Перейти до змісту

BeOne Axigon 29er


Yaryk

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

50033_7x2sl.jpg

l7gaz_small.jpg fqgkt_small.jpg 3mefz_small.jpg

Давно вже я хотів зібрати справжньго найнера - велосипеда на колесах 29".

Раму вдалось купити на чейні по суттєвій знижці. Вилку взяв на e-bay-ї. Колеса тут збирав (з ними ціла історія була). Інші комплектуючі перейшли з мого попереднього байка.

Про враження ще трохи рано писати, я надто мало на ньому катався. З того, що відчув: посадка трошки витягнулась - стало зручніше їздити (ЕТТ 606мм, що на 20 мм більше ніж на старому байку); підвищилась прохідність; вел легше долає різні нерівності дороги, його менше трясе; ніби зросла сереня швидкість; думав, що доведеться переучуватись під нові передаточні відношення, але ні - по місту ходовими залишились передачі від 2-4 до 2-7, по лісі нормально їдеться на 2-3 2-5, лише на цільному снігу вмикав першу зірку; взагалі, їхати на ньому якось легше.

Я дуже задоволенний його ходовими властивостями :) Буду далі тестити і відписувати про нові враження.

Рама BeOne Axigon 53см 1925

Вилка RockShox 2008 Reba Race 29er 100мм 1699

Poploc Adjust Remote Kit 53

Руль Amoeba Vitra HB-M210-1 620мм 196

Винос Amoeba Vitra ST-M210 110мм 144

Рульова+якор Amoeba HUSSAR-MHS-L 132

Кільце під руль Карбон 5мм 2

Гріпси+заглушки NoName 80

Глагол Amoeba Vitra SP-M210 400мм 272

Зажим глагола NoName 27

Сідло Vapor Cionlli 281

Захист пера Шматок камери 30

Маяк Author SplitFire 38

Велокомп StreetCoach 55

Втулка перед Shimano Deore XT HB-M755 293

Ексцентрик перед ProMax 58

Обруч перед AlexRims ACE-19 622x17 32h 506

Спиці перед Sapim Race 290 (32шт) 196

Ніпеля Sapim Race Brass Polyax 12мм (32 шт) 29

Фліпер перед Скотч в 3 шари 4

Покришка перед Maxxis Crossmark 29 x 2.1 Folding 70a 620

Камера перед Maxxis Welter Weight 26x1,9/2,125 162

Втулка зад Shimano Deore LX FH-M580 374

Ексцентрик зад Shimano 65

Обруч зад AlexRims ACE-19 622x17 36h 514

Спиці зад Sapim Race 290 (18шт) 110

Спиці зад Sapim Race 291 (18шт) 111

Ніпеля Sapim Race Brass Polyax 12мм (36 шт) 32

Фліпер зад Скотч в 3 шари 3

Покришка зад Maxxis Crossmark 29 x 2.1 Folding 70a 632

Камера зад Maxxis Welter Weight 26x1,9/2,125 165

Касета SRAM PG-970 324

Перемикач задній SRAM X.7 241

Перемикач передній Shimano SLX FD-M661 158

Ланцюг SRAM PC-951 300

Манетка ліва SRAM X.7 GripShift 82

Манетка права SRAM X.7 GripShift 82

Тросики передач Alligator нерж 29

Рубашки тросиків Shimano XTR 45

Шатуни+каретка Shimano Deore LX FC-M580 Hollowtech 2 921

Педалі Exustar 280

Гальмо зад BikePositive 110

Гальмівні колодки Картриджні 3к 55

Гальмівна ручка Avid SD-7 100

Гальмівний тросик Alligator нерж 23

Рубашка тросика BBB 50

Гальмо перед Avid Juicy 5 front 275

Адаптер Avid 185 front IS 61

Ротор Avid G2 Clean Sweep 185 148

Загальна вага: 12,1 кг

Опубліковано

Andrey XP

Просто ці обода одні з найлегших в свому жанрі. А є доржка чи нема її мене якось не хвилює.

