Jump to content

Клуб власників Mitsubishi Outlander , та тих кому вона подобається


Phoinix

Recommended Posts

Posted

Трошки історії. Вперше назва Outlander введена в 2003 р. компанією Mitsubishi для позначення позашляховиків, які випускались під її маркою. Спочатку існували дві модифікації 2.0, 2,4 потім зявилась 2.0 з турбованим двигуном від Mitsubishi Lancer EVO.

перша модель Outlander:2003 -2007

mitsubishi_outlander.jpg

Mitsubishi Outlander XL - випущена 2007 року і стала продовженням Mitsubishi Outlander.

mitsubishi-outlander-xl-0902.jpg

mitsubishi_outlander_xl_0.jpg

2010 — випущено нову модифікацію Mitsubishi Outlander XL.

mitsubishi_outlander_xl_new.jpg

Прошу вас виражайте свої думки про даний автомобіль

Posted

Хороший машин :)

ИМХО моделька 2007 года выпуска красивее чем 2010

ЗЫ: исправь ошибки в названии темы.

Posted

Згоден з deemon'ом. Машинки хороші. Модель 2007 року мені більш подобається. Оформлення передньої частини в стилі Lancer хай буде у Lancer, а не в Outlander.

Posted

Хороший машин :)

ИМХО моделька 2007 года выпуска красивее чем 2010

ЗЫ: исправь ошибки в названии темы.

галяк, не міняє, напевно вже пройшла година

Posted

а мені геть не сподобався Outlander коли вибирав недорогий паркетник. трохи їздив на комплектації 2.0 МТ - запам'яталась дуже слабка шумоізоляція, було чути як камінчики під колесами скачуть та реве мотор на весь салон вже під 3000 обертів, і геть дохлий двигун який при цьому має гарний апетит (власник казав що 13 л по місту в нього мінімум). ще підвіска здалась занадто жорсткою, як у спортивного седану (хоча це має бути кросовер). і те що привід був повним постійним. а для перкетника це лишнє - краще мати задній міст на "підключці".

так що в плюсах був лише стильний дизайн. все решта в мінус :unsure:

Posted

це ти про Outlander чи Outlander XL?

В мене Outlander XL 2009р. звукоізоляція хороша, і швидкість наберає люкс, щоправда двигун 2,4 по місту 13літрів а по трасі умудрявся вкластись в 7,2(а всередньому по трасі 9,0). За підвіску згідний трохи жостка, привід ругулюється тумблером біля КП.

Posted

я ж написав - Outlander

Outlander XL під поняття недорогого не попадає, правда за його гроші в нього теж маса достойних конкурентів

Posted

я ж написав - Outlander

Outlander XL під поняття недорогого не попадає, правда за його гроші в нього теж маса достойних конкурентів

ну якщо ще 3-5К $ докласти то можна RAV-4 чи CR-V, або навіть Forester, хоча він дуже дорогий в обслуговуванні.

Posted

ну якщо ще 3-5К $ докласти то можна RAV-4 чи CR-V, або навіть Forester, хоча він дуже дорогий в обслуговуванні.

ИМХО если выбирать между XL, RAV-4, CR-V или Forester думаю выбрал бы XL, а вот если бы участвовал Outback то выбрал бы его, я в первую очередь выбираю авто который мне нравится внешне, а уж потом смотрю что там внутри и как он едет и если нравится тогда да. XL если чуть по другому задок бы сделать то было бы вообще супер, а так вполне красавец. Кстати замечал очень много фирм не умеет делать Универсалы или Кросоверы "ззади" :) Например Мерс только сейчас начал делать красивый задок у универсалов, а то раньше у 210 и 211 черти шо, у Ауди красавец у Акорда супер ), у БМВ 5 скажу так могло быть и лучше, не очень. Опять таки это мое ИМХО, кому нравится кому нет :) не надо ругать сильно.

Posted

Стикнувся із потребою на з/ч для клієнта на Оутлендер - 2004р. Я всьо розумію - але ціни запчастин на це чудо ой які кусючі...Навіть б/в, не те що нові...

Posted

Явно в ХL не вистачає звукоізоляції, і її, якщо автомобіль буде використовуватися хоча б з років 5 варто поставити, в 3.0 з динамікою все ок, і автомат 6-ти ступка гарно працює.

Спочатку я думав що 15 літрів це багато, але все таки V6, бензин і автомат дають своє, крім того ленд ровер фрілендер, також бере 15-ку, потім читав огляд якогось ml з мотором 3 літри, теж бере 15-ку, це на жаль не новий таурег або X5 дизельний.

На аутлендер треба ставити хоча б 60-тий профіль 225/60 або 235/55 чи відповідно менший діаметр дисків брати. Поки за 75 тисяч зламалися тільки задні склопідйомники, які замінили по гарантії. Нормальна музика, підвістка жосткувата, але на трасі самий раз, зараз вона вроді якась м'якша стала...

Болото проїжджає трохи, правда раз загруз нормально, на пузо повністю сів і в колію майже по дверки, а там 25 сантиметрів є, трохи витягували, і зимою проїжджали кучугури нормальні, але це не бобік. Що цій машині не вистачає, так це економного двигуна.

Posted
Болото проїжджає трохи, правда раз загруз нормально, на пузо повністю сів і в колію майже по дверки, а там 25 сантиметрів є, трохи витягували, і зимою проїжджали кучугури нормальні, але це не бобік.

Я теж в лісі сів був на пузо, колія глибока було прийшлось через сидіння пасажира вилазити, але трохи розхитали і сам виїхав.

Що цій машині не вистачає, так це економного двигуна.

з цим цілком згідний, хоча для Європи та Росії постачають 2,0 бензиновий/дизель

а нас чомусь обділили.

Posted

Для такої машини і трилітровго двигуна 15л/100км не так вже й багато виходить. По трасі, звісно, менше буде, а в місті, особливо якщо на педальку трохи наступати, то ще добре, як в 15 вписуєшся :-)

Posted

Для такої машини і трилітровго двигуна 15л/100км не так вже й багато виходить. По трасі, звісно, менше буде, а в місті, особливо якщо на педальку трохи наступати, то ще добре, як в 15 вписуєшся :-)

по місту він бере більше 17-18 літрів

  • 3 months later...
Posted

Якщо то не реклама то навіщо розсилати повідомлення з силкою на сайт в приват?

Posted

Якщо то не реклама то навіщо розсилати повідомлення з силкою на сайт в приват?

+1

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



×
×
  • Create New...