Перейти до змісту

Trine


oSs

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

trine.jpg

За своє життя благородний лицар повинен побудувати замок, посадити дракона в клітку і виростити спадкоємця. Мудрий чарівник зобов'язаний побудувати башту, посадити зір і виростити довгу сиву бороду. А авантюристка обкраде вежу чарівника, замок лицаря і клітку з драконом. Виключно заради власного задоволення.

Системні вимоги

  • Pentium 4/Athlon XP 1.6 ГГц
  • 512 Мб пам'яті
  • 3D-прискорювач з 128 Мб пам'яті
  • 600 Мб на вінчестері
  • Рекомендовані вимоги
  • Pentium 4/Athlon XP 2 ГГц
  • 2 Гб пам'яті
  • 3D-прискорювач з 256 Мб пам'яті
  • 600 Мб на вінчестері
  • геймпад

Trine (незважаючи на назву, не пов'язана з індійською студією Trine Games) пропонує замкнути в тісному просторі три такі різні системи цінностей і подивитися, що з цього вийде.

Одного разу щукораколебедь ...

Вийшло симпатичне переродження The Lost Vikings. Дано: три персонажі з певним набором корисних здібностей. Завдання: обробити полчища нежиті, що заполонили мирно квітуче королівство. Щоб побачити щасливий фінал, потрібно правильно комбінувати таланти підопічних. Але, на відміну від «загубилися» бігуна Еріка, стрільця Балеога і стійкого Олафа, герої Trine заточені в одному тілі. Шизофренія тут ні при чому, в єдину фізичну оболонку їх впіхнет могутній артефакт наприкінці навчальної місії. Цією оболонці, обертається з волі гравця то воїном Понтіусом, то магом Амадеус, то злодійкою Зоєю, належить здолати п'ятнадцять рівнів, перемогти жутковато примари і врятувати країну, попутно розглядав місцеві визначні пам'ятки.

Види в Trine приголомшливі. Рідкісний випадок, коли тривимірність пішла платформенний аркаді на користь. Похмурі сирі тунелі змінюються величезними підземними озерами, вузькими переправами над бездонними прірвами і заростями буйної рослинності самих яскравих і соковитих кольорів. Чого коштують одні гігантські сині гриби і напівпрозорі люмінесцирує кульбабки! Виконані пейзажі майстерно, зі смаком. Напевно, ретельний підрахунок показав би недостачу полігонів на квадратний метр моделей, але настільки варварського бажання у мене не виникало. Особливу атмосферу додає легкий наліт стімпанку. Парових машин, звичайно, не знайти, однак є хитромудрі механізми (зазвичай заважають пройти), а геометрію кам'яних казематів тут і там порушують сталеві шестерні.

От і Амадеус Прекрасний, створюючи кубики і планки, постачає їх обертаються зубчастими коліщатками. Незважаючи на гучне ім'я, він не опанував банальним заклинанням «вогненна куля». Зате уміння маніпулювати предметами, підкріплене чесної фізикою і зручним керуванням, робить чарівника-недоучку найцікавішим з трійці. Він перекидає мости через широкі тріщини, ящиками блокує проходи і кришить на потерть тендітних докучливих скелетів. Може навіть трохи політати, ледь утримуючи рівновагу на паряться в повітряних потоках коробці. До речі, суть одного з «досягнень» Steam-версії - начаклував вежу (сенс життя ніхто не скасовував) з 12 елементів і залізти на хитку споруду, не обрушивши його.

Не обійшлося без рольових загравань. Зібрали 50 пляшечок з загадковою зеленою рідиною, отримали очки навичок, «прокачати». Амадеус вчиться підтримувати існування декількох предметів одночасно, чарівна Зоя виростає на справжнього снайпера, могутній і постійно голодний Понтіус зміцнює біцепси, трицепси та іншу мускулатуру. Підготовлено та інвентар. Він більші, ніж в The Lost Vikings, і мандрівники радісно набивають рюкзаки біжутерією з захованих за тайників скринь. В основному витребеньки підвищують максимум здоров'я та енергії, але трапляються й екземпляри цікавіше.

Борці з нечистю не дуже збалансовані. Понтіус майже марний поза битви, чаклун навряд чи впорається з настанням орди мерців. Зойка ж - на всі руки майстер. Палаючі стріли разят умертвінь і павуків не гірше меча та кувалди, а мотузка з гаком дозволяє легко долати більшість перешкод. У «кооперативі», втім, справа йде інакше. Всупереч сюжетної лінії, напарників «розводять» по окремих тіл, і це гарний привід проявити командний дух. Наприклад, незграбний Понтіус не залізе по крутій стіні - йому потрібно зімпровізувати «ліфт» та телекінез втягти наверх. Тому багатокористувацький режим змушує переглянути і тактику, і думка про цінність бійців. Камера працює за тим же принципом, що і в Bionic Commando. Якогось героя оператор тримає в центрі уваги, а решту, якщо розбіглися за межі видимості, переміщує до нього.

Під ненав'язливу мелодійну музику і забавні суперечки персонажів кампанія займе у вас три-чотири вечори. Потім настане час поворчать на непросте останнє випробування і трохи змащену кінцівку, повторити подвиг за компанію з друзями, відшукати пропущені «секретки» ... Trine, хоча і не так оригінальна, нагадує Braid. Теж розумна, гарна казка, яка досить швидко закінчується.

Скріншоти

Джерело + відео

ЛИТИ?)

  • 10 місяців потому...

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...