Опубліковано

Феншуй поняття відносне. Мож мені феншуй в тому, що передня і заднє колесо однаково виглядають :)

Опубліковано

Кльовий танк. :ok:

Давай розказуй... феншуй не феншуй то все фігня.. потім доведеш....

Цікавлять в першу чергу ходові якості.

  • 1 рік потому...
Опубліковано

Лопнуло нижнє праве перо біля дропа :(

Тріщина пройшла через технологічний отвір, який спрацював як концентратор напружень.

Отвір з внутр. сторони, на фото його не видно

35439.jpg

Везучий я. Це ж сьогодні ввечері я виїжджаю у двотижневий похід в карпати... Ще навіть баула на вел не ставив.

Варити буду мабуть одразу і ліву сторону.

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

Три роки назад аналогічна рама зламалась у харківського найнеровода Taras. Причому тріщина пройшла точно у тому-ж місці. Ремонт проводили без зварювання, а просто наклавши шари карбону. Після цього неприємності з рамою завершились і вона ще досі радує свого власника :)

Раму отремонтировали. В месте поломки наложены чередующиеся слои углеволоконного и стекловолоконного композита, суммарная толщина - 2 мм. Остальную часть правого пера и полностью левое перо покрыли 1-мм слоем карбона. Чтобы не пропустить покатушки этих выходных, я попросил мастеров пожертвовать финишной обработкой и покрытием перьев декоративным слоем карбона. Но это можно будет сделать позже.

Существенно увеличилась боковая жесткость заднего треугольника. Я теперь своей отнюдь не хилой рукой могу сжать задние перья максимум на 4 мм. До этого было 7-8 мм.

Сегодня с утра закончил сборку велика. Проехался. Чувствуется возросшая боковая жесткость. Разгоняться и ехать на горки очень приятно. Именно теперь начала чувствоваться лёгкость новых колёс в плане разгона.

©

Як відомо, зварювати люмінієві рами - невдячна справа. Мало того, що для нормального зварювання потрібно підібрати електроди точно з такого-ж сплаву люміня (а у нас варять тим, що під руку попадеться), так після зварювання потрібно провести термооброку, щоб зміцнити частини рами, які відпустились.

Тому я захотів перестрахуватись і так само підсилити свою раму карбоном. І ось результат:

38273.jpg

Нанесено шар карбону на всю довжину правого і лівого нижнього пера. Тепер можна впевнено сказати, що рама стала міцнішою ніж до поломки :)

Я сам скептично ставився до ствердження, що такий апгрейд може суттєво збільшити бокову жорсткість рами, хоча мене переконували, що це правда.

І я був приємно здивований, коли обкатав свій байк після ремонту. Вел дійсно почав вести себе зовсім по іншому: різкі прискорення даються тепер значно легше, під гірку виїжджаєтья помітно веселіше :) Зникло відчуття в'ялості під ногами при заламуванні високих передач. Процес катання приносить більше задоволення :)

Якщо раніше я задумувався над придбанням нової, більш "модної" рами для свого найнера, то тепер таке бажання зовсім зникло :)

Хочу подякувати групі Гарбарука за ремонт, зокрема andr-ію, який направив мене на путь істинний :)

Опубліковано

tais, мне кажется, что во-первых, проектировщики рам не такие дураки и если бы можно было укрепить перья таким недорогим и оригинальным способом, то давно бы это уже делали все, кому не лень. во-вторых, укрепление нижних перьев - палка о двух концах. выпускать рамы жесткие и в вертикальном и горизонтальном направлении - много ума не надо, но в результате получится рама, которая будет тупить при разгоне. все производители сознательно уменьшают вертикальную жесткость, чтобы байк ехал быстрее. и комфортнее для райдера, конечно.

