного обладнання та правильного його використання. тай все.

з.і. те що приятель їздив в Польшу настроювати своє ГБО це досить розумно.

і навіть не заради економії, а тільки через те що поляки зараз дуже сильні в газових системах. в них з'явились і справді кваліфіковані спеціалісти, і декілька потужних фірм які випускають якісне обладніння.

а колись лідерами по ГБО були голандці. потім італійці. а наразі лідирують поляки. тому їхати ставити і строїти ГБО до справді спеціалістів це розумний ход.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.

  • Останні відвідувачі   0 користувачів онлайн

    • Жодного зареєстрованого користувача не переглядає цієї сторінки


×
×
  • Створити...