Перейти до змісту

Оптимізація Витрат На Оплату Праці (Для Малого I Середнього Бізнесу)


Lutskforever

Рекомендовані повідомлення

із серії "Приватний підприємець надає бухгалтерські послуги"

Приклад (для наочності суми округленні)

Фірма-роботодавець виплачує штатному бухгалтеру зарплату 2 000 грн "на руки" в місяць.

Для цього потрібно нарахувати 2 440 грн (це є так званий фонд оплати праці).

З цих 2 440 грн утримуються і перерахувуються роботодавцем в бюджет 440 грн у вигляді соцвнесків й податку з доходу штатного бухгалтера.

Хоча ці 440 грн і утримуються із зарплати штатного бухгалтера, фактично це є витрати роботодавця, оскільки є умова виплати 2 000 грн

Крім цього, на фонд оплати праці знову фірмою нараховуються соцвнески (Пенсійний 33,2%, Безробіття 1,6%, ТимчасВтратиПрацезд 1,4%, Нещасний 0,5%)

і сплачуються в бюджет ще 900 грн.

Також мають місце витрати, пов'язані із зняттям готівки (2 000 * 1% = 20 грн) або ж із обслуговуванням зарплатної картки (сума витрат залежить від умов договору і тарифів банку).

Альтернативний варіант.

Фірма перераховує бухгалтеру-підприємцю 2 200 грн за надання послуг.

В даному випадку жодних витрат, пов'язаних із сплатою до бюджету податків/зборів/внесків, у фірми немає.

Однак бухгалтер-підприємець зобов'язаний сплатити єдиний податок в розмірі 200 грн в місяць.

1-й варіант: витрати становлять 3 360 грн = ( 2 000 + 440 + 900 + 20 )

2-й варіант: витрати становлять 2 200 грн = ( 2 000 + 200 )

Економія становить 1 160 грн в місяць ( 13 920 грн в рік )

Деталі альтернативного варіанту - при зустрічі.

Тел 050 196 55 81

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...