так что, imho, в качестве ремонтной меры - это просто здорово, хотя время покажет насколько надежно, все-таки нагрузка на излом сосредоточена на небольшом участке, а это плохо. в качестве внешнего тюнинга тоже красиво, и защита на раму не нужна :smile3:

Опубліковано

tais, окрім цих двох випадків, я раніше ніколи не чув щоб у рам ламались пера отак просто. Тому, можна сказати, що це проблема лише цієї окремої моделі рами (яку, до речі, чомусь дуже швидко зняли з виробництва). І підсилювати інші немає потреби.

tais, мне кажется, что во-первых, проектировщики рам не такие дураки и если бы можно было укрепить перья таким недорогим и оригинальным способом, то давно бы это уже делали все, кому не лень. во-вторых, укрепление нижних перьев - палка о двух концах. выпускать рамы жесткие и в вертикальном и горизонтальном направлении - много ума не надо, но в результате получится рама, которая будет тупить при разгоне. все производители сознательно уменьшают вертикальную жесткость, чтобы байк ехал быстрее. и комфортнее для райдера, конечно.

так что, imho, в качестве ремонтной меры - это просто здорово, хотя время покажет насколько надежно, все-таки нагрузка на излом сосредоточена на небольшом участке, а это плохо. в качестве внешнего тюнинга тоже красиво, и защита на раму не нужна :smile3:

Не зовсім так...

1. Зміцнення пер алюмінієвої рами таким чином є зовсім не простим та не дешевим. Адже додасться чимало нових технологічних операцій: нанесення шару карбону, його запікання, лакування, шліфування. Впевнений, це помітно вплине на собівартість рами.

2. Випускати дуже жорсткі рами теж не так просто, як здається. Жорсткість можна забезпечити збільшенням габаритів січення труб, товщини стінок, або за рахунок складного гідроформінгу з баттінгом. В першому випадку ми отримаємо надто важку раму, в другому - надто дорогу.

3. Збільшення поперечної жорсткості рами (особливо в районі кареточного вузла) навпаки покращує динамічні якості, полегшує розгін. Вертикальна ж жорсткість впливає лише на комфорт. М'яка в вертикальному напрямку рама згладжує невеликі нерівності траси.

А нижні пера впливають переважно лише на поперечну жорсткість. Вертикальну забезпечують верхні, котрі працюють на стиск.

4. Врємя уже показало :) Людина вже більш як 3 роки катає після аналогічної поломки. При чому катає багато і жорстко.

Опубліковано

я раніше ніколи не чув щоб у рам ламались пера отак просто.

Людина вже більш як 3 роки катає після аналогічної поломки. При чому катає багато і жорстко.

Человек катает много и жестко, да и ты далеко не матрасник. :D

Нельзя сказать, что они просто так сломались.

А на счет профилактики мысли появились после красочного описания результатов теста.

проектировщики рам не такие дураки

абсолютно согласна :P

  • 7 місяців потому...
Опубліковано

Зафоткав здрапка доки чистий (з ним таке не часто буває :) )

Заодно викладаю поточну комплектацію.

53557.jpg 53558.jpg

Рама BeOne Axigon 53см

Вилка RockShox 2008 Reba Race 29er 100мм

Руль KCNC Dark Side 600мм 8°

Винос Procraft 100mm 35°

Рульова Prestine

Глагол Uno SPC-103F 400мм

Зажим глагола M:Part Rack Mount

Сідло Selle Italia X2

Колесо перед Hope Hoops Pro2 Evo SP 2011

Втулка Hope Hoops Pro2 Evo SP

Обод ZTR Crest 29er

Спиці Sapim Race Straight Pull

Покришка Schwalbe Rocket Ron 29x2.25

Колесо зад Hope Hoops Pro2 Evo SP 2012

Втулка Hope Hoops Pro2 Evo SP

Обод ZTR Crest 29er

Спиці Sapim Race Straight Pull

Покришка Maxxis Crossmark 29x2.1 Folding

Камер немає :)

Ексцентрики Sun Rase Titanium

Касета SRAM PG-980 11/32

Ланцюг Campagnolo Record C9

Перемикач задній SRAM X.9 2010

Перемикач передній Shimano SLX FD-M661

Манетки Sram X.0 Twister

Шатуни Shimano Deore LX FC-M580 22-34

Педалі Shimano PD-M540

Гальма Avid Elixir R

Ротора KCNC Razor 160mm

Після поломки рама побувала в руках Гарбаруків. Нанесено шар карбону на всю довжину обох нижніх пер.

