Перейти до змісту

Відкритий лист Київстару від УМЗ


Рекомендовані повідомлення

Керівнику департаменту з корпоративних зв’язків

«Київстар Дж. Ес. Ем»

Жанні Ревновій

25 вересня 2006 р.

Відкритий лист

Шановна Жанно!

Мобільний оператор UMC щиро вітає ініціативу «Київстар» з інформування населення щодо небезпеки користування мобільним телефоном за кермом.

Проблема мобільної безпеки за кермом є надзвичайно актуальною не тільки в Україні, а й в світі. І хоча в Україні соціологічні дослідження щодо впливу розмов за мобільним телефоном на безпеку дорожнього руху ще не проводилися, існує світова статистика, яка підтверджує той факт, що 20 – 30% аварій відбувається саме коли водії користуються мобільним зв’язком.

Як соціально відповідальна компанія, мобільний оператор UMC турбується про своїх абонентів і постійно поліпшує відмінне обслуговування, якість зв’язку та рівень довіри до своїх послуг. Ми підтверджуємо той факт, що з постійним розширенням нашої абонентської бази та з поліпшенням покриття та якості зв’язку все більше й більше абонентів розмовляють за кермом, підвищуючи рівень небезпеки на дорогах.

Тому компанія UMC підтримує ініціативу мобільного оператора «Київстар» та готова приєднатися до проекту «За кермом: мобільна безпека увімкнена». Зокрема, пропонуємо не лише об'єднати наші зусилля в інформуванні багатомільйонної бази абонентів мобільного зв'язку в Україні, а й спільно ініціювати зміни до Правил дорожнього руху України.

Компанія UMC закликає й інших операторів мобільного зв’язку України приєднатися до інформування абонентів про небезпеку телефонних розмов за кермом. Разом ми зробимо набагато більше!

З повагою,

від імені UMC

Ярина Ключковська

Керівник відділу зовнішніх відносин

***

В КОГО ЯКІ КОРМЕНТАРІ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

какием тут быть коментарии, могут быть только выводы:

говориш по телефону от «Київстар» - попадёш в аварию

вывод сделан из больших надписай «Київстар» на побитых машинах....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

открытое письмо от пользователей борды обеим вышеупомянутым бизнес-леди:

Тарифы надо снижать, а не %уйней заниматься

:)

ps. это я к тому, что безопасностью на дорогах пусть занимаются те, кто в этом компетентен. хотя бы с виду. маркетолог-гаишник -- большего бреда в жизни не встречал

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...