Lutskforever Опубліковано 21 Березня, 2010 в 15:58 #1 Опубліковано 21 Березня, 2010 в 15:58 із серії "Приватний підприємець надає бухгалтерські послуги"Приклад (для наочності суми округленні)Фірма-роботодавець виплачує штатному бухгалтеру зарплату 2 000 грн "на руки" в місяць.Для цього потрібно нарахувати 2 440 грн (це є так званий фонд оплати праці).З цих 2 440 грн утримуються і перерахувуються роботодавцем в бюджет 440 грн у вигляді соцвнесків й податку з доходу штатного бухгалтера.Хоча ці 440 грн і утримуються із зарплати штатного бухгалтера, фактично це є витрати роботодавця, оскільки є умова виплати 2 000 грнКрім цього, на фонд оплати праці знову фірмою нараховуються соцвнески (Пенсійний 33,2%, Безробіття 1,6%, ТимчасВтратиПрацезд 1,4%, Нещасний 0,5%) і сплачуються в бюджет ще 900 грн. Також мають місце витрати, пов'язані із зняттям готівки (2 000 * 1% = 20 грн) або ж із обслуговуванням зарплатної картки (сума витрат залежить від умов договору і тарифів банку).Альтернативний варіант.Фірма перераховує бухгалтеру-підприємцю 2 200 грн за надання послуг.В даному випадку жодних витрат, пов'язаних із сплатою до бюджету податків/зборів/внесків, у фірми немає.Однак бухгалтер-підприємець зобов'язаний сплатити єдиний податок в розмірі 200 грн в місяць.1-й варіант: витрати становлять 3 360 грн = ( 2 000 + 440 + 900 + 20 )2-й варіант: витрати становлять 2 200 грн = ( 2 000 + 200 )Економія становить 1 160 грн в місяць ( 13 920 грн в рік )Деталі альтернативного варіанту - при зустрічі. Тел 050 196 55 81
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.