Це помітно збільшило поперечну жорсткість. А в поєднанні з новими легкими колесами я отримав чудову динаміку розгону.

Винос на 35° максимально опустив руль. Така посадка одразу мені дуже сподобалась і тепер я не зміню її ні на яку іншу.

Довго сумнівався над тим, чи варто переробляти систему на дабл. І сьогодні таки зняв велику зірку, а середню замінив на 34.

Враження поки сумнівні, ще не звик до нових передаточних відношень. Потрібно тестувати.

В такій комплектації байк важить 11,2 кг.

Опубліковано

Поставь хотя б на 36t звезду. На мой взгляд - 34 - это уже слишком мало:)

36 с 22-й маленькой сочетаются прекрасно. Я бы хотела 39 попробовать с 22-й, но тут уже сомневаюсь в успехе:)

Опубліковано

34 зовсім не мало. А можливо забагато :)

За 2 роки, що я катався на 22-32-44 зірку на 44 я вмикав максимум разів 5.

Передаточного відношення 32х11 не вистачало зовсім трохи лише на асфальті сидячи на колесі у якогось шосера :)

Сам я ніколи так не розганявся, щоб потрібно було вмикати 44.

Для щоденних поїздок, покатушок та гонок 32 - саме те, що треба.

Тому я і вирішив спробувати 34.

Опубліковано

Поставь хотя б на 36t звезду. На мой взгляд - 34 - это уже слишком мало :)

36 с 22-й маленькой сочетаются прекрасно. Я бы хотела 39 попробовать с 22-й, но тут уже сомневаюсь в успехе :)

Это ведь найнер. Поэтому пару зубов спереди можно "отминусовать". У меня на дабле 38\26. Для меня самое оно. Маленькую в реальных поездках еще ниразу не включал, а вкупе с кассетой 11-34 хватить должно везде.

Опубліковано

У меня на дабле 38\26. Для меня самое оно. Маленькую в реальных поездках еще ниразу не включал, а вкупе с кассетой 11-34 хватить должно везде.

В Карпатах, к примеру, с 26-й нечего делать. 22 - не больше, мое мнение (добытое кровью и потом:))

Опубліковано

У меня на дабле 38\26. Для меня самое оно. Маленькую в реальных поездках еще ниразу не включал, а вкупе с кассетой 11-34 хватить должно везде.

В Карпатах, к примеру, с 26-й нечего делать. 22 - не больше, мое мнение (добытое кровью и потом :))

Можна і 26, якщо на касеті є 36 :D

  • 1 рік потому...
Опубліковано

95207.jpg

Продовжується історія мого вірного коника. Чимало компонентів уже було замінено. Ось поточна комплектація:

Рама BeOne Axigon 53см

Вилка FOX 32 FLOAT 29 100 FIT CTD w/Trail Adjust 2013

Руль Aerozine XBR5 700mm 5mm Rise

Заглушки руля Hope Grip Doctor

Винос Easton EA70 110mm 17°

Рульова Prestine

Глагол Uno SPC-103F 400мм

Зажим глагола M:Part Rack Mount

Сідло Selle Italia X2

Колесо перед Hope Hoops Pro2 Evo SP

Втулка Hope Hoops Pro2 Evo SP

Обод ZTR Crest 29er

Спиці Sapim Race Straight Pull

Покришка Schwalbe Rocket Ron 29x2.25

Колесо зад Hope Hoops Pro2 Evo SP

Втулка Hope Hoops Pro2 Evo SP

Обод ZTR Crest 29er

Спиці Sapim Race Straight Pull

Покришка Maxxis Crossmark 29x2.1 Folding

Ексцентрики KCNC Titan MTB

Касета SRAM PG-980 11/32

Ланцюг Campagnolo Record C9

Перемикач задній SRAM X.9 2010

Перемикач передній Shimano SLX FD-M667

Манетки Sram X.0 Twister

Шатуни Shimano XT FC-M785 22-34

Педалі Shimano PD-M540

Гальма Hope Tech Evo X2

Ротора Hope Floating 180mm i 160mm

Вага ~ 10,65 кг

Рама. Пройшло уже понад 2 роки після поломки і гарбо-карбо ремонту. Увесь цей час вона активно використовувалась. У тому числі в гонках та велопоходах з 30-кг баулом. Всі випробування успішно пройдено, немає жодних підстав для хвилювань щодо надійності відремонтованого пера. А збільшена поперечна жорсткість приносить масу позитивних вражень.

Вилка. Зовсім нещодавно поставив новенького кашимістого фокса. Модель 2013 CTD w/Trail: ручка регулювання платформи має 3 положення: Climb, Trail i Descent + додаткова крутилка регулювання компресії в режимі Trail (теж 3 положення). Дуже приємна в роботі. Максимально проста в налаштуванні. Це найкраща вилка з усього, що у мене було.

Режим Descent використовую коли непоспішаючи їду по місту. Під навантаженням вилка розкачується в цьому режимі. Тому тренування, гонки і просто активне катання у мене в 90% це Trail. Режим Climb для торчків, апхілів або просто швидкості на рівній поверхні.

Руль і винос змінив одночасно. 700мм ширини + 110 довжини і кут 17° виявились ідеальною для мене комбінацією. Широкий руль рулить :) Керування байком відбувається значно легше і впевненіше.

Пафосні Hope Grip Doctor - довелось обмотувати їх камерою щоб зафіксувати в тонкостінному рулі.

Втулки Hope Pro2 Evo SP справляють враження таких, що зовсім не потребують обслуговування. Уже 2 роки у використанні, а проми крутяться як нові, це при тому що я не гидую катати у мокру погоду, і траплялись занурення колеса у воду вище рівня втулок.

ZTR Crest 29er - безкамерно стає все :) Головне, дотримуватись рекомендацій виробника і не перевищувати максимальний тиск (табличка наклеєна на ободі), інакше покришка зіскочить і доведеться відчищати стелю від герметика. Насправді досить міцні обода, за 2 роки я рівняв їх лише один раз.

Для тривалих походів з баулом використовую свої старі колеса на втулках ХТ.

Раніше юзав герметих NoTubes - замахувався віддирати його від стінок покришок. Зараз залив No-Flats побачимо як він себе зарекомендує.

Осінь і весну катаю на Rocket Ron попереду і Crossmark позаду - універсальне рішення для більшості погодних умов та рельєфів. На зиму поставлю обидва Rocket Ron-и - низький тиск і широка гума саме те що потрібно на засніжених та вкритих кригою стежках. Літо - два GEAX Barro Race 29x2,0 - чудовий накат на сухій поверхні. Також маю два стертих Crossmark-а на сталевому корді, практично напівсліки, використовуються для велопоходів по асфальтним європам.

Ексцентрики KCNC Titan MTB - не зважаючи на екстримально низьку вагу (менше 40 грам) фіксують дуже добре.

В боротьбі з ланцюгом, що часто злітав, були замінені шатуни та передня перекидка на даблові. Хоча, як виявилось, проблема була не в них, а в погнутій зірці. Зараз маю зірки 22Т і 34Т на шатунах FC-M785 і касету 11-32 (9 швидкостей). Розрахунку передач цілком вистачає для всього: як для тягунів в гірських марафонах так і для швидкісних спусків асфальтом. Зірка на 34Т це сінглова даунхільна FSA DH, зубці котрої на 1-1,5 мм вищі ніж у зірок для дабл/тріпл систем. Ці 1,5 мм я безжалісно зняв напильником одразу на новій зірці. Тепер ланц легше скидається з більшої зірки на малу. На велику зірку закидає і так без проблем не зважаючи на відсутність зацепів на зірці. Даблова перекидка розміщена максимально низько і робить свою роботу: ланцюг більше не злітає, перемикання передач відбувається легко.

Права педаль PD-M540 уже має дуже відчутний шат. Треба спробувати розібрати і підтягнути, але поки лінь...

Гальма Hope Tech Evo X2 і ротора Hope Floating 180mm i 160mm. Це Hope, і цим все сказано. Максимально надійні і прості. Широкі можливості налаштування положення ручок та підведення поршнів. Лише позитивні враження.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...